@amle: Bedankt! Hier ook de hele dag een beetje een raar gevoel in mijn buik en keel... misselijk maar ook weer niet zo erg dat ik moet spugen (behalve gisteravond en vande week) Ik ben alleen zo MOE.... pff ik kan echt de hele dag wel slapen, en hier heb ik bij mijn eerste bijna geen last van gehad zal ook wel komen omdat er al een ukkie rond loopt Mijn ouders en schoonouders waren heel erg blij, maar dat mocht ook wel want met ons zoontje hebben we het helaas neit zo leuk kunnen brengen (19 jaar, niet gepland, net 2 dagen de sleutel van ons huisje, geen cent te makken enzv.) Maar dat is helemaal goed gekomen en nu zijn ze dolgelukkig! (gelukkig) Liefs!
@all Jeetje daar ben ik eindelijk weer. Wij hebben een paar drukke dagen gehad en afgelopen nacht hebben we met Jesse in het ziekenhuis gezeten bij de huisartsenpost. Hij werd helemaal hysterisch wakker en was heel benauwd. Ook had hij koorts en ik vertrouwde het dus niet. Toen de HA post gebeld en die wilde hem toch graag even zien. Jesse ligt nu ff lekker te slapen hij heeft pseudo kroep...arm ventje. De benauwdheid moet na 3 dagen over zijn en het hoesten mag 1,5 week duren. Dus we wachten maar af. Hier dus vandaag een rustig dagje.
Dames goedemorgen, Ik kom wel met een heel bijzonder nieuws.....vandaag weer echo gehad en je gelooft het nooit!!!! HET HARTJE KLOPTE!!!!! AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Niet te geloven!!! Ik ben nu 7,3 weken en blijkbaar waren we te vroeg de vorige keer.......
JEZUS CIN!!! Wat een goed nieuws!!!!! OWHHH ben zo blij voor je!!!!! Zit helemaal te shaken en met tranen in mijn ogen hier achter de computer! WAT SUPER!!!!!!!! Liefs Joy
Ik voel me nog steeds niet lekker. Ik ben vandaag ook ziek naar huis gegaan. Gelukkig is Bas op kdv dus kan ik rustig aan doen. Ik vind het nog steeds een wonder hoor Cindy. Tuurlijk was er toen nog geen hartactie, omdat je gewoon weg nog niet zover zwanger was. Maar ja wist jij veel. Je zou maar gecurreteerd zijn zeg.... of maken ze dan van tevoren altijd nog een echo.... X Linda
Nou die echo van gister stond al gepland zeg maar maar meer als de mk al was gebuerd ze even kon kijken of de bm leeg was.... Ik had zelf de curetage afgezegd want ik had er geen goed gevoel bij. Eigenlijk had ik mischien e vorige keer iets moeten zeggen maar was in schock en kon niks meer zeggen. Daarbij vindt ik het raar dat ze niet eens naar cyclussen heeft gevraagd of heolang we gestopt waren met de pil enz....ze gingen er gewoonweg vanuit dat het niet goed zat!! Ze zei ook letterlijk nar mijn vraag krijg ik geen echo, "nee die doen we wel als de mk is geweest" tja tenzij ik voor mijn geruststelling m wel wilde... nou toen zei ik dat ik pas na 9 dagen positief had getest en toen zei ze kom we gaan even kijken!!! Maar het stomme vindt ik dat de echoscopist vorige week zei 7,5 week en nu pas ben ik 7,4 hoe kan dat dat zij het kindje zo groot heeft gemeten dan? Ja eigenlijk zijn we ook boos hoor...maar twijfel of het zin heeft om iets te zeggen erover...
En trouwens doe maar lekker rustig aan.....vergeet ik helemaal te reageren op jou klachtjes door mijn gebrabbel hahaha...
nee ik ook niet voel me erg stom ik reageer altijd heel leuk naar iedereen maar vervolgens wordt ik nooit opgemerkt?!
ja maar toch je leest mijn berichten toch....ik probeer wel altijd te reageren eigenlijk...ach ja hier is het ook leuk!!!!