Goedemorgen meiden! Gaat alles nog goed hier!? Trekken we het nog een beetje met het warme weer? (het is hier trouwens harstikke bewolkt... geen zonnetje te zien!) Ik heb een heerlijke week vakantie gehad! Een hoop kunnen afmaken in huis en een beetje kunnen genieten van het weer! Morgen weer naar de VK en ben benieuwd! Liefs!
Nee nog niet! Ik hou ook het andere topic in de gaten waar ze meekletst maar daar is ook nog niets bekend! Spannend!!!
wauw manny gefeliciteerd!! hoe is de bevalling gegaan?| en hoe gaat het met jullie???? super gaaf zeg!! nu wij allen nog!!! lekker genieten!
@ manny jippie gefeliciteerd meid, is de bevalling een beetje meegevallen voor je ivm je navelbreuk? Geniet ervan. XXX Gusam
JAAAAAAA, ze is er!!!!! Manny: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter EVERLY (en wat ook een prachtige naam!) Hoop dat de bevalling goed is verlopen en dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten!
Joehoe we zijn weer zwanger naam uitgerekend geslacht kinderen Joytjuhh - 8 september - meisje - Kaj: 28-12-2007 Cindy24 - 16 september - meisje - dochter 30-09-2008 Wendy1983 - 16 september - meisje - Jesse: 04-12-2008 Amle - 23 september - jongen - Brennan: 18-07-2007 Mama van Sepp -29 september - meisje - Sepp: 01-06-2008 Gusam - 27 oktober - meisje - Riley: 02-10-2009 Lad- 30 november - ??? - dochter 15-10-2007 Emily- 26 december - ??? - zoon ..-04-2008 Bevallen: Prulleke- ... april- LUUK*- 3 meiden '03-'06-'07 Manny211- 30 juni - EVERLY - Silvio: 06-11-2007
Wat een prachtige dochter!!!!!! Gefeliciteerd Manny!!!!!! Ben zo blij voor je dat ze dan eindelijk is geboren en zonder in te leiden?
Dank jullie wel!!! Ja ben echt super blij dat het allemaal toch nog is doorgezet na het strippen.. zag er echt tegenop om naar het ziekenhuis te moeten... maar dat is gelukkig niet nodig geweest. Het was een snelle, maar heftige bevalling.. veel last van naweeen, maar tis achter de rug en dat is het belangrijkste. De druk is nu van me breuk af dus heb er niet meer zo een last van, alleen tijdens de bevalling schoot ie echt uit me buikwand vandaan en dat deed erg pijn, maar zodra ze eruit was, viel die breuk weer naar binnen. Nou meiden ik lees wel gewoon mee, maar kan met me mobiel niet reageren Ik wens jullie sterkte met dit warme weer en ik spreek jullie snel. Liefs Manny
He manny fijn om even van je te horen! Heerlijk dat de bevalling achter de rug is .. bevallen is nooit leuk maar ja het kan niet anders! En jij hebt het super gedaan moet je eens zien wat voor prachtigs je op de wereld hebt gezet!
Manny je mag trots zijn op jezelf dat je het hebt volgehouden meid!! Waarschijnlijk ben je daar nu ook erg blij om.... Jammer van je naaweeën maar ze is geboren!! Je bent er vanaf hahahaha Geniet maar weer van deze prachtige tijd meid... Meiden het is veeeeeeeeeeeeels te warm!!!!
Hey ladies, hoe is het met jullie? houden jullie t nog een beetje vol in de warmte??????? pfffff.... wat een hitte!! was vanochtend om 8:30u al bij de winkel en pas 1,5 later terug van even snel boodschappen doen bij 2 winkels, zo giga druk, iedereen dacht ik ga even voor dat het helemaal warm wordt vandaag! en weinig personeel dat er zat, ja ze zeiden al overmacht!! zo druk is het nooit op vrij.ochtend! hier gaat t verder z'n gangejte, alweer bijna 15 weken! joehoe! maar nog steeds erg moe en ook nog wel regelmatig misselijk!! pfff.. en dat maagzuur blijft ook wel hangen! oh wat klagen he! ach joh alles voor het goede doel! nog maar een half jaartje! liefss
bah wat kun jij klagen emily Heerlijk he zwanger zijn hahahaha... Uhm nou hier is het denk ik 37 graden dus ik blijf mooi binnen de hele dag!!
MANNY GEFELICITEERD MET JE PRACHTIGE DOCHTER!!!!! Geniet lekker van haar!!! Amle: Mooie echo foto!! Hier gaat alles goed, wel erg last van de warmte, maar gewoon rustig aan doen. Enge droom over de baby gehad: ik droomde dat hij/zij met een handje in mijn buik duwde en dat je het van de buiten kant zag, maar ik zag dat het handje misvormt was, ik begon keihard te huilen en werd een beetje bezorgd wakker, nu kan ik niet wachten tot de echo maar die is pas 14 juli. Hoop dat het maar gewoon een enge droom was. Hier ook gaat me dochter sinds maandag op het potje! Ze vind het super leuk, en geeft al zelf aan wanneer ze moet! Ze roept me dan heel opgewonden als ze klaar is! We hebben zo potje waar een geluidje uit komt als ze plast, dat vind ze geweldig!
Lad: bah eng ja zo'n droom!! gelukkig was het maar een droom, maar kan me wel voorstellen dat je graag de echo wil! wij bellen maandag voor een afspraak maken de 20weken echo, spannend! onze zoon is overdag nu ook zindelijk, ik ben 2 weken geleden begonnen op maandag, gewoon geen luier meer aan, eerst ging het wel mis, maar hij heeft het nu helemaal door, hij wil niets eens meer op het potje plassen maar op de wc! alleen ontlasting duft hij denk ik nog niet, dus dan gewoon de luier om, ook al hij naar bed gaat, maar goed, hij is ook nog maar net 2 geworden in april! maar hij geeft nu elke keer: mama, ik moet plassen! geweldig, wat kan je dan trots zijn als mam! Lad: hoe oud is je dochtertje??
Oh dat is snel emily!! wat knap! Mijn dochter word in oktober 3. Ze wil ook alleen nog maar haar onderbroekjes aan, en gaat uit zichzelf al op de pot. Toen ze de eerste keer kaka moest doen was ze in paniek en wilde niet op de pot, ik heb haar er toch snel op gezet want het kwam er al een beetje uit, (he bah!) en haar gezegd dat het heel goed was en gerustgesteld dat het goed was wat ze deed, ze keek alsof ze iets verkeerds deed. Een paar dagen later kwam ze met het potje aan en had ze het uit zichzelf gedaan! ik raad je aan om het ook een keer zo te proberen. En ik laat haar iedere keer een sticker plakken als ze geplast of gepoept heeft, dat helpt ook! s' Nachts doe ik ook nog een luier om. Ja echt trots word je daarvan he! haha. Ze lijkt ook in een keer een stuk groter zo zonder luier.
He meiden!!! Alles goed hier?! Ik heb gister last gehad van gemene steken onder zeg maar....ik herken het niet van de vorge zwschap? En helaas gaat het weer warmer worden aaaaaarrgggg. @Lad en Emily fijn dat ze zindelijk worden, hier proberen we het rustig aan maar ze is nog jong natuurlijk...