@all HIer is het klote. Nu ben ik bijna opgeknapt en nu is Bart vannacht dood ziek geworden en nu kon Jesse vandaag ook niet naar zijn gastouder pff zul je net zien. Hij kan er echt ALTIJD terecht en net vandaag niet haha...dat wordt me een leuke dag. En ik moet om 13:00 uur ook nog naar die bekken therapeut Alleen kalmte kan me redden
Ja kan er niks aan doen ik ben nu 6.5 kilo aangekomen en bij Silvio was dat 15 kilo in totaal. Ik ben benieuwd naar ons kleine meisje en Silvio helemaal, die blijft maar vragen wanneer z'n zusje komt.
@manny: succes zo in het ZK! @Wendy: Bah wat vervelend joh! word een lekker hectisch dagje voor jullie! Succes!
Ik kom net thuis van de bekken therapeut en heb idd BI . Tegenwoordig noemen ze het geen BI meer maar Bekkenpijn... Ik heb het on een lichte vorm nog maar gelukkig en we hopen het ergste voor te kunnen blijven met oefeningen. Mijn klachten waren duidelijk: - bij iedere nieuwe beweging veel pijn. Dus van staan naar zitten of andersom. Of van liggen naar lopen. - pijn in mijn liezen -pijn in mijn billen Ik heb het ook nog over een draagzak of een dubbele kinderwagen gehad. Ze raad me aan om een dubble kinderwagen te kopen met de kinderen achter elkaar.. (heeft iemand daar ervaring mee??) Ik wilde de kinderen namelijk naast elkaar haha... Een draagzak is nu niks voor mij is mag alleen op mijn rus dragen en ons meisje mag natuurlijk niet meteen op mijn rug en Jesse wordt te zwaar. Verder dus de oefeningen als huiswerk meegekregen en nu maar hopen dat het stabiel gaat blijven.
OEIII das niet fijn Wendy!! Probeer het wat rustiger aan te doen allemaal he Hier gister weer gehoord dat wanneer ik niet zwanger zou zijn , ze me gelijk zouden opereren.. Niks nieuws dus! Maar goed ik heb het voor elkaar gekregen om het gewoon lekker thuis te mogen proberen Daar zijn we heel blij mee.. lekker douche wanneer ik wil en in bad enzo, zo heb ik de vorige x toch de meeste weeen opgevangen dus dat ik wel geruststellend. Tijdens het persen moet er op mijn navel gedrukt worden zodat ie niet klem komt te zitten, en na de bevalling moet er gecontroleerd worden of ie weer in z'n holletje zit (om het maar even zo te zeggen ) O ja en ons werd gevraagd gister in het ziekenhuis, of ons gezinnetje zo compleet is ? Maar dit vind ik wel een erg grote beslissing om nu te nemen.. we zijn pas 25 en 26 dus.. ik zei ik kan daar nu geen antw op geven. Maar dat heeft dus met de operatie te maken. Bij de VK waren alle controles goed ons meisje ligt helemaal vast. En tis ook wel een fijn idee, dat wanneer er nu iets begint ik de 37 weken voorbij ben en dus lekker thuis mag Hoe is het hier verder? Cindy : hoe was je echo???
Huh Manny waarom vroegen ze dat?!!! Is je gezinntje compleet? Zou volgens mij kwaad zijn hahahaha... Nou hier was de echo niet zo`n succes mevrouw lag in mijn rug met haar gezicht en luet zich dus niet zien!! Maandag take 2!! Ze vroeg of we wilden terugkomen of gewoon het bedrag van een 2d betalen en het zo laten....maar ik ben gekomen voor een 3d natuurlijk....dus maandag weer... Vandaag maar weer eens een buikfoto maken heb ik al lang niet meer gedaan.. Fijn Manny dat je gewoon thuis mag bevallen hoor, in het zk is toch wat minder lijkt mij...
