Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

@amle ik hoop dat die medicijnen je het een beetje makkelijker maken.

@manny mooie buikfoto.

Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto met 16wk, deze staat in het buikfoto's topic. (ik zal hem proberen vandaag ook ier te plaatsen.)

XXX Gusam

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier een hele leuke dag gehad. Vanmorgen mocht ik van mijn mannen blijven liggen. Heerlijk zeg! om 11 uur kwamen ze me wakker maken. 's middags zijn we naar de kinderboerderij geweest viel een beetje tegen we hadden er wat meer van verwacht. Daarna zijn we roze muurverf wezen kopen voor de babykamer.

Vanmiddag kreeg ik een sms van de verloskundige dat ze wilde oefenen voor haar echo examen en of ik dan dinsdag middag een uurtje wilde komen voor een echo....JA TUURLIJK WIL IK DAT hahah.... :D

Manny GEFELICITEERD met je nichtje!

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

wendy dat is altijd mooi, laat ze maar lekker oefenen zou ik zeggen, altijd mooi om je kleintje extra te mogen zien toch.
    lekker genieten.

XXX gusam

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat vind ik nou ook. Ik ga lekker genieten Dinsdag :D

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

Mijn buikfoto met 16 wk.

XXX Gusam

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Idd :D Veel kijkplezier weer voor dinsdag!!!

En bedankt voor je felicitatie ;)

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Mooi buikie al Gusam!!! :D
    Je ziet het al goed he..

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Meiden morgen nog 6 weken :D Komt allemaal wel heel dichtbij nu.
    SPANNEND....

Alles gaat goed hier, maar ik hou wel verschrikkelijk veel last van me navelbreuk.. hij wordt ook steeds groter :( Ik was gister me nichtje aan het verschonen en kon hier niet eens mee doorgaan door die rot pijn.

Maar goed verder geen klagen gelukkig.. en dat is ook wel fijn ;)

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

Meiden, mijn gevoel was juist, Riley krijgt een ZUSJE, en mijn grote opluchting was dat alles goed is met de kleine spruit.
    Ik ben nu super gelukkig, en ons huisje blijft een meiden huis en daar is geen enkele man te bekennen, of de huisspin moet van mannelijke aard zijn:D

XXX Gusam

10. Amle

Amle Niet meer actief

Gusam: gefeliciteerd met jullie meid!!

11. Amle

Amle Niet meer actief

Joehoe we zijn weer zwanger
    naam uitgerekend geslacht kinderen

Manny211- 28 juni - meisje - zoon 06-11-2007
    Joytjuhh - 8 september - meisje - zoon
    Cindy24 - 16 september - meisje - dochter 30-09-2008
    Wendy1983 - 16 september - meisje - zoon 04-12-2008
    Amle - 23 september - jongen - zoon 18-07-2007
    Mama van Sepp -29 september - meisje - zoon 01-06-2008
    Gusam - 27 oktober - meisje - dochter 02-10-2009
    Lad- 19 november - ??? - dochter 15-10-2007

Bevallen:
    Prulleke- ... april- Luuk*- 3 meiden '03-'06-'07

Haha, voel me toch een beetje eenzaam hoor, zo als enige jongensmama.... ;) ... op dit lijstje (want er was toch nog wel iemand die een jongen kreeg???)

12. Alita

Alita Niet meer actief

leuk gusam!!

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Hier echt al 2 dagen constant een harde buik en voor de verandering weer verschrikkelijk veel pijn aan me navelbreuk pfff...
    Had de Vk gebeld en ik moet me urine laten onderzoeken (voor de zoveelste x ) beter 10x te veel als 1x te weinig toch!?
    Maar tis net of ik al 2 dagen met een basketbal in m'n buik loop.. echt vervelend. Ik hoop niet dat het kwaad kan.

Verder alles z'n gangetje !

14. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Goedemorgen Meiden!

@Gusam: Gefeliciteerd!! Een meisje! Wat leuk! en blij dat alles goed was met haar :)

@manny: Gaat het weer een beetje met je buik of heb je er nog steeds last van? Ik hoop dat er iets onschuldigs uit het urine onderzoek komt! :)

Hier verder alles goed! Moet alleen echt rustiger aan gaan doen, mijn bloeddruk zit (nu al weer) steeds rond de 150/90 :( dus het word weer verplicht rustig aan doen! (alleen dat is zooooo moeilijk!)

Liefs!

