pff ik ga eten hoor wordt me slecht hhahaha..daarbij wordt dochterlief eindelijk eens wakker nu!!! Ze heeft slecht geslapen wordt iedere keer huilend wakker als ik ga plassen en dat ga ik dus vaak hihi...arme meid zeker last van tandjes ofzo...of weer een fase!!! Ga haar eens lekker knuffelen is het leukste moment van de dag opstaan van mijn schatje!!!! Tot straks...ben je nu weer alleen hier aaaahhhhhhh maar wel komen weer he?!!!
hahaha en lola volgt de tip ook ik denk dat ik hier dan maar is wat meer kom kijken! weet je wat ik voorhad? ik wou bij echobaby in lommel een echo plannen rond 13w voor de geslachtsbepaling... stuurt die vrouw terug dat ik dan nog maar even moest wachten met deze te plannen want dat ik nog 'erg vroeg in de zwschap zit' eeeuh? net nu ik vind dat het begint te vlotten maakt zij me terug bang! ik dacht zal al maar plannen wie weet hoe lange wachtlijst 8)
meiden het feit dat ik niet altijd reageer is omdat ik op mijn werk zit hé en soms klanten aan mijn bureau heb of aant werk ben... wilde dit maar even met jullie delen........
he meiden!!! goedzo lola!!! Zo kom even snel spieken hierzo... @Lola ja is ook nog vroeg voor geslachtsbepaling eigenlijk...wij wachten gewoon tot de 20 weken echo!! bij 26 weken doen wij dan een 3decho... @Joyce he meid hier alles goed voek me goed zwanger idg..jij?
ja die mevrouw van echobaby beweert dat ze het geslacht kan zien op 13 weken en als ze'm niet vindt of twijfelt mogen we gratis terug de week erna.. het is 30eur en ik wil het echt echt echt wel weten zo snel mogelijk
Na ja Lola, dat is dan wel de moeite waard Ik ben benieuwd en ik hoop voor jullie dat het geslacht goed te zien is
Ja 13 weken kun je dan al onderscheid maken eigenlijk? Er is toch tot een bepaalde termijn dat je geen onderscheid nog kunt maken? Ja Lola dan deed ik het ook hoor hoop alleen dat ze het bij het juiste eind heeft. Ja wij gaan dus niet een extra echo doen allen voor het geslacht, met de 20weken echo is het gratis...hoezo hollander hahaha!! En idd met 26 weken zo`n prachtige 3d echo!!! Maar het moet niet later zijn anders past het kleintje er niet zo mooi op vondt ik, jij Manny? Haha bij de september mama`s reageren ze nu wel opeens op mijn bericht dat je genegeerd wordt hmmmmik was vanmorgen de eerste met reageren en de dames na mij zeiden gewoonweg niks terug terwijl er maar een bericht was die van mij...en nu vinden ze opeens berichten van 3 pagina`s terug hahahaha...ach ja!!
Ik heb geen idee Cindy ook ik had eigenlijk het idee dat 13 weken te vroeg is voor geslachtsbepaling.. maar ik hoop het natuurlijk van harte voor lola.. Ik denk dat het nog een beetje gokken is allemaal. En ik wilde wel eerder een echo, maar dacht ook van wat heb het voor zin, met 20 weken weten ze het in ieder geval voor 90% zeker.. als ze het kunnen zien
precies en het is gratis hahahaha....nee en dan tussen de bevalling en de 20weken echo nog een keertje kijken dan wachten maar!!! Zag trouwens je buikfoto!!! Schiet al op he!!!
ik wil sowieso toch een echo tss 12 en 20w .. vind het nu al zolang wachten tss 7 en 12w my god!!! 3 maart mag ik pas terug! verder net in de stad een leuk tshirtje gevonden voor in de zomer.. staat op I 'hartje' MY BABY vond het wel schattig en heel leuk op een witte jeans!
aaahhhh voor jezelf? Wij gaan binnekort ook maar eens goed shoppen!!! Ja het duurt ook wel lang maar nu gaat de tijd wel wat sneller nu we al een dochter hebben vindt ik...
ja voor mezelf de tijd gaat al iets sneller dan toen ik 6w was vind ik! maar toch, je wil die eerste 12 weken voorbij zijn he! ik ga zometeen eens aan de kuis beginnen! joepie 8) ben net met snel te gaan zitten naast men stoel gaan zitten, kan ik best niet teveel meer doen.. deed gelukkig geen pijn! voelde me wel heel dom (gelukkig ben ik alleen thuis) haha
hier een twijfel..zwanger of niet ben nu al bijna een week overtijd. heb een paar dagen geleden getest maar die was negatief. als ik het "gevoel" ga vergelijken met mn eerste zwangerschap..want zolang geleden is die niet dan weet ik ook niet wat ik ervan moet denken. bij de eerste ben ik maar geen testen omdat ik me "anders"voelde en elke keer moest plassen. (was toen 4 dagen overtijd) nu voel ik me niet anders maar moet wel vaak plassen en ben ontzettend moe en een beetje buikpijn . niet misselijk geen pijnlijke borsten maar dat had ik ook niet bij de eerste. nog maar een testje doen vandaag dan? ik laat het jullie wel weten
hoi lennylen! klinkt goed? misschien maar wachten tot morgenvroeg met dat testje? in het begin gaf hij bij mij enkel smorgens echt positief aan! wat een mooie naam heeft jouw zoontje zeg! vind 2 namen trouwens heel speciaal.. een leuke meisjesnaam hebben we al, jongensnaam nog niet! succes met testen x
hahaha heerlijk dat belgisch hahaha.... @lennylen...klinkt goed meid...ik teste pas positief na 9 dagen overtijd dus wie weet. Wanneer heb je voor het laatst getest?