Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Gusam succes en veel plezier vandaag!

Manny jeetje wat een bult idd. Kan me voorstellen dat je er last van hebt.

Wij zijn wel bezig met het babykamertje maar we moeten nog een wiegje uit gaan zoeken. Heeft iemand enig idee hoeveel levertijd er op alleen een wiegje zit?

2. Amle

Amle Niet meer actief

Dat ligt er denk ik heel erg aan waar je hem besteld....

Wij hebben geen wiegje. We gebruiken de 1e weken de kinderwagenbak.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

ja ik laat weten wanneer het uitgezonden word.

de opnames heeft te maken dat je niet altijd een man hoeft te hebben om je kinderwens te uiten (man bedoel ik mee relatie, je hebt er een nodig voor zwanger te kunnen worden :D)

XXX gusam

4. Alita

Alita Niet meer actief

Het girls!!!

Hoe is het met iedereen?
    Manny jeetje dat is niet fijn.......
    Lief ben ik he...maar ik bedacht me gister dat het hierna ook nog maar 2 maandjes is bij mij......aaaaaaaaaaaahhhhhh...

Voor de rest niet veel nieuws eigenlijk...

@Amle nee sorry hier ben ik niet goed in helaas...moet ons geboortekaartje ook nog uitwerken eigenlijk...moeten nog gaan erkennen..enz...
    @Joytjuhh hier dus ook nog een hoop wat gedaan moet worden pffffffff...moet ook nog de bedankjes regelen...doen jullie dat ook geboortebedankjes?

5. Amle

Amle Niet meer actief

Ik twijfel ook nog of we een kraamfeest geven of dat we gewoon doorlopend visite ontvangen....
    Kraamfeest lijkt me wel heel leuk en gezellig, maar aan de andere kant, de tijd van het jaar is niet super en ons huis is niet groot genoeg voor al die mensen tegelijk....;) Het zal toch wel 'gewoon' kraamvisite worden...

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Geen idee meis.
    Hier gebruiken we gewoon de box binnen en ledikant op de slaapkamer ;)

Hier alles z'n gangetje verder.
    Straks eindelijk het intake gesprek met de kraamhulp... ja erg laat ik weet het. (zal wel druk zijn ofzo ;))
    Onze kleine man had gister bedacht dat ie het misschien wel leuk zou vinden om lekker bij oma te gaan slapen en dat heeft ie dus ook gewoon even heel stoer gedaan he :) Hij wordt zo groot.. pff dat vind ik wel moeilijk af en toe.. ma ja hoort erbij he ;)

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens

Uhm nee eigenlijk niet haha...
    Niemand in mijn omgeving doet zoiets volgens mij.
    Wel een leuk idee eigenlijk ;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja die bedankjes zijn hier gebruikelijk eigenlijk....
    Bij dochter hadden we papflesjes en nu denk ik aan leuke roze kleine paieren tasjes met snoepjes enz....

Kraamfeest, ja hier waren we ook aan het denken wat te doen...16 sept uitgerekend en dochter en ik zijn op 30 sept jarig?!! Kun je bijna samen een groot feest houden!!
    Maar de kant van mijn vriend vieren geen verjaardagen dus dat respecteer ik ook...daarbij heeft dochter recht op eigen feestje!!

Maar we zullen zien hoe we het doen mischien gewoon van mijn kant wel alles in een feestje....

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier heb ik geen bedankjes gedaan, heb daar het geld ook niet voor.

IK kom als het goed is op 28 juni om 23.15 op nl 2, de opnames zijn gemaakt, was kei leuk ben nu wel heel benieuwt naar eindresultaat.

XXX gusam

10. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ben benieuwd Gusem! heb de datum genoteerd.
    Het gaat snel bij iedereen he de weken vliegen voorbij!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Leuk Gusam!! :D
    Het scheelt dat ik bij uitzending gemist kan kijken, want het komt best laat he.. de datum zal ik niet zo snel vergeten ;) dan ben ik uitgerekend.. Hoop toch dat ze zich voor die tijd meld :p
    Gister kwam er een vorm van beseffen door ofzo haha .. bleef maar lachen en ook nu ;) Beter laat dan nooit he hahaha..

Gaat alles goed verder dames????

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Ja hoor hier alles goed de weken vliegen echt voorbij zeg!!

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja gaat echt super hard !!!
    Super dat alles goed gaat :D

14. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha Manny spannend he!!

Hier alles prima hoor....mevrouw schopt zo hard da mijn hand op en neer gaat als ik de hand op mijn buik heb..
    Dat ze dat nu maandag dan ook maar doet!!

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    :D Ja spannend zeker...

Haha dan kan ze zeker hard schoppen ja :D
    Laten we hopen dat ze maandag ook zo beweeglijk is idd.

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja zul je zien dat ze weer aan het slapen is!!!
    Vrouwen he.....

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nee joh maandag doet ze helemaal haar best om derzelf aan jullie te laten zien ;)

Ik ben hard aan het nadenken hier... maar wordt niet echt wijzer.
    Vandaag zoveel pijn gehad dat ik maar weer is de Vk gebeld heb.. ze heeft me de keus gegeven om me te laten inleiden. Ik vind dit erg dubbel :S weet het eerlijk gezegd niet zo goed.
    Ik wil natuurlijk het allerliefst thuis bevallen, maar ben bang dat ik de pijn echt niet meer ga volhouden en aangezien ons meisje ook steeds groter wordt zal de druk op de breuk ook steeds groter worden :( Pfff moeilijk hoor...

18. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje ja ik weet het niet hoor....
    Ik weet niet wat jij voelt nauurlijk....

Kun je niet zeggen dat je wel in het zk wilt bevallen voor eventuel pijnbestrijding, maar zonder inleiden.
    Ik bedoel dat kun je altijd nog....ik ben meer voor het natuurlijk bevallen, maar nogmaals ik voel jouw`n pijn niet!

Je hoeft nog maar even meid, niet dat je straks spijt krijgt...maar als het niet meer gaat houdt het op...hulp krijgen is niet erg hoor!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

manny veel succes met je keuze...

Ik ga voetballen kijken meid....denk er maar nog even over na en doe wat je het beste lijkt!!

Share This Page