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens

O jeetje dat is ook wel eng ja :(
    Ik weet er alles van ja.. iedereen hier zegt ook, je moet wat rustiger aan doen, maar er is ook niemand die even zegt: Ik neem die kleine wel ff mee dan kun jij even uitrusten ;)
    Maar goed vandaag is mijn buik wel weer wat zachter gelukkig, alleen voel ik me echt heel raar in me hoofd :S

16. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    owjee! dan zou ik toch even de VK bellen hoor meis, wie weet wil ze je dan toch even zien ivm je bloeddruk ofzo!

Beter 10x te veel dan 1x te weinig!

Haha ik zoek ook zo iemand die dat tegen mij zegt! en nu is mijn man ook nog geblesseerd dus die moet behoorlijk pijnlijden als hij aan het werk is dus zodra hij thuis is verplaatst hij zich alleen maar van de bank naar de wc en naar boven... :)

Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!

Mag ik trouwens nog wat vragen? met hoeveel weken hebben jullie de 20 weken echo gehad en hoeveel woog jullie meisje toen?

Liefs!

17. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey dames.

mag ik bij in het lijstje, ik ben zo slecht met dat kopieren en erbij zetten, wil iemand me er bij in zetten?
    26-12-2010 uitgerekende datum. geslacht onbekend hihi, nog niet eens een echo gehad! en heb een zoon van april 2008!

@manny; mooie buikfoto, mooi bescheiden buikje zeg!
    @wendy gaaf jah weer een echo, welke vk heb je, die wil ik ook!!
    @gusam: zo wat een mooie buik al voor 16 weken!
    @joytjuhh: rustig aan doen altijd lastig als er nog eentje rond loopt!
    @anny: probeer het wel rustig aan te doen met je buik, tja, makkelijker gezegd dan gedaan he!

hier is alles goed, nou ja, behoorlijk last van zwangershapskwaaltjes: misselijk, rugpijn, vreselijk moe! krijg nu al echt een buikje, kreeg al reaacties op mijn werk van, je krijgt een buikje pas maar op voor roddels, ik gelijk er tegen in van ahhh joh, hele weekend uit eten geweest en zitten snoepen! pffff..... ik moet nu al gaan oppassen, in de eerste zwangerschap wa het met 10 weken ook al zichtbaar!
    as. dinsdag moet ik naar de vk, voor intake en krijg dan echo datum mee, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verder nu verteld aan de opa's en oma's, van het weekend aan broers/zussen etc, leuk leuk!!!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik krijg mijn 20 weken pas met de 21 wk, dus ik kan je nog niet verder helpen.

mannie lastig dat je zoveel last hebt van je navelbreuk, nog eventjes en dan mag je je kleine in je armen houden, ik kan eigenlijk niet meer wachten tot ik de kleine weer vast kan houden.

XXX Gusam

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga slapen meiden ik ben weer heerlijk moe ;)
    tot morgen!
    xxx

20. Alita

Alita Niet meer actief

Hey meiden!!!!

@Manny doe rustig aan he!!! Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.
    @Joy jeetje jij ook rusten he meid, ik had ook hoge bloeddruk en zwschapsvergiftiging en dat is absoluut geen pretje doe dus rustig aan meid!!
    20-weken echo had ik een paar weken geleden en hoe zwaar ons kindje was geen idee!! Ze lag rond de 20-21 weken op schema dus precies goed.
    @Emily Erg he die kwaaltjes...ik had/heb deze wschap veel meer last van kwaaltjes!! Zet je effe in de lijst erbij...
    @Wendy hahahaha jij komt alleen vertellen dat je gaat slapen altijd? hahahaha

Hier gaat alles prima, het is een schopperje in de buik maar dat heb ik al eens verteld:Dmaar dat vertel ik graag nog eens een keer hahaha.
    Heb bij c&a positiekleding gescoord, een broek en wat truitjes...de rest wil ik pas kopen als ik wat verder ben;)
    Gister naar HA geweest, dochter had een vieze uitslag achter oortje wat niet wegging, maar ivm ezeem die ik heb en zij heeft ook een lastige huid dacht ik gaat wel weg....nou niet dus:(
    Nu heeft ze een huidontsteking die ook nog besmettelijk is:(voelde me al gelijk schuldig dat ik niet gelijk was geweest bij de HA. Maar dat is natuurlijk onzin, je gaat niet gelijk bij ieder uitslagje of pijntje, tenminste ik niet;)
    Maar nu zag ik dat het niet minder werd en dus maar gegaan, nu heeft ze een drankje wat ze moet drinken. Heb het zelf ook eens gehad heel lang geleden, helaas heeft ze dus mama`s huid:x

Manny hoe is het met je nichtje:D

Oh ja en 23 weekjes alweer:Dbijna 3d echo!!!

Deel Deze Pagina