Nou ik vind het bij iedereen erg snel gaan hoor.. Dat bedoel ik 16 weken alweer.. nog even en je weet wat je erbij krijgt (als de baby meewerkt natuurlijk )
Linda26 : welkom terug meis! Ik ben blij dat je echo goed was. Lekker vooruitzicht zeg.. lekker naar Griekenland! Heerlijk!! Amle: Voor die kleine 2 weken zou ik ook lekker wachten Dan weet je het tenminste ook zeker Spannend!! Femke32: Van harte gefeliciteerd meis!! Lekker genieten he (volgens mij kun je het bij calculator uitrekenen in de zoekbalk hierboven) Wij blijven dit jaar ook in Nederland.. Vind het wel jammer dat we niet op vakantie gaan, maar goed een x in Nederland blijven is ook geen ramp Volgend jaar zijn we weer van de partij, dan gaan we sowieso naar Canada.. daar emigreert mijn zus heen 20 mei
Manny: wauw, emigreren naar Canada, een hele stap. Snap dat jij het wat minder vind, zo zonder je zus in de buurt (kan ik me goed voorstellen). Maar.... heb je wel altijd een leuk vakantieadresje. Canada is prachtig! Mijn ouders hebben een caravan die ze zelf niet meer gebruiken. Misschien dat wij die nog wel een weekje ergens neerzetten, als het mooi weer is ofzo....
Ja ook lekker hoor.. Wij wonen in een stacaravan (woonwagen, chalet.. noem het hoe je wil) dus ik sta altijd gezellig op de camping zal ik maar zeggen Tis net een vakantiewoning maar dan wel gewoon in een woonwijk
Goedemiddag meiden! Hier weer een luie dag... what else is new haha.. Jeetje dat is een hele stap manny na canada! maar lijkt me wel supergaaf!... ga dalijk even wat visjes kopen, me vader had een mooie bak voor op de schouw.. dus krijgen zo gezinsuitbreiding.. heb niets met vissen maar vind het wel gezellig staan.. het beweegt he haha..
@mooi buikje mannie @amle bij mij werkte die andere ook niet en vorig jaar heb ik van het zh primperan gekregen en daar gaat het super mee 3x op een dag. XXX Gusam
Nou, ik had nogal heel erg last van m'n hormonen. Heb echt gedacht dat ik een prenatale depressie zou krijgen... Zag het haast niet meer zitten, het zwanger zijn. Maar GELUKKIG (!!!!) is dat weer helemaal bijgedraaid en voel ik me weer goed en gelukkig. Heb nog wel met vlagen een buitje maar het neemt geen extreme vormen meer aan. Niet meer dan een andere zwangere zeg maar Vandaar dat we ook lekker een vakantie hebben geboekt. We zijn al 2 jaar niet geweest en volgend jaar met zo'n klein babietje gaan we ook weer niet, dus we moeten dit jaar even genieten! Het gaat wel snel allemaal he! Voor je het weet hebben we het over onze baby's ipv over het zwanger zijn! Groetjes Linda
Was weer ff afwezig veel in het ziekenhuis bij papa geweest. Hij wordt volgende week in Utrecht gedotterd.
Owja gisteren bij de vk weer alles goed! JEEEEJ en dinsdag geslacht bepalingsecho. Heb er heel veel zin in en 28 april 20 weken echo.
Goedmorgen!! @Linda pff gelukkig gaat het weer goed meid!! Heerlijk op vakantie, wij zijn sinds 2006 niet meer geweest!! ERG HE?! @Wendy....gaat het al weer wat beter nu met je vader? Spannend je echo!! Ik heb ook de 28ste de 20-weken echo....aaaahhhhhhhh Trouwens gister heb ik dus heel erg duideljk mijn baby voelen schoppen......aaaaahhhhhhhhhhhhhhhh
@CINDY fijn gevoel is dat he, ik kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen. @wendy s6 met je vader en beterschap voor hem. XXXX Gusam
ja nu weet ik het zeker....eerst waren het die plopjes enzo weet je wel maar nu was het een schop!! Grappig dat het eigenlijk gewoon weer hetzelfde voelt he?!
Manny mooi buikje hoor!! Linda gelukkig voel je je beter is niet fijn om je zo te voelen he! Cindy wat leuk!!! kan niet wachten om het ook te voelen,maar dat duurt nog even. hier gaat het wel, moet het rustiger aan gaan doen op me werk. Had donderdag late dienst tot half 11 en vrijdag weer vroege om 8 uur en moest 4 uur verlof lopen (werk met tbs patienten) toen ik terug kwam in de kliniek voelde ik me helemaal niet goed. lijkwit doodmoe en harstikke msselijk. Toch al teveel inspanning nu! Thuis ben ik gelijk een paar uur gaan slapen en toen ging het weer gelukkig.
Bedankt Gusam & Lad Lad goed naar je lichaam luisteren he Hier ook nog steeds moe met vlagen.. Maar dat komt allemaal wel weer goed. Hier vrijdag de pretecho ik heb er zin in!! Ook is de datum van het afrijden bekent.. spannend Meiden hele fijne paasdagen!! Liefs Manny
Hee meiden fijne pasen! Hier een ventje helemaal onder de waterpokken. Tot op heden lijkt hij er niet heel veel last van te hebben gelukkig. maar kan nog komen natuurlijk.
Met Jesse gaat het wel goed. Hij lijkt er niet heeel veel last van te hebben al denk ik dat de jeuk een beetje begint te komen. Hij heeft zelfs een "pokje"op het wit van zijn ogen.