oeh ja mooi zwanger?!! dank je wat lief!! Meiden we willen mrogen gaan zwemmen maar kan het in een gewone bikini? Is in centerparcs trouwens.... @Manny ik heb zenuwen voor jou hahahahaha
Hahaha... dat vind ik nou lief We wachten rustig af.. ik laat het jullie zo snel mogelijk weten wanneer ze er is... en hoe het gegaan is natuurlijk Maar goed wie weet duurt het nog wel 4+ weken.
@Cindy pas gewoon even je bikini en kijk hoe die zit! Ligt eraan welke je hebt denk ik en of je cupmaat groter is geworden!
Cindy: veel plezier met zwemmen vandaag Hier best wel goed geslapen gelukkig Van de week erg last van mijn keel gehad en verkouden.. dat was aardig weg, maar het begint weer fijn van voor af aan. Maar goed wat wil je ook met het vreemde weer hier in nederland he?! Hoe is het hier verder met iedereen??? Schiet voor jullie allen ook al lekker op he! Ik blijf het echt snel vinden gaan allemaal. Ik zeg laatst tegen manlief.. en al zenuwachtig? Zegt ie: nou eerlijk gezegd besef ik het niet helemaal, het gaat zo snel. Dus ik zeg, nou dus ligt er straks een klein meisje in haar bedje en jij vraagt je af... waar komt zij nou vandaan haha.. Deze zwangerschap hebben we er echt veel minder bij stil gestaan. Beetje druk, met de verbouwing, al een kleine natuurlijk. Ach als ze er is, zal het helemaal vertrouwd voelen.. kan niet wachten!!
Ja he Ben ook zo benieuwd hoe Silvio z'n kleine zusje zal vinden. We zijn nu al zo gelukkig met 1 kindje laat staan met 2 straks.. Kan alleen maar fijner worden.. lijkt mij. Wel drukker, maar das logisch
Gister een leuke dag gehad! Lekker mijn verjaardag gevierd en een hoop visite gehad dus was weer erg gezellig! Dacht alleen wel dat ik gisteravond incontinent geworden was , want ik zat op de WC en ik had geplast en daarna kwamen er steeds hele kleine nieuwe plasjes... (zat even te hyven op de wc daarom zat ik wat langer) Maar het was geen vruchtwater of iets dergelijks want daarna toen ik op bed lag was het over... Sorry ff lekker een ranzig verhaal! Denk dat die uk op mijn blaas aan het duwen was! Wat lekker trouwens dat je gewoon thuis mag bevallen! dat is wel heeeeel fijn meis! Ik hoop dat het niet meer te lang op zich zal laten wachten! LIefs
Ja dat gevoel hebben wij dus ook, dat we nog steeds maar niet beseffen dat het al bijna zover is Jij bent dus ook al zo laat met beginnen aan het kamertje Gaat het bij jullie ook allemaal langzamer als bij de eerste.. toen was alles hier al voor de 26 weken klaar en dit x pas een week of 2
Gister trouwens de hele dag met een gespannen navelbreuk gelopen Ik heb er een foto van gemaakt.. Groot is ie he
Jeetje wat een bult! Kan me zo voorstellen dat dat echt vervelend is joh Wij waren met Kaj zijn kamertje en de spulletjes verzamelen en zo met een week of 28 a 30 helemaal klaar maar ik moet nu nog beginnen moet de kinderstoel en de box nog verven, moet het kamertje nog afmaken en moet nog wat andere klusjes in huis gaan doen pffff... word nog wat hahaha! Ff een vraagje tussen door.. moet je nou vanaf 30weken om de 2 of om de 3 weken naar de VK? Liefs!
Even voor je gekeken.. zit je trouwens ook bij vk praktijk h'gom? Tot 22 weken: iedere 5 weken Tot 30 weken om de 4 weken. Tot 36 weken om de 2/3 weken. Na 36 weken : iedere week. zonodig natuurlijk vaker. liefs
Hahaha ik had dat zelf natuurlijk ook wel ff kunnen bedenken om op de site te kijken Ik zit daar indd ook! Bevalt het daar wel? Wie heb jij de vorige keer gehad bij je bevalling? LIefs!
Staat ook op je afspraken kaart meis Ja bevalt me prima hier. Vorige x had ik Laure erbij en dat is me echt goed bevallen Ik hoop dit x weer op haar en ander Lydia Maar goed das afwachten he. Wie had jij?
Ik woonde dat ik zwanger raakte nog in lisse dus ik heb daar een Vk gehad (trouwens wel een onwijs leuke) maar door mijn hoge bloeddruk op het einde en omdat kaj er niet uitwilde ben ik overgedragen aan de GYN en ben ik ingeleid met 41+4 dus heb ik helaas geen thuis bevalling mogen doen! Ik heb de zelfde voorkeur als jij Dat vind ik ook de leukste Nu maar afwachten! heb je al het gevoel dat het actief word of helemaal nog niet? Liefs
Oke ja hier voor de laatste cm alsnog naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance Dat vond ik echt wel erg, want eenmaal in het ziekenhuis heeft het maar 13 min geduurd. Silvio z'n hartje was al een paar x te laag dus was echt nodig dat ik naar het ziekenhuis ging. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken, maar er is er nu al 1 doorheen geweest he Mag je dit x wel thuis bevallen?? Of is dit afwachten? Ja af en toe, veel harde buiken, maar dit zegt niks he Ik hoop gewoon dat wanneer het zou beginnen er ook echt al een begin is.. bijv al wat ontsluiting ofzo
manny, flinke bult hoor. @cindy prachtige buik. Begin nu wel zenuwachtig te worden, morgen zijn de opnames. vandaag eff opruimen bij mij thuis en bij ons mam thuis, dat het een beetje opgeruimt in beeld komt. XXX gusam
Gusam: veel plezier en succes vandaag! Spannend hoor. Manny: jeetje meid, wat een bult. Snap dat dat niet lekker voelt. En gewoon nog maar een paar weken zwanger en dan mama van 2 lieve kindjes! Cindy: hoe was het zwemmen? Joytjuhh: ik ben vanaf het begin al om de 4 weken naar de VK geweest en nu moet ik over 3 weken alweer?? Zal er toch verschil in zitten per VK??? Hier zijn we ook een stuk minder met de zwangerschap bezig. Je bent natuurlijk al druk met 'het kleine monster' wat al rond loopt. De babykamer moeten wij alleen nog behangen en 'aankleden'. Verder nog geboortekaartjes uitzoeken + tekst e.d. maar verder is eigenlijk alles wel klaar/binnen. Nog 5 weken werken en dan ben ik al met 'verlof'!!!!!