Prulleke wat erg. Heel veel sterkte de komende tijd ik heb er verder geen woorden voor......dikke knuffel
Goedemorgen, Wordt het vandaag wer zo`n heerlijk weer als gister? Aah lekker in de tuin genieten, dochter is gefascineerd door de vogels en bijen!! Ik ga heerlijk zonnen straks!!
Helleuww wat een heerlijk weertje! Dus ik ga ff lekker genieten in de tuin en vanmiddag misschien nog ff naar de prenatal xxx
Prulleke: wil je hier ook nogmaals heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Het is verschrikkelijk .... andere woorden kan ik niet vinden.... STERKTE!!
Ja, meiden... wat een heerlijk weer hé! We hebben heerlijk in de tuin gezeten. Verder ben ik bezig geweest met de babykamer. Alle meubeltjes stonden er nog van onze zoon, maar heb het nu weer ff goed neergezet + wat spulletjes erbij. We hebben nog niets gekocht, dat gaan we 5 mei doen, nadat we op 3 mei de, hopelijk goede echo hebben gehad! Met mijn misselijkheid gaat het nu ook wel redelijk, heb het vooral na het avondeten zwaar.... maar dat is te overzien!
Verschrikkelijk meis.. dat je dit nu alweer mee moet maken!! Heel veel sterkte met het verlies van je mannetje Ik ben er echt helemaal door geraakt
Hier gaat het best goed. Overdag is de 'misselijkheid' goed te handelen, na het avondeten niet zo, maar ach, dan kan ik alweer snel op bed Joytjuhh: hoe was je 20-weken echo?
@Amle: Ik heb hem nog niet gehad, vanavond om 20.15 ben ik aan de buurt! Spannend !!! Wel super dat je misselijkheid iets af begint te nemen... Ik hoop dat dat zo blijft! Na het avond eten merk ik ook dat ik weer wat misselijk word en ook als ik niet om de zo veel uur eet dan krijg ik weer even een vlaag... maar dit is heel goed te doen! Verder nergens last van? Liefs!
Dankjewel! Ik hoop stiekem wel een beetje dat ze kunnen zien wat het word haha! Gefeliciteerd, een meisje wat leuk!! Iedereen lijkt wel een meisje te krijgen Gaat het verder allemaal goed? Liefs!
Ja was erg gezellig maar meer bij het hof gestaan dan iets van de bloemencorso gezien.. Silvio vond het dansen daar veel leuker Was zeker heerlijk weer!!
Joytjuhh: veel plezier en succes dan vanavond! Spannend hoor... en jullie willen dus ook wel weten wat het is?? Ik moet nu nog een weekje wachten.... vind het ook zo spannend en ik hoop, nadat hopelijk alles goed is, ze ook kunnen zien wat het is. 2 dagen later willen we inkopen gaan doen en het liefst gelijk in de goede kleur
@Joytjuhh succes en veel plezier straks!!!!!! Ik nog even geduld hebben en laat dat nu net niet mijn sterkste kant zijn hagagagahahahaha
Spannend Joytjuhh Ik hoop dat alles goed is Tis alweer geweldig om je kleine hummeltje te zien he?!! Amle : gelukkig heb je niet meer zo heel veel last van je misselijkheid