We zijn allemaal bescheiden met ons buikjes vind ik (tot nu toe ) en vind ze allemaal erg mooi!!! Cindy: ik draag wel positiebroeken en de bovenkledig wisselt van positie tot gewone. Gister flink geld uitgegeven. We zijn bij de babydump geweest en alles aangeschaft wat we niet meer hadden. Nieuwe wipstoel, kinderwagen, nieuw campingbedje, bedaankleding, accesoires en wat leuke hebbedingetjes! Te leuk!! En de kinderwagen wordt over 2 weken al geleverd We hebben gekozen voor de Quinny Buzz 4; groovy green. De dreami-bak hebben we nog, die is lime groen! Ben erg tevreden.... Verder besef ik me steeds meer dat het weer een jongen is. Allemaal positieve reacties van de omgeving (natuurlijk!) en ook Brennan lijkt het erg leuk te vinden! Volgende week weer op controle bij de VK en de extra echo; leuk en toch ook weer spannend!!!
Ik vindt die buik van mij niet bescheiden Wij moeten wel idd een nieuwe wipstoel maar de rest hebben we nog!! Ja een nieuw bedje wel...
Mooie buik Cindy!! Volgens mij scheelt ie niet zo heel veel met de mijne Net bij de VK geweest en ons meisje groeit goed. Wel moet ik gas terug gaan nemen ivm met hartkloppingen en regelmatig harde buiken, maar goed echt veel rustiger aan kan ik niet doen.. Daar weten jullie alles van he, nu je al een kleine hebt
ja manny het is gewoon zwaarder nu maar luisteren naar je lichaam meid!! Maandag mag ik weer voor een echo...heb er zin in!!
mooi buikje cindy. Ze zeiden dat bij de 2e je buik sneller groeit maar dat is bij mij toch niet zo, zoals ik nu ben was ik ook met 15 weken bij mijn 1e. maar komt goed. Ik heb alleen super veel last van hoofdpijn, mn bloedruk is te laag dus daar ligt het niet aan, en vandaag mn ogen laten testen en daar was een lichte sterkte iets van +0,50 dus daar ligt het ook niet aan. Nog eff afwachten en anders naar de ha. XXX Gusam
Hier ook zeker geen sneller groeiende buik als bij de 1e hoor. Maar zoals ik al eerder heb gezegd wat niet is kan nog komen he Me zusje is nog steeds niet aan het bevallen... Best wel jammer, want mijn andere zus gaat bijna weg naar Canada en die wil de kleine ook nog wel zien. Misschien een domme vraag hoor maar kan dat een rede tot eerder inleiden zijn??? Goed we wachten, wachten en wachten maar he @Gusam: Hoop dat het niks ergs is meis! Ik zou wel even de ha bellen hoor, is toch niet goed veel hoofdpijn in je zwangerschap??
@Gusam ach aks de kkeine het maar goed doet...je buik is wel leuk als die mooi groeit maar iedere zwschap is dus echt anders... @Manny kan je zus haar reis niet uitstellen dan om daar nu voor te gaan inleiden? Ik vindt dat de natuur haar werk moet doen sorry.... Hier is dochter vannacht paar keer wakker geweest ze heeft last van haar tandjes de arme schat!!
Ja ben ik het zeker mee eens hoor.. maar ze zou al 2 maanden eerder vertrokken zijn. (ze emigreert daarheen) toen bleek me zusje zwanger (ongepland, maar zeer gewenst) en besloten ze later te vertrekken. (in mei dus) maar goed we wachten gewoon nog even af, en wie weet begint het wel sneller dan we denken Ahhh is rot als die kleintjes zo'n last hebben van hun tandjes sterkte!
Trouwens gisternacht dat ik zo slecht geslapen had door de hond, riep me zoontje s'ochtends: mama ik moet plassen dus ik zeg met me slaapkop, doe maar in je luier schat.. haha! Zegt ie nee mama ik heb geen luier aan.. dus ik naar hem toe en hij had idd geen luier aan (alleen s'nachts nog een luier, verder is ie zindelijk) was hij helemaal droog gebleven.. wat ben ik weer trots op onze kleine man Dus nu gaan we verder proberen zonder luier
super!!!! Hier zet ik haar af en toe op de wc maar is dan gelijk "klaar" zegt ze dan ook he!!! Ach ja langzaam beginnen he!!
Ja zo is het Wij hadden de mazzel dat hij het zeer interessant vond om op het potje te gaan. Als hij dan iets gedaan had, ging ik als een malle staan zingen, dansen, springen en... hij mocht dan een sticker plakken Hij was 1.5 jaar dat ie zindelijk was.. helemaal super (behalve de nacht, maar die snapte je al )
wil jij al beginnen gusam? Ik ben hier net bezig met af en toe op de wc zetten..nog niks bijzonders maar ze vindt het interessant dus ik dacht we beginnen eens, in de zomer gaat haar luier uit...
nee dat is nog veelste vroeg hahaha, maar ik vroeg me af wanneer je er ongeveer mee gaat beginnen. laat haar eerst maar eens lopen, het gaat al zo vlug. XXX Gusam