Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen. De stukadoors zijn al klaar. Bart ik helpen bij zijn zus en komt om 1 uur thuis. Dan lekker nog ff op pad met z'n drietjes en vanavond eten bij vrienden.

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Nou zouden we het vandaag aan me ouders vertellen. Gaat dat ook weer niet door. pffffffff. Meneer komt weer te laat, alsof het niet belangrijk genoeg is. Vanmiddag zouden we naar de verjaardag van mijn schoonzus gaan en mijn dochter een truitje aantrekken waarop staat hoera ik word grote zus, maar het is natuurlijk wel zo netjes als we het eerst even aan me ouders zeggen toch?? dat gaat dus niet omdat hij pas rond 3 uur hier is en me ouders dan al bij me schoonzus is. ooh ik ben zo boos! Kan me frustraties alleen maar hier kwijt omdat niemand er nog van weet (sorry dames) en door de hormonen voel ik het nog 100 x erger en denk ik van laat die hele zwangerschap maar zitten, (ik weet dat ik eht neit meen maar toch denk ik het) pffffffff

3. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik zou gewoon het shirtje aandoen hoor....is toch ook leuk?
    Want ze zijn toh ook daar of niet?

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey dames,

Hier dan eindelijk de beloofde echofoto, ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad, maar het is niet anders.

Riley is nu ook ziekjes, als ze huilt klinkt ze met inademen net een zeehond, is best wel zielig, vandaag dat kuurtje gehaald van VSM voor de keel,neus en luchtwegen nu maar hopen dat het aanslaat, zo niet dan maar naar de HA.

XXX Gusam

5. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaahhh wat een mooie baby!!! Lief he zo`n echo aaahhhhh

Beterschap voor je meisje!!

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Mooi Foto Gusum!!

Shirtje ook niet aangetrokken omdat ik alleen naar de verjaardag heb kunnen gaan. is al de tweede keer dat we het gingen vertellen en weer neit door is gegaan. Eerlijk gezegd heb ik al geen zin meer.

7. Alita

Alita Niet meer actief

pff nee dat is niet leuk lad maar komt vast wel een andere keer?
    Het is toch leuk om het te vertellen....snap dat je baalt maar je hebt toch nog tijd...

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja heb ik ook maar ik heb me er nu al 2 keer op ingesteld en twee keer niet doorgegaan. En nu heb ik zoiets van laat maar zitten. ja het zijn ook de hormonen maar zo voel ik me nu.. ik weet ik zeur een beetje..

9. Alita

Alita Niet meer actief

zeuren? nee ik snap je wel hoor.....je wilt het gewoon graag vertellen natuurlijk...wanneer gaan jullie het nu vertellen?

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik weet niet:(

Jij hebt binnenkort al je 20 weken echo! Dat gaat snel zeg!! :)

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

als ik nu alles bij elkaar pak, dan vind ik de tijd wel vliegen deze keer, want bij mijn 1e sloop de tijd voorbij tot ik bij de 12 weken was en nu ben ik er al (bijna).

@lad heb je wel met je mannetje er over kunnen praten wat jij er van vind en hoe jeje voelt?, mischien helpt dat zodat hij weet dat dit belangrijk voor je is, s6 iig

XXX Gusam

12. Alita

Alita Niet meer actief

Idd praat eens met je mannetje meid....
    Ja al bijna de 20-weken echo al kan het voor mij niet snel genoeg gaan maar dat is een karaktertrekje hahahaha

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

cindy das dan niet alleen bij jou een karakter trekjes hier ook hoor.
    het liefs wilde ik dat de kleine morgen al geboren werd, maar helaas het moet nu nog lekker groeien en dan pas mag het komen.

XXX Gusam

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    haha jullie zijn wel erg ongeduldig zeg!!
    Ja heb hem gezegd wat ik er van vindt enz, hij is een moeilijker prater dus dat is ook moeilijk ik word dan weer geirriteerd (heeeel snel door hormonen) en dan schiet het weer niet op. Maar ja hij zegt dan ook niet van zullen we vandaag gaan... voel me echt een beetje rot.

15. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    gusam, heb je je echo al op het nub topic gezet? volgens mij is de nub goed zichtbaar en wijst ie naar beneden hihihii

hier verder alles goed. ben erg zenuwachtig, komen wel heel dicht bij die 19 weken waar nikki* is overleden

16. Amle

Amle Niet meer actief

@Manny: wat een prachtige echo-foto. En dus toch overduidelijk een meid!!!

@Gusam: ook al zo'n mooie echo. Lief!

@Lad: snap je frustratie heel goed hoor. En dit is de perfecte plek om je hart ff te luchten ;)

Hier: heb een buikfoto gemaakt, maar staat op de telefoon van mijn man. Probeer hem vanavond ff online te zetten. Verder gaat het wel redelijk met me. Het lijkt echt wel de goede kant op de gaan.... eindelijk!!
    Een goede vriendin van mij is 5 dagen langer zwanger dan mij. Zij heeft vorige week een pret-echo gehad en krijgen een meid! Nu wilde ik het ook zo graag weten, kon nog een afspraak maken voor deze woensdag...... kan mijn man helaas niet vrij krijgen en hij wilde wel persé mee (wat ik ook wel begrijp natuurlijk).maar toch ff balen.... nu nog 3 weken wachten!!!
    Morgen weer controle bij de VK. Op één of andere manier ben ik er wat angstig voor. Ik groei niet veel, voel nog niets etc. nu gelijk bang dat het hartje straks niet meer klopt ofzo.....stom hé?!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Pfff, ja meis ik snap je zenuwen dan wel.
    Rustig aan doen en probeer wel te blijven genieten van je zwangerschap tot die tijd he :) (en erna natuurlijk)

*knuf*

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank je wel :)
    Het heeft trouwens nog wel een tijdje geduurd voordat ze met zeker heid durfde te zeggen, dat ze verder niks zag hangen.
    Ik heb duidelijk een hamburgertje gezien dus ik ga niet meer twijfelen :D

19. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    zat je echo nog eens te bekijken, et klopt wel gusam wat astrid zegt. t lijkt naar beneden te gaan, maar als je vanuit de ruggegraat kijkt, steekt ie omhoog ietsjes

bah door het nieuws bij de sept mama s ben ik alleen maar banger geworden. tis een risico van een forum, weet et, maar t komt hard aan

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    @amle thanks!het gaat nu wel weer wat beter gelukkig!
    Jammer dat je nog 3 weken moetwachten voor de echo. Maar als je je echt zorgen maakt kan de verloskundige toch wel even voor je kijken of niet?
    @Prulleke Kan goed begrijpen dat je het spannend vind nu! Probeer je indd niet teveel zorgen te maken want het is toch ook 3 keer goedgegaan. Sterkte om de komende week door te komen!

Deel Deze Pagina