@gusam, wauw mooie echo zeg, mooi meisje! @allemaal: een vraagje onze zoon heet Luca, nu zoeken we een leuke naam erbij, maar ik vind het zo moeilijk, dus vraag ik jullie wie weet er nog een mooie meisjesnaam en jongensnaam voor onze baby bij grote broer Luca???????????? misschien krijgen we er leuke ideeen bij!
@Emily, vriendin van mij heeft ook een zoontje Luca en een dochtertje Giulia. Past natuurlijk wel bij elkaar omdat het italiaans is maar twijfel of ik het een leuke naam vind, Julia eigenlijk gewoon he? Zoek je er weer iets Italiaans bij? Charlie
@Emily: Ik heb bij de eerste ook een Italiaanse naam en bij de 2e een Engelse, we wilde eerst wel ook iets Italiaans, maar konden niks vinden wat we allebei leuk vonden. Ik vond Giorgia een mooie Italiaanse meisjes naam. Je kunt ook kijken op Google bij Italiaanse meisjes namen... Luca & Dana of Luca & Gina wel leuk om het ook 4 letters te doen.. haha er zijn zoveel mooie namen, maar je moet net tegen die ene aanlopen he?! Succes iig
hey dames, bedankt al voor de reacties, ja het mag iets italiaans zijn, dat vindt mijn vriend erg mooi, maar oook wel iets anders, in ieder geval iets korts. Maar hij vindt zoveel namen niet mooi, ik vind daar in tegen namen veel sneller mooi! echt lastig hoor, die namen.. pffff... maar ik zie al wel leuke namen, nu ben ik benieuwd wat hij zegt....
fijn dat alles goedgaat manny!!! Hier gaat het allemaal wat minder, voel me soms gewoon echt niet lekker en dan moesten we gister naar een vervangende gyn en die interesseerde het allemaal niks! Ik zie dat ik aan de ctg had gelegen vorige week omdat ik me echt niet lekker voelde maar hij vroeg helemaal niks!! Vroeg niet wat ik had helemaal niks!! Was zo pissig naderhand!! Ja ik moest maar even bellen als er iets was...... Maar nog even...heb wel al wat ongikrampjes al wat voorweeën!! Had jij die ook al zo vroeg Manny? Heb je schijnbaar bij de tweede zwschap wat eerder kans op.... Ga maar meer rust nemen want ister kon ik niet meer lopen van de pijn in mijn buik....zelfs zitten in de auto en rustig ademen ging het niet van weg!! pfffff wat een geklaag he ga langzaam op het einde aan hahahahah
Mooie echo Gusam. Pracht meid. Manny: goed om te horen dat het bij jullie allemaal lekker gaat. Cindy: balen meid, dat je je (ff) niet 'fit' voelt. En dan al helemaal met zo'n gyn die niet naar je luistert. Hoop voor je dat de laatste loodjes niet te zwaar gaan worden. Hier: vind het nu ook behoorlijk pittig hoor. Heb regelmatig harde buiken (die ik bij Brennan bijna nooit had) en ontzettend last van mijn schaambeen. Het is echt net of heeft iemand met gruwelijk in mijn kruis geschopt. Draaien in bed is ook zo pijnlijk en lopen kan ik niet ver meer. Ik waggel dan ook echt, om de pijn te verminderen. Beetje jammer, want ik moet nog wel ff. Hoop echt dat deze jongen wat eerder komt, maar ja.... je hebt het niet in de hand hé. Verder gaat het wel allemaal goed hoor Ben lekker vrij, al is hubbie deze week weer begonnen met werken. Over een kleine 2 weken gaat Brennan weer op de reguliere dagen naar de gastouder, zodat ik wat tijd voor mezelf heb om me voor te bereiden enzo op de baby.
@manny fijn dat het goed gaat. @cindy is minder meid, maar nog eff en dan is je kleintje er. dikke knuf van mij. Hier vandaag weer controle gehad bij de vk en alles was goed. vorige week bij de 3D echo lag ze in stuit en nu ligt ze weer met het hoofdje naar beneden, blijkbaar weet ze nog niet wat ze wil. verder heb ik de afgelopen dagen veel op de bank gelegen, heb voorhoofdholte ontsteking, maar gelukkig vandaag een beeter dagje, hopen dat het morgen weer iets beter gaat zodat ik weer wat in huis kan doen. XXX Gusam
ja ach ja hoort erbij he meiden..... @Amle hier ook een waggelaar hahaha @Gusam dank je meid...dat is dan ook *** ziek zijn en zwanger!
