Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    we zijn weer thuis hoor...

effe de foto inscannen

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ben benieuwd :D
    Was alles goed?
    Nog steeds een jongetje :D

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    100% een jongen!!!!

4. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    alles was goed. maagje was gevuld, blaasje was gevuld. zag er allemaal goed uit.

ze zij als dit iets anders is , dan stopt ze met dr praktijk

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha... Van harte gefeliciteerd met het krijgen van een jongetje!!!!

Gelukkig was alles helemaal goed :)
    Lekker verder genieten nu ;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

nogmaals hier prulleke gelukkg had ze het bij het juiste eind hahaha

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Balen!!! kan die niet komen omdat de treinen weer niet meer werken kut zooi! komt die morgen pas maar ik moet eerst werken tot half 4! ik heb al een digitaal gedaan mag zag erop staan dat dit maar 24 uur leesbaar is klopt dat? waarschijlijk dus voor niks gekocht kan wel janken, had bijna over de telefoon geschreeuwd dat ik zwanger was maar heb het gelukkig kunnen indhouden voel me wel kut nu. Had me hier zo op verheugd ben echt zwaar teleurgesteld. digitaal ook voor niks gekocht, kijken of het morgen nog te lezen is anders koop ik maar een kruidvat ziet die 2 streepjes maar ja om echt zwanger te zien staan vond ik eigenlijk leuker. Sorry dames moest het effe van me afschrijven.

8. Prulleke

Prulleke Bekend lid

Jun 16, 2009
    719
    0
    0
    ja snap dat je baalde... is ook niet leuk als je zoiets in gedachte hebt. is ie inmiddels al thuis???

9. Alita

Alita Niet meer actief

waarom maak je geen foto?

10. Alita

Alita Niet meer actief

en stuur je die als sms als hij thuis is?:(

Trouwens mijn digitale test was nu een half uur al weer weg?

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nou digi was dus weg toen ik klaar was met werken, heb alleen het rompertje gegeven waarop staat I love papa. Hij was even aan het kijken toen kwam er een smile van oor tot oor! haha
    Alleen beetje dom, het rompertje lag nog op tafel toen me schoonzus kwam en haar tas op tafel zette vraag me af of ze het gezien heeft, me vriend heeft het er snel van af gehaald toen ze niet keek haha echt weer zo domme actie.

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

lad gefeliciteerd, en ik hoop dat ze het romertje niet heeft zien liggen.

fijn weekend meiden.

XXX Gusam

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden alles goed?
    Goed weekend gehad?

Hier wel me zusje was zaterdag jarig.. was erg gezellig :)
    Gister heerlijk mooi lente weer!

Tis hier rustig meiden ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje ja wat een rust!!

Wij zijn het weekend naar vrienden op bezoek geweest. Effe bijkletsen naar het nieuwe huisje kijken, echo`s laten zien enz...
    Na ons verhaal van de eerste slecht echo enz...weten jullie nog wel of niet?
    Kwamen zij met hun verhaal,
    Ze zijn al twee jaar bezig om zwanger te worden en het lukt niet! Nu hebben ze inmiddels een ivf behandeling gehad maar is niet gelukt, het eitje had zich niet ingenesteld. Nu hebben ze poging 2 gehad maar er waren niet genoeg eitjes.
    Zij spuit hormonen maar omdat zij endometriose heeft moet zij al de hoogste dosis gebruiken en nog had ze nu de tweede keer maar 4 eitjes volgens mij wat te weinig was. Nu hebben ze nog een kans als het nu weer het geval is dat ze te weinig eitjes hebben, zijn er nu nog genoeg eitjes krijgen ze nog 2 kansen.
    Maar ik vindt het zo erg voor hun! Zij wilden altijd een groot gezin en ze zouden SUPEROUDERS zijn!!! Het leven kan zo oneerlijk zijn af en toe.
    Hier komen meiden die door de pil heen zwanger raken of zwanger terwijl het niet eens gepland was en hun kunnen niet eens zwanger raken!!
    Ik hoop zo dat het nu de tweede keer lukt!! Deze krijgen ze weer in Mei...
    Ze zijn erg nuchter en zeggen dat als het niet lukt dan zij het maar zo, maa is dat geen zelfbescherming?
    Jeetje als wij geen kinderen zouden kunnen krijgen zou ik geen zin meer hebben in het leven.....zo erg is mijn kinderwens. En dan van vrouw tot vrouw....wat moet het erg zijn als je geen kinderen kunt krijgen!!!
    Ik ben er kapot van!!!

15. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

Feb 5, 2010
    3,399
    0
    0
    Jeetje Cin ik begrijp je helemaal wat erg voor hun. Ik ben inderdaad zo'n geval van nog niet eens helemaal er voor gaan en al gelijk zwanger :) nou hoef ik me daar niet voor te schamen maar ik ben me wel degelijk bewust dat het heel anders kan zijn (ook door vrienden en kennissen) ik zal wat positieve gedachten hun kant opsturen..

16. Alita

Alita Niet meer actief

dank je!!
    Nee precies kunnen wij ook niks aan doen natuurlijk!!
    Maar het is een rotgevoel je zou ze willen helpen maar moeder natuur moet dit doen!!!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey Cindy..
    Ik snap precies wat je bedoeld, vrienden van ons hebben dit ook.
    En toen moest ik dus nog gaan vertellen dat ik zwanger was ook, ik durfde het gewoon niet :(
    Ik vind het ook zo sneu voor ze..
    Zo zie je maar weer dat het echt niet vanzelfsprekend is allemaal.
    Ik was net op de markt hier en ik kwam een vrouwtje tegen en die zegt heb je het nog gehoord van (naam) dus ik zeg nee wat dan? (een meisje wat net zo ver was als ik) Nou ze konden met de 20 weken maar een half hartje zien en de kans op syndroom van down was heel erg aanwezig.. ze heeft ervoor gekozen om de baby geboren te laten worden en het dus niet te houden :(
    Ik wordt zo verdrietig van dit soort dingen :(

En ik ben zo blij dat voor zover wij weten we weer een gezond kindje op de wereld mogen zetten!

18. Alita

Alita Niet meer actief

Het ergste vindt ik de machteloosheid!!!

Ja soms wordt je weer even met de neus op de feiten gedrukt!
    Collegaatje van vriend, hadden ook bij de eerste echo het nieuws gekregen dat het hartje niet klopte, ze moest 9,5 week ver zijn. Vandaag weer echo gehad en het is dus echt over! Nu zeiden hunzelf al, stel je voor je bent 2 jaar bezig en je bent eindelijk zwanger en gebeurt je dit! Hun waren net bezig en hebben oo zoiets als dat wij toen hadden, het is niet voor niks dat het fout is gegaan dan he?

Ppppff erg he allemaal!!!

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zeker.. verschrikkelijk!

Maar ik wil over dat soort dingen ook niet teveel nadenken, want dan kun je op een gegeven moment ook niet van je eigen zwangerschap genieten.. terwijl wij er ook niks aan kunnen veranderen... helaas :(

20. Alita

Alita Niet meer actief

nee maar ik ben wel zo nuchter dat ik weet dat zo`n dingen helaas gebeuren, niet? maar ik snap je hoor!!

Share This Page