Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee dat verhaal van de melk vondt ik ook al vreemd, kijk de vorige keer was het dan waarschijnlijk van de pre-eclampsie maar die heb ik nu niet....
    Ach zal wel goed zijn he...de gyn zei dat het normaal was?! Daarop vertrouwen.....

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

na 2 weken goed ziek te zijn geweest gaat het nu beter.
    ben nu alweer 30 weken, ik vind de tijd nu veel sneller gaan.
    ik moet zeggen dat me nu de tijd niet snel genoeg kan gaan, heb ook regelmatig harde buiken en ongie pijn, dus vind het wel weer best, maar ja nog eff doorbijten.

Het gaat dus goed met ons:D

XXX Gusam

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jeetje, ik liep gelijk op met een vriendin uit de buurt, zij 5 dagen achter mij zoiets, enorme toeval dus en was leuk geweest om alles samen te delen, hadden speciaal een avond uit met de meiden geregeld binnenkort. Maar ze stuurde net een bericht dat ze de baby is verloren, met ruim 10 weken dus.....pfffff....:( tja en daarom ben ik dus nog onzeker. Zij is 40 maar ik ben 37 dus....je moet dus toch echt die 12 weken halen en ohhhhh wat duurt het me lang. Vind het zo erg voor haar. Ze heeft wel al twee jongens maar wilde erg graag een 3de en is er voor door de mmm geweest. Ik weet dat ze het er nu bij laat.

Balen toch altijd dit soort nieuws, en ik ren voor elke druppel die ik in mijn onderbroek voel naar de wc, zelfs nadat we het hartje heb gehoord met 8 weken. Het zegt dus blijkbaar weinig.

Ben benieuwd wanneer ik ga genieten maar gelukkig geniet ik volop van onze eigenwijze meid..

@Gusam, fijn dat het nu beter met je gaat en kan me voorstellen dat het wel op mag schieten nu. Nog even!

Liefs C.

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie ja dat zijn geen leuke verhalen nu he....maar er kan altijd iets fout gaan meid....maar als je nu straks wat meer echo`s hebt gehad ben je wat zekerder meid...

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

@charlie dat zijn idd mindere berichten, en die berichten maakte mij ook onzeker hoor, maar sterkte voor je vriendin meid.

XXX Gusam

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Bedankt meiden, als die buik gaat groeien is het voor mij al goed. Merkte vanochtend dat er wat begint te komen van onder de navel dus dat is goed nieuws.

Met hoe veel weken voelde jullie de baby deze keer? Ik met Fleur rond de 20 weken pas, hoop nu wat eerder.

C.

7. Alita

Alita Niet meer actief

hmm bij eerste dochter met 17 weken wat gekietel...
    En deze keer extreem vroeg al met 15 weken voelde ik wat maar heel minimaal hoor...

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Spannend allemaal he.. zeker voor jou Cindy! Wat gaat het hard he?! Nog even en je hebt ook je kleine wondertje in je armen.

Hier van de week ook rot bericht gehoord van een vriendin van mij :( al die trieste berichten maken je heel onzeker. Een vriendin van haar had een dochtertje van 4 mnd en die is overleden aan wiegendood :( Dus er is eigenlijk altijd wel iets.

Ik snap je onzekerheid heel goed Charlie.. ik was ook erg blij toen die 3 mnd eenmaal om waren.
    Hier voelde ik bij de eerste schopjes met 20 weken ongv en bij de 2e was dit met ongv 17 weken. Maar nu herken je het denk veel eerder ;)

Hier ook alles z'n gangetje, het gaat alweer zo snel allemaal. Als ze wakker is krijgen we heel de tijd een big smile van haar zoooo lief :D ze gaat geluidjes maken enz. Met de kleine man ook alles goed, die gaat sinds woensdag naar een andere psz 1 ochtendje in de week.. hij zei maandag tegen me.. mama ik wil naar school en nu ga ik niet meer huilen :) ik hem gelijk woensdag weg gebracht en idd hij heeft niet gehuild, en zwaaide me vrolijk uit.
    De eerste keer was hij denk toch iets te jong, want nu is hij er echt aan toe.

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny fijn dat alles zo goed gaat meid...
    En idd nog even, niet nromaal he hoe snel dat het gaat!!
    Vanaf volgende week mag het en dat is het nog spannender, vooral als je weer in de buurt komt van de 39,5 he?
    Was jij rond dezelfde termijn bevallen eignelijk? Ik weet het niet meer van jou...en hoe keek je ertegenaan die laatste weken is toch weer erg spannend man!!

Heb al veel last van harde buiken, vaker diarree en geen eetlust meer en van al van die dingen, die had ik bij eerste zwchap niet zo vroeg...

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik voelde ze beiden wat later, maar bij allebei lag de placenta ook tegen de buikwand en dan voel je het later, maar nu merk ik niet echt dat de placenta er voor ligt want ik voel het nu erg goed, soms lijkt het net of ze er uit wil komen.

XXX Gusam

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja bij mij was het best rot de laatste weken.. door die navelbreuk en omdat ik 3x gestript was en de 3e x eindelijk pas had geholpen.

