Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Prulleke, maar wat is omhoog en omlaag? en als het omhoog is wat is het dat meid of jongen ik snap heel het nub topic niet en hoe jullie dat zien:)

Maar komt goed ik denk dat ik rond 16 wk een pretecho ga laten maken dan weet ik het zeker.

XXX Gusam

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Gusam nou geboren worden hoeft ook nog niet hoor voor mij hahahaha...maar elke stap in je zwschap lijkt nu wel langzamer te gaan...
    @Prulleke dat bergijp ik heel goed dat je het nu even zwaar hebt meid...sterkte!! Idd niet fijn he dat van de sept.mama`s maar helaas is het de realiteit. Ik denk er wel over na maar ga er toch gewoon vanuit dat hier alles goedzit hoor....
    @Amle maak je niet druk, straks krijg je een groeispurt, tenminste had ik ook...vondt ook dat alles stilstond en nu is het een megabuik hahahaha.....ben benieuwd naar je foto?!
    @Lad en wanneer gaan jullie het nu eens vertellen.....en trouwens mannen blijven mannen he..pfff....

Hier is het even niet zo fijn, heb veel last van hoofdpijn en voel me niet echt goed. Straks even HA bellen voor een afspraak, denk dat ik fysio weer nodig heb voor mijn nek en rug en mischien eens bloedprikken ofzo....

3. Amle

Amle Niet meer actief

@Lad: mijn eigen VK heeft helaas geen echo-apparatuur.

Maar ik ben net terug van controle en alles was perfect. Baarmoeder lag rond de navel en groeide dus mooi. Er was een krachtig hartje te horen en mijn bloeddruk was 100/60. Ik ben weer ff gerust gesteld dus ;) Mijn buik groeide bij de 1e ook heel laat pas, maar had gewoon gedacht dat dat bij een 2e wel sneller zou gaan..... (nog) niet dus!
    Nu weer wachten tot 3 mei!!! SPANNEND!!

@Cindy: bah, de hele tijd hoofdpijn is inderdaad ff helemaal niets. Drink je wel genoeg? Hoop dat de fysio je verder kan helpen!

@Prulleke: begrijp dat dit een moeilijke tijd voor je is! Sterkte en rustig aan.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ja kijken wat de HA zegt morgen!!! Ik voel het echt ook vanuit mijn nek dus zal wel van mijn rug enz zijn....

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou hier al veel gedaan vanmorgen. Jesse naar zijn gast ouder gebracht, 2 wassen gedaan, 1 was gevouwen, hond uitgelaten en nu staat er al een cake in de oven hmmmmmm

Ik voel sinds zondag ons prinsesje!! :D

6. Alita

Alita Niet meer actief

ahhh heerlijk he wendy!! Ik voel nu ook duidelijk schopjes maar helaas niet elke dag, zou ik wel willen hahaha

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ga nu ff mijn nagels laten doen en dan ga ik lekker in de tuin werken.

8. Amle

Amle Niet meer actief

Heerlijk gevoel weer hoor Wendy (en Cindy)!
    Ik kan ook niet wachten totdat ik de kleine mag voelen. Bij de 1e zw.schap voelde ik het rond 17 weken.... dus het zou nu moeten kunnen....

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat had ik ook amle maar toch twijfelde ik steeds of het nu wel de baby was maar ik voel haar nu goed schoppen....

10. Amle

Amle Niet meer actief

Heerlijk!!!
    Vooral ook HAAR! Ik zou het ook zo fijn vinden om nu HEM of HAAR te kunnen zeggen.... ;) Maar ja... geduld is een schone zaak (iets wat ik dus eigenlijk totaal niet heb!!!;))

11. Alita

Alita Niet meer actief

hihi ja was de eerste keer dat ik het schreef!!!!

Maar goed nog even afwachten hihihi....

12. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    gusam, heb je echo bewerkt, op de rooie lijn zie je de lijn van de nub en de ruggengraat. met die gele lijn heb ik ze langer gemaakt. dan zie je dat ie omhoog loopt. bij een meisje, gaan de lijnen naar elkaar toe.maar je was nog geen 12 weken he... dus zou je er niet op vast pinnen. maar ben wel benieuwd!

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hoe vaak klopt zo een NUB theorie eigenlijk??
    Ik heb hier echt geen idee van.

Pff manlief is naar de c1000 om rennies te halen ik krijg steeds vaker last van maagzuur... bah ik had dit van Silvio ook heel erg.
    Verder alles zijn gangetje hier ;)

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat!!

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    haha kan je niet beter erna je nagels laten doen :D

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he meiden!
    hoe gaat het hier? Cindy nog steeds een beetje ziek?
    nou gisteren zijn we het gaan vertellen tegen me familie. Eerst tegen me vader (bij zijn bedrijf) deze was heeel enthouasiast en hoopt dat de beeb op zijn verjaardag word geboren, ben rond die tijd uitgeteld. Me ene broer ook heel enthousiast. Me moeder zei: ben je zwanger?? jullie zijn gek! ik vind het wel leuk hoor. Nou pff wat een reactie weer. En me oudste broer zei zoo, jullie later er ook geen gras over groeien. Waarom kunnen mensen niet gewoon hun mening voor zich houden? Ik heb dan al geen zin meer om enthousiast er over te vertellen. krijg steeds meer het gevoel dat dit kind niet gewenst is en niet door ons maar door mijn halve omgeving.

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

prulleke je telt een beentje mee, maar dant beetje staat er maar half op.
    Ik snap nog steeds niet hoe jullie het bekijken lol.

XXX Gusam

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Het aller belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn ;) Ik snap dat het niet leuk is dat er niet gewoon enthousiast gereageerd kan worden...
    Maar ik vind over het algemeen wel dat mensen daar steeds meer moeite mee krijgen.
    De eerste vraag die mensen tegenwoordig stellen is : was het gepland ? In plaats van Jeeej wat leuk nog een kindje.. geniet er maar lekker van!

Maak je niet druk meis.. en geniet lekker van je zwangerschap!
    Wat kan jou het schelen hoe andere reageren.. tis jullie kindje dus :D

18. Alita

Alita Niet meer actief

Pfff stom hoor die reacties Lad!! Maar goed jullie gezinnetje is het enige wat telt meid, kom ikhier ook steeds meer achter...
    Lief dat je het vraagt, we gaan zo naa de HA dat hij maar even alles nakijkt, ben ik weer gerust en als er nis uitkomt weet ik dat het gewoon van de zwschap is maar nu vraag ik me af of er niet is mis is....blijft dan spoken he?! Voel me ook niet zoals ik me zou moeten voelen dus even het zekere voor het onzekere...

Zo tot straks!!!

19. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou dat kan ik me zeker voorstellen meid! Maar kop op! dit is jullie kindje! en laat ze alsjeblieft niet het pleziet bederven dat zijn ze niet waard!

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Succes Cindy!! :)
    Ik hoop dat alles goed is!

Deel Deze Pagina