@Amle ik ben niet overtijd gegaan de vorige keer....was mooi 2 daagjes voor datum... Leuk dat de verjaardag geslaagd was en mooi dat je kindje het goed doet!!
Hey meiden... Ik kreeg weer last van me buikwandbreuk en deze heb ik de hele zwangerschap terug kunnen duwen en nu kreeg ik dat niet meer voor elkaar. Ik moest naar de dokterspost komen (00:30) omdat me huid eromheen helemaal rood werd. Die hebben me doorgestuurd naar de spoedeisende hulp, en zij wilde me in het ziekenhuis houden en de volgende ochtend (gister ochtend) opereren, maar omdat me man niet thuis was ben ik naar huis gegaan naar me kids. De volgende ochtend (gister) moest ik me om 8 uur melden en om 11 ben ik geopereerd. Dus ik ben nu van me breuk af, maar heb wel erge pijn nu. Goed dat gaat wel weer over en dan ben ik er voor goed vanaf Denk ik meld het even. Fijn weekend meiden!!
Jeetje Manny!!!! Opzich wel fijn voor jou dat je er nu vanaf bent meid....dus u heb je er nooit meer last van? beterschap meis..... Hoe is het voor de rest?
@manny beterschap meid, maar nu ben je er dan uiteindelijk wel vanaf. Hoe is het verder met iedereen? Hier aardig opgeschoten, alles is in het nieuwe huis en het oude huis is nu helemaal leeg, nog een keer met een doekje erdoorheen en dan is het wel goed, vrijdag sleutels inleveren. Verder in het nieuwe huis is alles op zn plek, nu dozen uitzoeken en nog dingen ophangen, en maandag daar slapen. Ben kapot. XXX Gusam
@Cindy: oeps, had ik het ff verkeerd begrepen. Lekker is dat, dat je niet hoeft te wachten, maar mooi voor de uitgerekende datum kunt bevallen. Had ik ook, 1 dag voor de datum. Was ook wel zo fijn, want heb totaal geen geduld... haha. @Gusam: officieel gefeliciteerd met je nieuwe huis! Heerlijk dat nu alles over is en snap heel goed dat je nu ff kapot bent. Straks lekker genieten!!! @Manny: zo, da's dan toch ff schrikken, zo snel. Wel fijn dat je er dan nu eindelijk vanaf bent, ook al doet het nu weer ff pijn. Beterschap!! Hier: weinig nieuws. Alles gaat goed. Gewoon alweer ruim 31 weken.... wat gaat het snel hé!!! We zijn lekker van de vakantie aan het genieten!
Voor de nieuwschierigen onder ons, foto's van hoe het huisje eerst was, en nu het (verlopige) eindresultaat staan in mn album. Ik ben super trots op hoe Riley haar kamertje is geworden, er komen nog van die dunne roze gordijnen. Morgen gaan we er slapen, ben benieuwt hoe dat gaat. Babykamertje is al wel geschildert maar niet af, die wil ik voor 1 sept af hebben. Dus nu kan ik mijn rust opzoeken en af en toe dingen uitzoeken en zo. Ik moet zeggen dat ik vandaag een regelmaat had in harde buiken die ook ongie pijn aangaven, dus mijn lijf zegt nu rust anders is het foute boel denk ik. Ik heb morgen avond geen internet want er blijkt iets fout te zijn met de aansluiting, en daar komt dinsdag een monteur voor. Nu lekker uitrusten. Truste Meiden. XXX Gusam
