Dank jullie wel meiden @Cindy: Ja het gaat wel, heb haar vandaag wel gevoeld maar nog steeds niet optimaal. Ik denk dat ze gewoon anders is gaan liggen en ik de bewegingen gewoon minder voel nu. Me gevoel zegt dat er niks aan de hand is en ik denk ook omdat ik me misschien toch wel drukker heb gemaakt (in me onbewust zijn) om het afrijden dan ik dacht... Dat het misschien daardoor komt. Wat vinden jullie? bellen of vanavond nog even afwachten.. misschien dat me lichaam nu weer wat tot rust komt.
tja je moet doen wat jij wilt jij moet dan aanvoelen meid..maar ik denk wel dat je gelijk hebt ald je zegt ligt aan je examen en die verhalen allemaal hier!!
Goedemorgen meiden Zo te zien wordt het weer een heerlijke dag! Ik heb me meisje alweer wat vaker gevoeld hoor.. gelukkig!! Elke x als haar grote broer voor der gaat zingen, krijg ik een schop Ik ben blij toe. Zo naar het gemeentehuis om me rijbewijs aan te vragen besef het nog steeds niet helemaal geloof ik Gaat alles goed met jullie ladies??? Ik hoop het wel!!
@ Joytjuhh: Was alles goed meis?? Ben wel erg benieuwd nu.. Laat snel even wat weten meis.. Liefs Manny
Goedemorgen meiden! Ik heb helaas thuis geen internet dus ik moest even wachten voor dat ik wat kon plaatsen (ben nu op mijn werk ) Alles was goed! Alleen willen ze me nog wel met 3 weekjes even terug zien omdat onze kleine meid haar hoofdje (wel binnen de groeicurve hoor) wat aan de kleine kant is... Maar ze verwachten dat ze binnen nu en 3 weken een groeispurt gaat maken en dat ze gewoon wat kleiner uitvalt dan onze zoon! Verder heeft ze alle organen, vingertjes en teentjes en is ze verder helemaal compleet En het word... (het word een beetje eentonig...) een MEISJE!!!!!!
Sorry dat ik jullie allemaal zo lang in spanning heb gehouden! Manny nog super gefeliciteerd met je rijbewijs! Nog een gevaar op de weg erbij in ons dorp Liefs!
O helemaal goed Joytjuhh!!! Fijn dat alles in orde is met je kleine meisje Bijna iedereen wie ik ken die zwanger is, krijgt een meisje. 1 vrouwtje niet... Wel leuk zo een meisjes Boom Blijf maar binnen zou ik zeggen hahaha....
Hahaha zal ik zeker doen Jah het is wel opvallende he dat iedereen bijna een meisje krijgt! hahah bij mij heeft de chinese geslachts kalender het nu al voor de 2de keer goed Zal binnenkort even de echo plaatsen Liefs!
@manny gefeliciteerd met je rijbewijs. @joy gefeliciteerd met je meisje, en heerlijk als je bij de echo hoort dat alles goed is met je kleine spruit. Ik moet nog een paar weekjes wachten, en op 17 mei dan kunnen ze ook al veel zien of het gezond is. XXX gusam
@gusam: Spannend joh! ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent! Willen jullie ook weten wat het word? Heb je een voorgevoel of geen idee? pffff... de server op mijn werk ligt er uit... kan nu al 2 uur nix doen.. ik kan nog wel ZPen maar ik heb ook nog een hoop werk liggen
Manny: gefeliciteerd meid met je rijbewijs!! En wat fijn dat je de kleine meid weer wat meer hebt gevoeld. Toch geruststellend. Joytjuhh: fijn om van je te horen, en dat alles goed leek en .... ook een MEISJE Gefeliciteerd! Cindy: ook alles goed; heerlijk en nog steeds een meid!!!!! Wendy: ook met jullie gelukkig alles weer goed en ook nog steeds een meid Hier: maandag de 20-weken echo... vindt het steeds spannender worden. Vooral ook omdat ik nog niets voel. Bij onze zoon had ik rond 17 weken al iets gevoeld... nu eigenlijk nog niet (of ik mis het steeds en denk dat het alleen mijn darmen zijn...). We mogen gelukkig vroeg maandag, dus hoef niet te lang in spanning te zitten.... ben erg benieuwd ook naar het geslacht... mijn man denkt een meid, ik dacht steeds een jongen, maar nu het zo rustig in mijn buik blijft, kan het ook nog wel eens een meisje zijn??????....!!!!
@Amle spannend he wat zal het zijn....hier hadden we allebei gelijk!! We heben nu zelfs al de naam.... En komt goed hoor met het wel/niet voelen niet iedere zwschap is hetzelfde meid....
Joehoe we zijn weer zwanger naam uitgerekend geslacht kinderen Manny211- 28 juni - meisje - zoon 06-11-2007 Joytjuhh - 8 september - meisje - zoon Cindy24 - 16 september - meisje - dochter 30-09-2008 Wendy1983 - 16 september - meisje - zoon 04-12-2008 Amle - 23 september - ??? - zoon 18-07-2007 Mama van Sepp -29 september - meisje - zoon 01-06-2008 Gusam - 27 oktober - ??? - dochter 02-10-2009 Lad- 19 november - ??? - dochter 15-10-2007 Bevallen: Prulleke- ... april- Luuk*- 3 meiden '03-'06-'07
Leuk Joytje een meisje!! Manny : Gefeliciteerd!!!!!! We hebben 6 mei onze eerste echo bij de verloskundige, ben benieuwd hoe die gegroeit is, de laatste keer zagen een wit vlekje met het kloppende hartje dat was me 6 weken.