@manny fijn dat je thuis mag bevallen. @cindy jammer dat het niet gelukt is, maar maandag herkansing. XXX Gusam
Wendy: balen meid, toch BI. Gelukkig nog in de beginfase, zodat je er nu nog goed rekening mee kan houden. Rustig aan! Heb er zelf ook last van hoor en het is makkelijker gezegd dan gedaan, die rust houden Cindy: jammer dat jullie meisje zich niet zo goed liet zien. Natuurlijk wel fijn dat je maandag alweer terug mag komen voor nog een poging!! Manny: fijn dat je toch thuis mag bevallen, zeker als je dat zelf toch ook graag wilt. Begrijpelijk dat ze vanwege de operatie vragen naar nog een eventuele zwangerschap, maar is natuurlijk niet heel handig. Wie kan zoiets nu al zeggen/bepalen? Hier: vanochtend controle bij de VK. Alles was goed. Bloeddruk 95/55, laag, maar wel goed, geen last van. Buik was mooi op schema en goed gegroeid, hartje klopte stevig. Gewicht: + 6 kilo vanaf startgewicht, dus da's best aardig! Bij de vorige zw.schap zat ik op het einde op +15 en hoop het nu te kunnen beperken tot +12, maar of ik dat ga redden??? Het eten smaakt me nu steeds zo fijn.... Over 2 weken de pretecho... spannend en zin in. Jammer genoeg kan mijn mannetje niet mee, hij blijkt dan 2 weken in Duitsland te zitten Maar mijn moeder en schoonmoeder gaan mee en ik laat alles op dvd zetten, dus dan moeten we er thuis samen nog maar eens voor gaan zitten.
Hallo Meiden! Schaam** ben al lang niet meer hier geweest! Manny loopt al tegen het einde wat snel zeg! Mooie buik heb je! Ik heb niet helemaal terug gelezen want dat is wat erg veel! Hier is alles prima! Ben alleen wat later uitgerekend 30 november maar dat dacht ik al omdat ik een lange cycles heb. Gelukkig ben ik over mijn vermoeidheid heen en heb ik weer zin om achter de pc te zitten! Hoop dat alles goed gaat met iedereen! groetjes Lad
Lad: leuk om je weer ff 'te zien'! Fijn dat je je weer fitter voelt dan eerst! Joehoe we zijn weer zwanger naam uitgerekend geslacht kinderen Manny211- 28 juni - meisje - Silvio: 06-11-2007 Joytjuhh - 8 september - meisje - Kaj: 28-12-2007 Cindy24 - 16 september - meisje - dochter 30-09-2008 Wendy1983 - 16 september - meisje - Jesse: 04-12-2008 Amle - 23 september - jongen - Brennan: 18-07-2007 Mama van Sepp -29 september - meisje - Sepp: 01-06-2008 Gusam - 27 oktober - meisje - Riley: 02-10-2009 Lad- 30 november - ??? - dochter 15-10-2007 Emily- 26 december - ??? - zoon ..-04-2008 Bevallen: Prulleke- ... april- Luuk*- 3 meiden '03-'06-'07
Hier nog 1 schaam schaam probeer wel bij te houden wat jullie schrijven maar schrijf zelf vaak niks Manny spannend gata het worden bij jou, wel fijn dat je toch thuis mag bevallen (of in ieder geval proberen) @all hier aan het werk pfffff ben echt heel erg moe ik denk dat als ik mijn ogen dicht doe dat ik dan slaap
schaam jullie diep hahahahaha Hier een buikfoto van vandaag...vindt mijn buik niet enorm gegroeid...maar zal wel van vorm veranderen ofzo...
Mooie buik Cindy!! MamavanSepp: 'same here'. Zit ook op mijn werk en heb geen zin meer (hoef gelukkig nog maar 10 minuten) en ben ook bang dat als ik mijn ogen dichtdoe....
Ja meiden dat schiet lekker op he Ben benieuwd hoe lang ons meisje op der gaat laten wachten en hoe de bevalling deze x zal verlopen.. Het wordt wel spannend nu. Cindy.. nogmaals mooie buik meis!! Welkom terug he Lad en Mama van Sepp