Ja ik vind het ook echt moeilijk, had me helemaal ingesteld op lekker thuis bevallen en gewoon alles zelf weer proberen. zonder pijnstilling etc. Ja de pijn is echt heel rot... ben echt geen kleinzerig persoon.. kan heel veel hebben. Ik doe het ook allemaal liever zonder inleiden en pijnstilling. En net wat je zegt, niet dat je straks spijt krijgt.. daar ben ik ook bang voor. Maar goed je lichaam moet goed ontspannen zijn wil er sowieso een bevalling spontaan gaan beginnen en vraag me af hoe ik met dat rot ding nog ontspannen kan zijn.
@ manny het zal geen makkelijke keuze worden, maar ik wil je s6 wensen met het maken van je keuze. Ik hoop alleen dat het voor je dragelijk blijft. dikke knuf van mij XXX Gusam
Dank je wel Gusam En ja tis zoals je zegt Cindy.. inleiden kan altijd nog.. dus die optie houden we gewoon open. Ik heb nu een strakke band (voor het crossen) van manlief om en ga kijken of ik het zo wat kan onderdrukken. Ik hoop het, want dan kan ik hoop ik toch gewoon lekker thuis bevallen Gister een stukje van me slijmprop verloren en vanmorgen weer wat op het papiertje.. dus misschien komt het allemaal vanzelf wel op gang. Nu lichtelijk ongesteldheidsgevoel... we wachten rustig af. Ik hou jullie sowieso op de hoogte. Duim Duim Duim xxx
oeeeh spannend manny!!! Zo begon het bij mij toen ook!!! Zie je het komt allemaal goed geef je eraan over....jij gaat gewoon lekker thuis bevallen meid!!
dank je wel meiden! Vorige x in 1x me slijmprop verloren, ma ja elke bevalling is anders he Blijf nog steeds kleine stukjes verliezen, dus ben benieuwd. Spannend he.. Ik hoop dat het doorzet. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte. xxx
Lichtelijk ongesteldheid gevoel zeg maar, en als ik sta voel ik een beetje druk van onder.. tja en dan die stukjes slijm, maar dat hoeft nog niks te betekenen natuurlijk
niks te betekenen?!!!!!! hahahaha hoop het wel voor je.. Wat zegt je gevoel? Ben je erg rustig enz....
Ja nou dat is het em juist haha opeens lijkt me lichaam relaxter als ooit te voren En me gevoel zegt dat het niet lang meer zal duren.. Spannend!!
Nou meid dan weet ik genoeg nog even en je hebt je prachtige dochter in je armen.... Laat dat inleiden maar achterwegen hahahahahaha... Wens je alvast heel veel sterkte en vooral succes en ik ben jaloers dat je HET moment alweer mag meemaken....aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh zwijmel het is zo mooi!!!!
Bedankt alvast.. ik hoop dat ik je snel kan melden dat het echte werk begonnen is (weeen enzo) Whaaaaaaa ik kan nu niet meer wachten haha... Liefs
ga ik zeker doen.. Ben nu bezig met de was nog even lekker weg werken, kan maar weer gedaan zijn. Verder ga ik wanneer manlief zo uit bed komt denk even lekker in bad Nou spreek jullie straks nog
ben net even gaan liggen. En even lekker in bad geweest. Kleine man was met manlief boodschappen aan het doen, dus had ff tijd voor mezelf De druk neemt langzaamaan wat toe van onder en ik blijf kleine stukjes prop verliezen Ik ga gewoon blijven doen wat ik altijd doe en zie wel hoe het loopt. Spannend vind ik het wel