Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai allemaal,

@Lad, lekker hè uitwaaien. Wij woonden een paar jaar geleden in Den Haag. Die lekkere uitwaai dagen mis ik wel. Hier in Amersfoort is het vaak erg benauwd in de zomer. Leuk dat je het hartje weer hebt gehoord. Ik mag 1 september naar de verlos en dan zal ik hem ook wel horen met de doptone.

Hier verder alles ok. De 12 weekjes gehaald. Nu nog een paar daagjes en dan de echo eindelijk. Kan niet wachten. Daarna lekker genieten.

Ga zo even sporten voor zo ver dat lukt. Stijve schouders en nek, niet zo fijn. Beetje van de spanning denk ik ;).

Qua nieuwe spulletjes, heb alleen een goede tweede hands Bugaboo gekocht op MP. Die die van ons was 3de hands zo'n beetje en wankel. Verder was alles zo goed als nieuw behalve de box, was van een vriendin met leuke rieten manden eronder. Is nog prima. Maxi cosi is wel met bloemen en rozig. Jee als het een jongen word moet er een badstof hoes in en kan ik wel heeeeeel veel kleertjes weg doen ben ik bang. Maar had ook veel witte en blauwe rompers. Lang leve de Hema, die hebben veel neutrale baby kleertjes ook.

Dag meiden, fijne dag.

Charlie

2. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    ha dames,

dar zijn we weer, na een lange tijd! pfff, wat voelde ik me af en toe bereord zwanger, zo veel last gehad van de lage hb en allerlei anders kwaaltjes, sinds afgelopen weekend het idee dat ik er weer ben, zo fijn! en dat klopte gister weer controle gehad, mijn hb is weer goed, ben dan eindelijk 4 kilo aangekomen en met de kleine is ook alles goed! hoe blij kun je zijn!!! moet hier nog ff wel wat nalezen....

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@charlie gefeliciteerd met het behalen van de 12wk grens.

@Emily fijn dat je je nu wat beter voelt want als je niet vooruit kan komen dan is dat ook niet fijn.

Hier een rot nacht gehad, veel harde buiken gehad en het leek of dat mijn buik een grote blauwe plek was, zo voelde het teminste, vandaag nog steeds een blauwe plekken gevoel en ook dat ik me veel licht in het hoofd voel, dus niet echt een geweldig dagje vandaag. Ik hoop dat het morgen beter gaat.

XXX Gusam

4. Charlie007

Hee Gusam, dat is een naar gevoel he? Komt het omdat de baby tegen je ribben schopt? Mijn zus heeft dit ook erg gehad en had heel veel pijn er van.

Veel sterkte ermee.

C.

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik voel de bewegingen eigenlijk grotendeels in mijn onderbuik meer niet.

XXX Gusam

6. Amle

Amle Niet meer actief

@Charlie: congrats met de 12 weken grens. Toch weer een bepaalde mijlpaal. Succes met wachten op de echo, maar uiteindelijk zal het het waard zijn!!

@Gusam: bah meid, niets aan hé, die harde buiken. Hoop voor je dat het neit zo door blijft gaan.

@Emily: bah, zo ziek voelen is helemaal niets waard. Ik kan er helaas over meepraten. Gelukkig voel je je nu weer beter. Dan kan het echt genieten nu ook gaan beginnen ;)

@Manny: hoe is het met de kleine meid? en haar grote broer uiteraard?

@Cindy: hou jij het nog wat vol allemaal? Nog maar 3 weekjes voor je toch?

Hier: mijn officiele verlof is maandag ingegaan (daarvoor had ik eerst 5 weken zomervakantie). Vanaf dat moment is onze zoon dus ook weer naar de gastouder. Heerlijk hoor, ff een paar dagen in de week voor jezelf. Heb nog niets gedaan, lekker bankhangen, dutje doen, wat kleine dingetjes in het huis etc. Mijn man is deze hele week weg en ook volgende week komt 'ie niet thuis. Dat is wel wat vervelend hoor, ik krijg het steeds zwaarder en het wordt daardoor ook steeds iets lastiger om zelf onze zoon op bed te brengen e.d.
    Nog 4 weken.... tijd gaat snel, maar het mag van mij gerust eerder (ja, van wie niet). Heb regelmatig harde buiken en het lopen is gewoon pijnlijk. Duimen maar dus....

7. Alita

Alita Niet meer actief

vandag 37 weken jeeehhhhhhh....

@Gusam dat is minder he...
    @Charlie..ben beneiuwd naar je echo..
    @Emily fijn he meid...
    @Amle genieten nu...

Hier lles prima ja wat misselijk en veel harde buiken, dit had ik allemaal de eerste keer niet hoor..
    OOk last van mijn borsten enz....het bereid zich allemaal voor..
    Nu wachten tot ze zich aanmeldt vindt het zo spannend!!!

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@cindy gefeliciteerd met je 37 weken, nog even en je hebt je kleine in je armen.

