Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Bedankt voor de info Gusam, goed om te weten. Wil het wel ergens wel bv geven, maar vond het vorige keer een drama in het begin. Maar nu ik weet wat er komt gaat het misschien wel relaxter allemaal. Ligt ook aan hoe de baby toehapt.

Wat voel je dan Cindy? Hopelijk gaat het gauw beter. Jij hebt ook niet lang meer te gaan, spannend hoor.

C.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Hey,

ja wat voel ik dan? Gewoon niet lekker, beetje hoofdpijn misselijk en wat duizelig...

Wat ging er de vorige keer dan allemaal mis met de bv als ik vragen mag?

@Manny hier ook pas volgend jaar en de laatste keer was in 2006 dat we op vakantie waren...erg he. Tja toen gebeurde het ongeval en toen is er een hoop veranderd zeg maar helaas...
    Maar er kan niks tegenop dan zo`n mooie meisjes straks...maar volgend jaar even ontspannen!!

3. Charlie007

@Cindy, Fleur hapte niet goed toe van het begin af aan en mocht in zkh al meteen aan de kolf, na 3 weken moest ik blij zijn met 70 cc en ondertussen megakloven en dubbele borstontsteking. Als ik niet aan het voeden was ik aan het kolven en deed het alleen maar pijn. Mijn moeder zei: in onze tijd waren er helemaal geen kolven. Was er dus alleen maar mee bezig met die jetsers ipv te genieten van mijn meisje. En als je dan gaat afbouwen ben je alleen maar bang voor meer verstoppingen.

Nou ja kan het altijd weer proberen, maar zal niet te veel luisteren naar de regeltjes van vk en kraam, tepel speen verwarring, dit en dat..

C.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het is wel te snel hoor gelijk aan de kolf......het heeft soms zijn tijd nodig.
    Maar soms lukt het gewoon niet je hebt het toch geprobeerd en iedereen is anders...
    Hier een dikke kloof door het zk.....grrrr....ze lieten me maar wat doen daar en ik wist niet hoe of wat...

5. Alita

Alita Niet meer actief

Maar je gelooft niet in tepel speen verwarring dan?:(

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@charlie hier wilde ik Riley ook bv geven en dat is me toe 3,5 week gelukt en helaas liep toen me voeding terug en moest ik overstappen, ook had ik in het begin opstart problemen met zeer pijnlijke tepels, en dat was uiteindelijk opgelost met tepelhoedjes. nu bij de 2e wil ik het gewoon weer proberen, en alle beetjes helpen. dus ik begin weer met bv, en als het niet wil lukken stap ik weer gewoon over.
    Ik kan wel weer meteen naar fv gaan, maar mijn gevoel wil bv geven, dus ga het gewoon proberen.

XXX Gusam

7. Alita

Alita Niet meer actief

van vandaag!!

8. Charlie007

Mooie buik cindy!

Geloof wel in tepel speen verwarring maar ik 'mocht' dus pas veeeel later met bijvoorbeeld het tepelhoedje, terwijl Fleur met 5 weken beiden goed deed, borst en fles (met afgekolfde melk) maar toen was ik al aan het afbouwen ook omdat ze reflux had en ze aan de jbpm moest. Denk zelf dat het wel meevalt tegenwoordig met de spenen op de fles en de gewenning, maar ja tepels zijn natuurlijk lekker zacht.

Maar goed, wil het ook proberen deze keer maar grijp dus wel sneller naar het tepelhoedje als dat in het begin helpt. Ik kreeg eigenlijk gewoon te laat hulp en het juiste advies en nu ik weet hoe of wat kan ik het zelf gewoon een beetje bepalen.

c

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja nu luister je meer naar jezelf he;)
    Reflux had ze hier dus ook maar jbpm kun je ook met bv gebruiken hoor heb ik ook gedaan.
    Hoop nu dat dit meisje geen reflux heeft want dat is minder!!!

Bv geven is soms niet makkelijk en al helemaal in het begin, maar je kunt ook van te voren info inwinnen natuurlijk. Al heb ik dat zelf ook nooit gedaan;)
    De juiste instelling is al een hoop en goede begleiding! Hier komt een kz die hier een cursus voor heeft gedaan is hier normaal....

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dat is me een buik Cindy!! :)

11. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha erg he.....

12. Charlie007

Lad, heb jij al een beetje een buik???

