Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    @cindy ja ik heb me pasjes maar geblokkeerd kan hem echt niet meer vinden. Gaat me weer geld kosten allemaal. maar ja.
    Cindy ik kan me niet herrineren dat jij ook een vroege echo hebt gehad? waarvoor was dat dan?
    He Manny leuk dat je weer begonnen bent, hoop dat je in een keer slaagt!
    @Wendy de digitale was dus na 24 uur al uitgevallen,helaas. Maar het is allemaal nog goed gekomen haha

2. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Hallo meiden

meld me ook weer!! ben een tijdje uit de running geweest, verhuizing en nog wat dingetjes.. zwanger worden lukte toen niet zo best (he cindy haha) maar toen we er dus niet mee bezig waren lukte het wel..

ben dus zwanger van de 2e... erg spannend weer, heb een zoontje van 5..
    dus kom weer gezellig meekletsen (als het mag:p)

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Lad ik heb het zk opgebeld omdat ik zwanger was en werd dus al zo vroeg uitgenodigd voor een echo...

@Brenda welkom weer!!!!

4. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Thanks! :D

Heb me dag ook weer vandaag hoor!! Pff zoonlief ging buiten spelen vanmorgen en zag hem "paaldansen' hy hing dus al halverwege de lantaarnpaal en ja heb geroepen tot ik een ons woog... maar die oren werken niet op die leeftijd dus ik d8, laat maar eigenwijs dat het is..
    hoor ineens een klap, gejank gekrijg ik d8 okee tandje door zn lip.. maar bloed spoot eruit... tog even langs eerste hulp gereden.. hebben ze het tog moeten plakken een beetje...

Ben goed misselijk geworden (ken daar echt niet tegen) is de eerste keer deze zwangerschap dat ik misselijk ben hahaha
    maar ach hoop dat ie nu een x zn lesje geleerd heb
    maar mams heeft voor vandaag genoeg gehad! Hoop ik hahaa..

5. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje.....die kinderen ook! Hier heb ik nu al zo`n stunterjtje wat ook niet kan luisteren en denk dan ook, laat maar gaan!! Maar toen viel ze ook vande bank op haar hoofd...oeeh dan schrik je wel even hoor! Maar een minuutje huilen en het was weer goed hahaha

Ja ik kan goed tegen zo`n dingen maar als je zwanger bent is het anders he? Dus jij had nog nergens last van? Lekker hoor!!
    Ik heb alles veel erger deze zwschap, heel erg misselijk geweest en nu erg moe, hoop dat het bijna over is trouwens ppffff..

6. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    ja ze kunnen volgens mij niet vaak genoeg vallen voor ze het leren, ieder geval die van mij is hardleers lijkt wel... ;)
    Nou kan normaal wel goed tegen bloed ofzo maar ik zag gewoon wel een "gat" zitten en toen ik dat zag was het wel even slikken ahhaha
    misschien komt het idd door de zwangerschap...

Mag tot nu toe helemaal niet klagen nee, het is dat ik weet dat ik zwanger ben maar anders.... heb nergens last van, de eerste x trouwens ook niet...
    misschien kan het nog komen, zou ook soms wel eens fyn zyn denk ik, dan is het wat "echter" maar ach.. "hy" was alive & kicking dus dat was allemaal goed :D

Dalijk lekker bij paps en mams eten, geen zin om zelf te koken dus lekker makkelijk... ;)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    JAAA! Vanavond met de angelssounds voor het eerst het hartje horen kloppen van ons 2e wondertje!! Zo'n mooi moment weer :D

8. Alita

Alita Niet meer actief

fijn hoor wendy!!:D

9. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Goedemiddag!!

wat leuk wendy :D
    wat een saai weer vandaag zeg, de ene keer druppels andere keer flink de zon
    echt weer een typische zondag waar je dus de hele dag niets doet hahaha ach ja

Morgen 1 uur de echo! spannend.. :D

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    #850 Manny211, Mar 28, 2010
    Last edited: Mar 28, 2010
    Geweldig he wendy :D

Ja meiden beetje raar weer vandaag, maar tis droog en dat vind ik op zich al heel fijn :)

Spannend Brenda.. veel succes voor morgen :D

Ik kan het hartje voelen van de baby :D echt geweldig.. eerst dacht ik nee dat is gewoon mijn eigen hartslag, maar die slaat veel langzamer :)
    Helemaal leuk.

11. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Manny wat leuk!!..:D
    wat is het stil hier...

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,

Gister ochtend heb ik ook het hartje gehoord van de beeb.
    is altijd weer mooi omdat te horen.
    verder heb ik het druk en ben nog veel moe dus het goed meekletse komt nog.

XXX Gusam

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    #853 wendy1983, Mar 28, 2010
    Last edited: Mar 28, 2010
    Ik ga slapen!
    Morgen begint de verbouwing :) en morgen krijgt mijn baas als het goed is mijn aangetekende brief binnen....Dat vind ik spannend. Hij zal wel bellen maar heb me voorgenomen niet op te nemen. Heb alles liever zwart op wit dus hij mailt of schrijft me maar.

Als het goed is neemt de rechtsbijstand deze week ook alles in behandeling!
    Ik hou jullie op de hoogte.

14. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Goedemorgen allemaal!!

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goedemorgen!

Vriendin van me is gister bevallen van een meisje. (Krista)
    Haar 2e bevalling.. ze heeft het heftiger ervaren als de eerste bevalling, maar het duurde in totaal korter ;)

Spannend he! :D
    Me zusje moet vandaag nog 5 weken :D
    En ik nog 13 ;)

16. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen...

Het is alweer ff geleden dat ik online was... sorry!
    Op mijn vrije dagen ben ik eigenlijk niet achter de computer te vinden. Wordt er misselijker van en ben er te moe/duf voor. Nu ff snel vanaf het werk...
    Gister een slechte dag, weer 2x overgegeven. Verder gaat het wel redelijk. Heb net een blaasontsteking achter de rug en moet binnenkort naar de fysio voor beginnende BI.
    Heb sinds dit weekend mijn zw.kleren maar weer aan. De gewone broeken zaten niet lekker meer. Dat is dan een voordeeltje van minder overgeven, het buikje begint te groeien. Qua gewicht zit ik nog wel 2 kilo onder mijn startgewicht, kijken hoe lang dat nog duurt ;)

3 mei heb ik de 20-weken echo en weten we eindelijk of alles echt goed gezond is/lijkt en ..... wat we mogen krijgen! Spannend, kijk er nu al naar uit!!

17. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

Feb 5, 2010
    3,399
    0
    0
    Heftiger als bij de eerste :$ en ik zit mezelf nog wel voor te houden dat de bevalling minder heftig wordt... ;)

Spannend Manny !

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja maar goed, dat wil niet zeggen dat wij het ook zo gaan ervaren he ;)
    Ik las gister bij de bevalling ook vaak dat de 2e x heftiger was maar wel korter.. Misschien is dat wel, omdat je nu weet wat er komen gaat ofzo :( Ik ga me er in ieder geval niet druk om maken.

19. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    He manny wat leuk om het hartje te kunnen voelen!

Ik voel me eerlijk gezegd helemaal niet blij met de zwangerschap en zie er tegen op om het te gaan vertellen tegen mensen dan is het zo echt. Dat terwijl ik er maanden op hoop dat het raak is, nu is het zover en voel ik me helemaal niet blij. Ik maak me zorgen om vanalles en ben bang dat ik er alleen voor kom te staan (alhoewel mijn vriend heeeel anders is als me ex, gelukkig, natuurlijk!). Is dit normaal? ik schaam me een beetje om dit te zeggen allemaal.

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Laat het gewoon over je heen komen allemaal..
    Voor je het weet voel je je babytje en kun je je niet meer voorstellen dat je, je ooit zo voelde.. En vergeet ook niet dat je hormonen ook weer een oplawaai krijgen he ;) Je vriend is er toch wel blij mee dat jullie in verwachting zijn??

Ik moest zelf ook heel erg wennen aan deze zwangerschap.. en nu nog af en toe denk ik.. ik ben echt zwanger :) ik sta er veel minder bij stil, maar daar heb ik ook minder tijd voor nu.. maar daarom ben ik niet minder blij.

Share This Page