hey dames! @chalie007: een hele ander zwangerschap geef je aan, komt me erg bekend voor, bij mijn 1ste zwangerschap, zo makkelijk dat alles ging, weinig kwaaltjes etc, nu echt het tegenovergestelde, dat is zo raar als je dat niet kent en niet verwacht, ik vind het nu echt een stuk zwaarder!! hoop dat je je zo goed blijft voelen! @gusam: gaaf jah je eigen nieuwe plekkie weer, nu proberen heerlijk te genieten!! @lad: jullie krijgen een jongen!! gaaf!!!! fijn dat jullie een goede echo hadden! @cindy: hey wat grappig ik lees dat je in het begin van je zwangerschap ook geen thee meer luste, komt me bekend voor, bah, ik kokhalste er gewoon van, maar goed ik was een giga thee drinker, dus ik moest toch maar een beetje wat thee drinken want anders viel het wel heel erg op, dat ik ineens geen thee meer dronk op mijn werk! gelukkig vind ik het nu weer lekkerder! @manny: heerijk jah dat het zo goed gaat met de 2 kids! jeetje heftig man van je navel weer, hoop dat je er nu voorgoed vanaf bent, van die pijn! @amle: gefeliciteerd met jullie zoon alweer 3, waar blijft de tijd dan he! en een lage hb lees ik? hoe laag heb je hem? Hier gaat het redelijk, de kwaaltjes blijven, vooral de laatste tijd moe moe moe en duizelig, dus hb maar eens na laten kijken bij de huisarts, ja hoor, was 1,5 punt gezak,t zit nu op 6,5, maar heb er giga veel last van, ik slaap nu als ik vrij ben gewoon elke middag, als zoonlief naar bed gaat, ga ik ook maar, nou 's avond lig ik na mijn werk op de bank, kan ik nix meer, op de dagen dat ik vrij ben houd ik het vol tot hooguit 22u! Het ging erom of ik aan de floradix of aan de staaltabletten moest omdat het nog zo vroeg in de zwangershcap is, ze willen eerst floradix nu proberen, morgen heb ik controle bij de vk, dus maar eens nog een keer laten prikken wil wel ff weten hoe die nu is!! woe. alweer ECHO!! spannend!!! verder gaat alles zijn gangetje, hoop toch nog wel dat ik me wel wat beter ga voelen nog in de zwngerschap, ach jah, nog 5 maandjes!! fijne avond nog! ik duik maar gauw mijn bed in!
@Emily ja stom he....koffie heb ik geen last van en dat had ik bij mijn eerste zwschap!! Deze zwschap is ook heel anders dan de eerste.. Helaas voel ik me sinds gister niet zo lekker...baal enorm want ik wil zoooooooveel doen!!! Geniet van je echo morgen!!
hallo dames, Bij mijn 1e zwangerschap luste ik geen koffie, maar nu wel. Ook is bij mij de zwangerschap anders, deze kleine beweegt veel meer, en ik heb al een grotere buik als bij de 1e rond deze tijd. En zo zijn er nog wel meer kleine dingen. Maar ik ben weer van de partij zoals jullie zien, het technische probleem is gelukkig opgelost. XXX Gusam
@Gusam: je huisje ziet er goed uit meid! Lekker genieten. @Emily:mijn hb was 6,1. Vond het voor mijn doen nog best wel hoog. ben wel bekend met erg lage hb gehaltes zeg maar. Heb er ook niet heel veel extra last van ofzo. Ben wel erg moe, maar dat is bijna standaard en in de zwangerschap gewoon nog ff wat meer. Heb gister bloed laten prikken voor het lab. Kijken wat daar uit komt. Zit jij nu aan de ijzer(staal) tabletten? @Manny: lekker aan het genieten? Koffie: lust ik sowieso niet... daarintegen drink ik wel veel cola.... Hier mijn laatste buikfoto, bij 31 weken. Vind het nog best meevallen eigenlijk.... View attachment 89166
Mooi huisje Gusam! Daar heb je een lekker plekje voor jou en je kids @ Amle : je buikje valt zeker nog mee meis En of ik aan het genieten ben Ja zeker!! Gaat alweer zo hard allemaal.. Tis echt zo een lief meisje. Verder nog wel wat pijn van de operatie, maar als dat eenmaal weg is kan ik helemaal weer alles doen wat ik wil Hier ook alles goed verder? Ik hoop het wel! 't schiet alweer op voor jullie meiden Spannend!!