Ik was bij de eerste 40+4 en bij de 2e 40+2 allebei met strippen gekomen :)

Ik had idd ook bij de 2e x veel sneller geen eetlust en harde buiken. Volgens mij had ik bij de 1e niet eens harde buiken gehad.
    Maar nu was die wel is hele nachten hard.

Nog even meis.. vind het wel spannend voor je :)
    Zie je op tegen de bevalling?

12. Amle

Amle Niet meer actief

@Manny: wat fijn dat het zo lekker gaat. En ja, wat gaat het snel hé.

@Gusam: gelukkig ben je nu weer opgeknapt. Bah zeg, niets aan zo lang ziek zijn.

@Cindy: we gaan de goede kant op. Je bent een weekje verder dan mij. Spannend!!

@Charlie: begrijp je ongerustheid heel goed hoor. Maar je moet ook maar proberen te bedenken dat je er toch niets aan kan veranderen. Het gaat zoals het gaat. Dat klinkt nu heel 'makkelijk', maar ja....
    Bij de 1e voelde ik het bij 17 weken, nu veel later (waardoor ik ook erg onzeker werd). Bleek dat ik nu de placenta aan de voorkant had, waardoor het getrap dus werd gedempt en ik het pas na de 20 weken echt licht voelde.

Hier: het wordt steeds een beetje zwaarder. Heb af en toe wat harde buiken en de kleine kan soms een vervelende trap geven. Maar ja, hij heeft ook niet zoveel ruimte meer. Tevens wel erg last van de liezen/bekken/schaambeen, wat lopen, zitten en liggen nogal eens vervelend kan maken. Nou ja, we mogen aftellen..... Moet eerlijk zeggen dat ik echt hoop dat hij wat eerder komt, maar ja, hebben we helaas geen invloed op hé. En zul je juist nu net beleven dat ik overtijd loop...

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

Nu lopen amle en cindy toch op het einde inmiddels, voor jullie is het nu aftellen en afwachten.
    s6 met de laatste loodjes dames.

XXX Gusam

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny toch weer toevallig allebei rond hetzelfde termijn he...
    Nee zie er niet tegenop, ja lekker wordt het niet hahaha, maar wat we ervoor terugkrijgen he!!
    Alleen heb je nu wel dat je het allemaal niet meer zo bijzonder vindt als de eerste keer, de verassing is weg zeg maar...
    Wel lijkt het me heerlijk dat je niet zo onzeker bent....

@Amle ja ik hoop ook niet dat ik tot 42 weken loop aaahh...maar dat denk ik niet zo`n gevoel heb ik niet tenminste...jij?

15. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Hallo meiden!
    Jullie gaan inderdaad snel Cindy en Amle tjonge! Nog eventjes spannend hoor!
    Charlie het is altijd spannend de eerste weken he! Ik hoop dat je snel echt kunt genieten en de eerste 3 maanden snel om zijn.
    Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap pas later de baby maar had ook mijn placenta voor liggen, en nu voelde ik hem al met 15/16 weken! Maar wel heel vaag. Nu heb ik mijn placenta achter liggen en voel echt het verschil!
    Hier alles zijn gangetje, bezig met babyspulletjes kopen een box en een nieuwe maxicosi. Morgen lekker uitwaaien op scheveningen!

16. Alita

Alita Niet meer actief

veel plezier lad!!!
    Waarom koop je alles nieuw vroeg ik me af hahahaha

17. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Zie net dat ze weer aan de treinen aan het werken zijn pff. Nu gaan we waarschijnlijk niet, 2 keer overstappen in een bus.

@cindy ik had voor mijn dochter een hele oude maxicosi die kan ik nu echt niet meer gebruiken, en ik had een box geleend van mijn broer, maar na deze vakantie wil ik niks meer lenen dus koop ik er zelf een, hele mooie witte bopita box. Ben er superblij mee!

18. Alita

Alita Niet meer actief

ahhh dacht al, hier gebruik ik alles weer maar was dan ook allemaal nieuw!!
    Ah jammer meid.....nee 2x overstappen dank je...

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier gebruik ik ook alles weer, want bij Riley had ik bijna alles nieuw.

Ik moet wel zeggen dat ik voor de 2e spruit ook af en toe eens andere nieuwe kleertjes koop omdat ze net zo goed iets anders verdient als alleen maar de kleertjes die haar zus aan heeft gehad, veel dingen heb ik wel bewaard van riley dus dat kan haar zusje aan.

XXX Gusam

20. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nou we zijn toch maar gegaan, moesten gelukkig maar 1 keer overstappen op een bus. Het was heerlijk uitwaaien!!
    Voor de baby heb ik toch al wat nieuwe kleding gekocht omdat het een jongentje word, maar heb ook nog veel kleding die ik toendertijd voor mijn dochter heb gekocht (we dachten toen een jongen te krijgen) en nooit heb aangedaan.
    Vandaag weer naar verloskundige geweest, alles prima hartje weer gehoord!
    Hier alles goed met iedereen?

Share This Page