@Cindy, ja ga nu meer naar mezelf luisteren en dan lukt het misschien beter. Geduld is ook een schone zaak met bv. Wel mooi als het dan uiteindelijk goed gaat.

C

13. Charlie007

Nou zeg? Pagina 5? of zelfs 6 geloof ik.

Hoe is het met iedereen? Hier een mooie echo gehad vanochtend. We zijn bijna 9 weken en er was een mooi hartje te zien en alles op schema. We zijn helemaal blij en gelukkig is het er 1 ;).

Liefs

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

@charlie gefeliciteerd meid dat je een goede echo hebt gehad, nu lekker genieten, voor je het weet ben je alweer bevallen.

Hier is mijn meisje en ik allebei ziek, we zijn beiden goed verkouden, dus we doen het vandaag eff lekker rustig aan.

XXX gusam

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie super meid!!!
    Ik heb vakantie dus zal iets minder actief hier zijn maar lees wel bij....

Beterschap gusam...

16. Amle

Amle Niet meer actief

@Charlie: fijn meid, een goede echo. Nu 'echt' genieten!

@Gusam: bah, verkouden. beterschap en lekker rustig aan in je nieuwe huisje ;)

Hier ook vakantie. Heb er zelfs al 2 weken op zitten.... lekker hoor, maar ben daardoor inderdaad ook iets minder actief online. Morgen weer controle bij de VK, verwacht geen bijzondere dingen eigenlijk.

17. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey ladies!

@amle: ik zit aan de floradix, dit willen ze eerswt proberen, zit er nu ongeveer 2 weken aan, maar merk nog een verbetering, zondag was ik het helemaal vergeten, nou daar ik de dagen tot vandaag dan ook heel veel last van gehad, bij de volgende controle gaan ze weer prikken en kijken hoe nu verder, omdat floradix tijd nodig heeft om aan te slaan..

hier echo gehad!! wauw|!! zo gaaaf en gelukkig alles goed!! we weten niet wat het geslacht is, dat wordt een verrassing voor ons!

@dames, wat een mooie buikfoto's!!!!

verder geen nieuws hier!!

@gusam bterschap!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey meiden,

De 3d echo was weer geweldig, mijn mooie meisje lag vorige week mooi met haar hoofdje naar beneden, maar nu weer niet ze lag nu dus in stuit. maar goed ze heeft nog de tijd en de ruimte om te draaien.
    hier een foto van mijn geweldige meid, op mijn hyves staan er nog meer foto's.

XXX Gusam

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Gusam: wat een mooie echo meis! Een heel mooi meisje zo te zien :D Blijf het geweldig vinden dat je dat zo toch allemaal kan zien.

Gaat alles goed hier dames?
    Nog heerlijk genieten allemaal van het zwanger zijn?

Hier gaat alles super, ons meisje slaapt snacht 8 uur achter elkaar door en dat zou nog meer zijn als ik haar niet zelf wakker maak voor een fles. Het gaat heel goed!

Liefs Manny

20. Charlie007

Hoi meiden,

@Manny, oh wat lekker joh dat je meisje zo goed slaapt, hoop dat dat hier straks ook het geval is!!

@Gusam, zijn jullie al weer beter? Fleur is ook verkouden en hoop dat het mijn bespaard blijft, ben nog aan het bijkomen van mijn stem kwijt zijn laatst en daarna 3 weken last van astma...grr...
    Ik hoorde al dat de tweede zwangerschap voor je gevoel veel sneller gaat, nou zo erg vind ik het niet. Heb er wel weer zin in.
    Mooie echo van je meisje hoor, leuk om alles zo duidelijk te zien. Misschien gaan wij dat ook wel laten doen :)

Verder alles ok hier, over 3 weken de nekplooimeting en mogen we ons kindje weer zien. Ben erg benieuwd. Ondertussen ben ik een beetje voorbarig bezig met een goede tweedehands kinderwagen op marktplaats. Ga morgen kijken en kopen als die mooi is :).

Kwaaltjes vallen hier mee. Misselijkheid is weg maar nu ben ik wel sneller moe. Gelukkig slaapt ons meisje smiddags en kan ik ook gaan liggen. Ben blij als de vakantie weer voorbij is dan kan ze weer lekker naar de peuterspeelzaal.

Groetjes, Charlie

Deel Deze Pagina