@manny wat een lekker ding heb je, en fijn dat het allemaal goed gaat, ik hoop voor je dat de pijn ook snel weg is zodat je wat meer kan. XXX Gusam
Hi meiden, even niet geweest, wel meegelezen. Nog bedankt voor de felicitatie Lad, EINDELIJK is het dan zo ver hi hi, maar ik kan er nog niet zo van genieten, zo raar, ben niet depri of zo maar voel me erg anders. Nou wie weet gaat het beter en meer leven nu de echo's er aan komen . @Manny, wat een schatje zeg, mooi meisje hoor, als ik dat zo zie kan ik echt niet wachten! @Amle, wat heb je een nette buik! Stiekem hoop ik ook op zo'n mooi buikje maar ben bang dat die deze keer wat groter gaat zijn, mijn broeken worden nu al strak! @Emily, qua kwaaltjes is het nu anders. Niet echt pijnlijke borsten deze keer enzo. Hopelijk valt het straks mee met de hoge bloeddruk en veel vocht vasthouden. Even afwachten. Was vorige week redelijk misselijk maar dat is nu weer gezakt. Denk dat ik juist te veel koolzuurhoudende dranken dronk. Dacht dat het zou helpen, nou kennelijk niet. Verder heb ik opeens heel veel zin in melk enzo, zoooo raar, dronk ik nooit, en vla, maar daar moet ik maar mee oppassen. Ondertussen staat mijn afvalbak al buiten, oh wat stinkt alles zeg!! Koffie heb ik al lang geen zin meer in . @Gusam, mooi zie je huisje eruit joh, hoe vind Riley het? Nou ga weer eens verder. Morgen intake bij vlos...moet nog besluiten of ik borst of flesvoeding ga geven....zucht...die vraag krijg ik natuurlijk en daar ben ik nog lang niet over uit. Dag meiden, Liefs Charlie
@charlie volgens mij hoef je dat pas beslist te hebben als je de intake krijgt van de kraamzorg, omdat daar ook je uren op geschreven worden, dus je hebt nog de tijd hoor. en volgens mij kun je dat ook nog op het laatst pas beslissen alleen zal kraamzorg zich daar niet op kunnen aanpassen. met bv krijg je meer uren als met de fv. Riley vind het huisje geweldig, nu zeker omdat ze met haar loopkarretje veel ruimte heeft gekregen om rond te crossen. verder vind ze haar kamertje ook mooi, de 1e keer keek ze haar ogen uit. Ik moet nog echt wennen, want het het voelt allemaal nog onwennig en niet eigen, maar dat komt nog wel. XXX Gusam
aah manny wat een lieverd... Ik voel me al een paar dagen niet zo lekker ik ga het in de gaten houden anders even de gyn bellen....
Amle je hebt echt een bescheiden buikje voor 31 weken!! Gusem dat ziet er harstikke gezellig uit! Manny!!! Wat een mooie meid wauw!! Leuke foto ook! Hoop dat er met iedereen goed gaat, ik ga lekker 2 weekjes op vakantie! xx
Dank jullie wel @Charlie: Ik herken dat nog wel hoor meis.. ik kreeg ook pas het echte gevoel van zwanger zijn na de echo enz. En toen ik haar ging voelen, nog veel meer. Het heeft de 2e x in ieder geval langer geduurd als de eerste x. Maar het komt goed hoor @Gusam: Fijn dat je meisje het zo leuk vind.. jullie nieuwe huisje En nu jij nog even wennen, maar dat zal ook wel zo gebeurd zijn @Cindy: Hou het idd maar goed in de gaten meis.. Ik hoop dat je je snel weer beter zal voelen!! @Lad: Ik ben jaloers!!!!! Ik wil ook zo graag op vakantie, maar dat zal pas volgend jaar worden. Veel plezier jullie op vakantie!!