XXX Gusam

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    #1769 Manny211, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    Hey meiden :)

@Cindy gefeliciteerd met je 37 weken!! Gaat hard!!!! :D

Hier alles goed! Behalve me ventje die heeft een ontstoken teen, maar daar heeft ie nu antibiotica voor gekregen :) Hopen dat het snel beter gaat! Verder met hem alles uitstekend, hij wil me overal mee helpen, als het om z'n zusje gaat. Echt geweldig die 2. Als zij zijn stem hoort komt er een glimlach op haar gezichtje. We zijn super trots op hem en hij gaat trouwens ook weer naar de PSZ, dat vind ie nu wel leuk. (hij zit op een ander schooltje nu)

Me meisje is alweer 8 weken en 2 dagen gaat allemaal zo hard! Ze wordt al zo wijs.. van die brabbel geluidjes maken en ze gaat steeds meer lachen met geluid.. zoals je op de foto kan zien is ze ook al erg sterk in haar nekje. Alles gaat goed en ze groeit als kool! Ze gaat al naar maatje 62..

Ik wilde jullie even m'n trotsjes laten zien :D
    Dus bij deze een foto! ;)

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Mooie fotos Manny!!
    @Charlie ooh dat lijkt me heerlijk kort bij de zee wonen! dat zal je wel missen ja! Gefeliciteerd met de 12 weken grens! Hoop dat je een mooie echo krijgt!
    @Gusem voel je je al wat beter meid? vervelend als je zo gevoel hebt.
    @Amle Lekker!! je verlof ingegaan heerlijk rustig aan en zeker als je nog af en toe wat tijd voor jezelf hebt!
    @ Cindy spannend!!! nog eventjes

11. Alita

Alita Niet meer actief

aaahah manny wat schattig en wat een flinkerd dan nu al maatje 62!!

Ja dank je dames nog even!!

12. Charlie007

Hai meiden,

Wat een mooie kindjes Manny! Zo'n knap blond ventje wil ik ook wel :D. Leuk om te zien zo samen. Lief je meisje ook en lekker dat ze goed groeit.

Hier een super echo gehad. Het zag er allemaal mooi uit, maagje aanwezig, hersenen, vingers, en heeeel lange benen (deze gaat op mij lijken ;) ) en de nekplooi was ook prima, 1.5 mm. Een nekplooi van over de 2.3.mm. is een dikke nekplooi geloof ik dus we mogen niet klagen. Nu de rest van de combitest afwachten, uitslag eind volgende week.

Ik zit lekker aan het gebak en ga eens even goed genieten nu!

Fijn weekend jullie allemaal!

Liefs Charlie

13. Alita

Alita Niet meer actief

hehe charlie fijn dat alles goed was meid!!

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

@manny wat een mooi meisje (en natuurlijk ook jullie zoontje) heb je zeg.

@charlie fijn dat je echo goed was, dat zal jou nu ook weer een beetje rust geven of nog niet?

XXX Gusam

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank jullie wel meiden!

Ja ze heeft nu nog 56, maar er zijn wel kleertjes van 62 die ze past, ma ja is natuurlijk ook heel verschillend qua maten overal ;) Maar ze is best stevig hoor :D

16. Charlie007

@Gusam, ja heb zeker meer rust nu :). NU hopelijk snel een buik want het lijkt nog nergens op hi hi.

Charlie

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@charlie ik hoop dat je snel een mooi buikje krijgt, maar roep niet te hard want die buik gaat je (waarschijnlijk) in de weg zitten ;)

Ik moet zeggen dat ik nu veel moeite heb met fijn ziten op de bank/stoel en dat mijn buik in de weg zit, nog even en dan heb ik de kleine op mn buik :D

XXX Gusam

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja best erg die verschillen he....ach lekker toch krijgt ze ook goed te eten he;)

19. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey ladies...

@gusam vervelend dat je zo last hebt van je buik, hopelijk wordt het snel beter..
    @cindy, jeetje 37 weken alweer, times fly! heerlijk nog heel ff en dan heb je gewoon je kleintje al in je armen!
    @manny: wauw, gaave foto's, vrolijke meid of niet??
    @charlie: fijn he een goede echo, bijzonder toch eigenlijk weer! enneuh... ons een beetje lekker maken dat je aan het gebak zit! ohhhhhh... het wat loopt me uit de mond als ik het lees, doe mij ook maar zo'n overheerlijk aardbeienvlaaitje!! smullen!!

hier alles prima, wat een weertje he, bah, je zou bijna de verwarming aandoen!

20. Amle

Amle Niet meer actief

@Manny: meid, wat een prachtige kids. En wat gaat de tijd snel hé. Je kleine meisje alweer 2 maanden en op naar maatje 62....

@Charlie: wat super fijn dat je echo goed was.

@Gusam: bah meid, niets aan dat je zo'n last van je buik krijgt. Kan het me heel goed voorstellen. Rustig aan hé!

@Cindy: hoe voel je je? Echt aftellen nu hé?!

Hier: helaas niet helemaal fit. Snotverkouden, hoofdpijn, wat koortsig... bah! Ook steeds meer last van maagzuur en van de bekken; iets wat het slapen er niet prettiger op maakt.
    Nou ja, nog max. 5 weken....
    Nog ff een foto bij 34 weken.
    Bekijk bijlage 97939

Deel Deze Pagina