Bij mijn zoon duurde de misselijkheid tot ongeveer week 16, dus dan heb ik nog 3 weken te gaan.... we zullen zien. Hoop niet dat het veel langer gaat duren. Ik ben altijd wel tevreden over de kleding van de H&M. Bij mijn vorige zw.schap had ik een aantal tunieken besteld, heerlijk en ideaal om te dragen. De spijkerbroeken heb ik niet veel ervaring mee. Heb laatst 1 gewone besteld en die vind ik prima zitten, maar hoe het zit met de zw.broeken??? Ik verwacht dat het over een week of 2 allemaal binnen is, zodat ik lekker kan passen. Laat ik het weten hoe het zit
Goedemorgen Hier ook alles goed! Het schiet voor jullie ook alweer lekker op he meiden Het gaat best snel eigenlijk.. Ik heb ook wat kleding bij de H&M vandaan ik heb die lange spagettieband topjes van Mama die zitten heerlijk.. En ik heb een zwarte zwangerschapsbroek en die zit ook lekker.. ik ga er van de week nog ff 1 halen in een andere kleur.. Die broek was ook maar 29.95 dus das geen geld Nou meiden.. verder heb ik niet zoveel te melden.. O ja straks me theorie.. Ben benieuwd!
Geslaagd Nu snel weer beginnen met lessen.. hopelijk heb ik snel me rijbewijs. Wel zo handig met straks 2 kleintjes
daar ben ik dan! manny gefeliciteerd! is inderdaad handig een rijbewijs! Ik voel me lekker zwanger! beetje misselijk, honger, dorst, moe, steekjes hier en daar! af en toe kan ik een lach niet onderdrukken! me vriend weet nog van niks die komt morgen pas!
@manny gefeliciteerd met je theorie, ik hoop dat je ook meteen slaagt voor de praktijk, en dan lekker rond karren. druk dagje gehad vandaag nu lekker naar mn bedje. XXX Gusam
Meiden dank jullie wel idd nu hopen dat ik ook snel me rijbewijs heb... Lad: wat knap dat je nog niks gezegd heb Tis natuurlijk ook wel zo leuk om het gewoon persoonlijk te vertellen. ipv over de telefoon. Prulleke : Succes straks met je echo
Gefeliciteerd! Kanp dat je nog niks gezegd hebt, ik heb mijn vriend gelijk gebeld ik kan niks voor me houden