he meiden! ben terug van vakantie gelukkig! het was een ramp!! We waren met het hele gezin gegaan , vader moeder broers en aanhang alleen mijn vriend kon niet mee ivm werk, met zijn allen op een boot. Zo leer je je familie wel kennen zeg pffff. We zijn vervroegd naar huis gegaan. Ik heb 2 dagen plat moeten liggen omdat ik constant harde buiken had van de stress en alles wat er gebeurd is. Dat terwijl de verloskundige me al op het hart had gedrukt rustig aan te doen omdat ik voor de vakantie er ook al heel veel last van had. 1 week vakantie en het resultaat nog meer stress en 1 broer minder, die hoef ik niet meer te zien. Ben blij weer thuis in me eigen huisje te zijn met mijn lieve mannetje!! @cindy: mooie buik hoor!! @Charlie ja mijn buik begint ook flink te groeien ik zal een foto maken van de week en proberen erop te zetten. @ Gusem echt mooie echo foto!
Ha meiden, @lad, wat jammer joh, maar ik herken het maar al te goed. Ooit 2 weken met 35 graden op een zeiljacht voor 6 personen langs de kust van Turkije gevaren. Klinkt leuk maar mij moeder was alleen maar de toiletten schoon aan het maken want iedereen was ziek, mijn zus kon mij niet uitstaan dus sliep op het dek....een chagrijnige boel was het op die boot....ha ha...maar goed we waren wel pubers hi hi. Kan me voorstellen dat je het lekker vind om weer thuis te zijn en doe maar rustig aan met die harde buiken!! aan jezelf denken hoor!! Hier alles verder ok, broeken worden iets strakker en heb opeens andere, meer vervelende hormonen in mijn lijf sinds we precies 10 weken zijn. Heb een enorme vette pukkel op mijn kin (hoef verder niemand te vertellen dat we zwanger zijn...het is zo duidelijk genoeg met pukkels op mijn 37ste ), opeens pijnlijke borsten en tepels en ben moe moe moe....maar mag niet klagen. Geloof dat de kleine nu tot 16 weken erg hard gaat groeien dus nu gaat het vast gebeuren met de buik...spannend. Nou ga even liggen zo lang dochter op bed ligt....thank god it's Friday!! Liefs Charlie
thank you gusem! Over een paar weken ben je hopelijk van de meeste " klachten" af Charlie! Jij ook goed rusten zoveel je kan! Ben benieuwd wanneer het buikje komt!
Ja inderdaad stil, en als je dan merkt dat niemand wat schrijft doe je het zelf ook niet! ha ha. @Cindy, vervelend van je verkalking zeg. Hebben ze gezegd dat je magnesium moet slikken? Dat zorgt voor goede doorbloeding en gaat verkalking van de placenta tegen. Raar dat ze dat dan ook niet eerder aanraden. Ik neem het sowieso omdat ik altijd krampen krijg in mijn benen en rusteloze benen enzo, helpt goed. Weet niet of je eerder zou bevallen maar ga er van uit dat ze het in de gaten gaan houden voor je? Hier alles ok, kwaaltjes nemen af, niet helemaal maar het gaat nu wel beter. Hopelijk is het niet een slecht teken maar dat zal wel meevallen. Nog een weekje en dan weten we weer meer. Vandaag leuke kleertjes gekocht voor dochterlief, stoer spijkerrokje en leuke legging. Sommige dingen lekker in de uitverkoop. Verder hangt er nog niet zo veel voor de winter. Hoe is het met jou Gusam? Liefs Charlie
@Charlie ja hahaha idd..... Nee hoor ik krijg niks ervoor...ook geen extra echo`s ofzo, zolang de baby goed groeit hoeft dat blijkbaar niet... Maar je eerst echo was toch goed meid....? geen zorgen maken hoor... Leuk he kleertjes kopen voor je kids heerlijk vindt ik dat!!
Denk dat je zelf gewoon moet opletten of je je baby nog voelt bewegen zo op het eind. Is je placenta op dan is die op, dus tja... Maar lees dus inderdaad dat pre-eclampsie, hoge bloeddruk en ook verkalkte placenta dus te maken kunnen hebben met te kort aan magnesium. Maar dat het aan de karnemelk ligt lijkt me sterk..., dan ga ik een probleem hebben want ik heb het opeens met melk ha ha. C.