Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ja idd. al heb ik al wel blauw gekocht hoor :)

maar wil et zeker weten en dan niet pas met de 20 weken echo hahahaha.

je uitleg is wel duidelijk, had je het niet herkend dan als je het vroeger al had? ik heb het nooit gehad, en ook mijn kindjes niet, dus ik zou et niet herkennen.

wendy, hoe gaat het met je vader?

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook wel al 2 jurkjes hangen hoor :D Wij wachten het toch nog even rustig af tot 9 april :) Het is ook allemaal veel te leuk die spulletjes en kleding :D

over of ik die krentenbaard niet herkende: nee want ik was toen wel heel erg klein, maar me moeder zei het wel gelijk.. die zei o dit had je als kind ook wel eens.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Goedmorgen!!

Alles goed hier?
    Jeeje hebben jullie al roze of blauw gekocht?! hihi straks is het verkeerd geschat hihi.....gemeen ben ik he?!

Hier is alles prima!! Wel nog erg moe en soms misselijk....pffff deze zwschap heb ik dus veeeeel langer last van mijn kwaaltjes!! Ik kan niet wachten tot ik mijn beeb ga voelen!!

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Begrijp ik Cindy.. tis weer zo heerlijk om te voelen allemaal :)

Hier ook alles goed, behalve dat ik nu wel eens zeker wil weten of het nou meisje.. of toch een jongen is :( Ik wil gaan shoppen enzo. We hebben genoeg tijd, maar heb het toch liever allemaal al een beetje in huis ;)

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hahah en mijn zusje krijgt een jongetje... dus hier ook geen probleem en heb de kaartjes eraan laten zitten :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ....

Trouwens ik meen nu net mijn baby te voelen?

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    t kan, ik voelde het ook al, en gister merkte ik dat het echt de baby was.... lekker he?

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Leuk!!!! :D:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja soms denk ik echt wat te voelen maar het is nog zo vroeg?

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Spannend! Kan niet wachten om de baby te voelen

11. Alita

Alita Niet meer actief

meiden....LAD IS ZWANGER!!!!!!

Manny is van "joehoe we gaan voor een tweede!!!"

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey :)
    Leuk joh :D
    Nu hopen dat de rest ook snel volgt!

13. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    die geslachts bepaling kan dat gewoon in het ziekenhuis.........moet je daarvoor betalen??

14. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hallo allemaal, ik weet nu dat ik 10 weken en 3 dagen ben!!
    Het leukste is mijn uitgerekende datum 10-10-'10 :D
    De baby was erg druk en het was moeilijk om een goede echo foto te krijgen, telkens als we de baby goed in beeld hadden draaide die weer weg :p

15. Alita

Alita Niet meer actief

super nathalie!!
    Heerlijk he om je kleintje zo te zien bewegen!!

16. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    yeahhh weer een goeie echo!! gefeliciteerd!!leuke datum!!!!

een geslachtsecho die laat je eigenlijk bij een bureau maken, dat is particulier en moet je zelf betalen.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames hier ben ik ook weer even, jullie zijn allemaal een stukje verder als ik, ik moet nog eff gedult hebben tot de 12 weken.
    vandaag 2x moeten spugen dus dat is wat minder, ik hoop dat het hier bij blijft, zo niet dan ga ik weer naar de ha voor de zetpillen.

fijn dat het met jullie allemaal goed gaat, prulleke had even je verhaal terug gelezen, het zal wel moeilijk geweest zijn voor je.
    dikke knuf van mij.

xxx Gusam

18. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!!!

Nou ik voel me super ben vandaag 14 weekjes aaahhh....maar het weer is dan ook fantastisch hoor!! Ga straks effe lekker buiten zitten, genieten van het eerste zonnetje!!
    Wel merk ik dat mij baby flink aan het groeien is, heb bandenpijn nu en ik voel de baby, tenmiste zeg maar het gewicht van de bm nu goed zitten....heerlijk he?!

@Gusam hoop dat je misselijkheid beperkt blijft...

Hoe is het met de rest?!

19. Amle

Amle Niet meer actief

Ladies,

Vandaag 13 weken.... gaat op zich best wel vlot, ondanks die misselijkheid. Gister een dag zonder overgeven, maar wel snotverkouden en dus heel slecht geslapen. Voel me dan nu ook weer flink beroerd.... beetje jammer.
    Hoop echt dat ik over een paar weekjes top fit ben, ben het nu behoorlijk zat!

Heb vorige week voor bijna 200 euro zwangerschapskleding besteld bij de H&M, zo leuk.... nu al zin in om het te kunnen dragen. Nu kan ik nog gewoon mijn eigen kleren aan, zit nog 2 kilo onder mijn startgewicht.

@Gusam: sterkte met je misselijkheid/overgeven.

@Cindy: jippie, al 14 weekjes... en wellicht de kleine al gevoeld; heerlijk!

@LAD: gefeliciteerd!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ah amle komt goed meid...ik ben ook soms nog misselijk en nu erg moe...heb er ook veel langer last van allemaal dan bij dochter!

Oeh ik wil ook gaan kopen!! Leuke kleren bij H&M he?
    Heb je die al eens eerder gedragen? Zitten de spijkerbroeken fijn?

Deel Deze Pagina