Hai meiden, @Amle wat een mooie buik!! echt netjes! je zal wel weer snel op je oude gewicht zijn na de bevalling. Goed hoor!!Balen dat je niet lekker bent. Het heerst echt weer momenteel. @Emily, ja het was een soort aardbeien bavarois punt, echt lekker!! Maar morgen weer terug naar gezond. Na MacDonalds vanavond is het wel weer mooi geweest. En ja, wat een weer, zit hier met mijn nep uggs aan...heerlijk de hele avond naar Lipstick Jungle gekeken. @Cindy, voel je je beter nu? Je was laatst toch niet lekker enzo? Sowieso natuurlijk zwaarder zo aan het einde. Spannend hoor! Verder alles ok hier. Vanochtend lekker gesport en voel me ok momenteel. Nichtje kwam langs met heeeeel veel leuke zwangerschapskleren dus dat scheelt. Gaat nu eindelijk een beetje leven. Nu afwachten op goede uitslag van combitest eind van de week en dan bellen voor een geslachtsbepaling rond 17 weken . Leuk leuk leuk.... Fijne week iedereen! Charlie
@amle mooi buikje. hier lijkt het wel of Riley en ik elkaar afwisselen met ziek zijn. ze had gister en eergister koorts en wilde weinig eten, en vandaag voelde ze juist koud aan en had ze rode vlekjes op haar buikje en rug en gezichtje, maar nu heeft ze bijna de hele dag geslapen. heb haar wel wakker gemaakt voor voeding, maar ze wilde dan vrij snel weer naar bedje. Ik vind het minder voor mijn meisje, maar ik had vandaag ook weer hoofdpijn dus heb ook een beetje uit kunnen rusten. XXX Gusam
@Emily : Ja het is echt een heeel vrolijk meisje! Ze ligt nu steeds te brabbelen en te lachen naar haar muziekmobiel boven de box en dan specifiek naar 1 beestje @Amle: Dank je wel! Wat een mooi bescheiden buikje heb je meis!! Ja mijn kleine meid alweer 2 mnd gaat zo snel allemaal, maar tis net zo speciaal allemaal hoor @Gusam: ik hoop dat jullie snel beter zullen zijn en elkaar niet meer afwisselen met ziek zijn Mooie buik heb je hoor!! @Allemaal: Krijg steeds de vraag.. Hou je nou net zoveel van een 2e als van je eerste? Moet eerlijk zeggen dat ik daar eerder ook nogal aan twijfelde.. (toen ik zwanger was) Maar het gaat helemaal vanzelf, ik kon me al snel niet meer voorstellen, hoe het was zonder haar. De liefde voor je 2e is al snel net zoveel als voor je eerste Nou meiden fijne dag vandaag!
Gefeliciteerd Charlie!! Fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Manny ja in het begin kon ik me ook niet voorstellen dat je zoveel kunt houden van een tweede kindje maar ik moet zeggen toen ik mijn 20 weken echo had was ik in een omslag helemaal verliefd en kan het me nu wel voorstellen.
Nou ja je 2de je 6de uhm het is je kind!!! Belachelijke opmerking hoor!! Van andere mensen dan he Maar bij jezelf denk je wel eens idd "kun je dat" maar volgens mij is het idd allmaal net zo bijzonder.. Hier heb ik nu toch wel geregeld wat last van ongi-gevoel wat ik wel herken van mijn eerste bevalling.. Vandaag bij de gyn te horen gekregen dat ze groeter zal zijn dan gemiddeld maar niet tè...ach ze zal wel net zo zijn als haar zus 3550 denk ik... Verder had ik helaas weer wat eiwitten in mijn urinemaar mijn bloeddruk was goed vandaag Afwachten maar!!
Ja idd zo is het! Spannend hoor meis Komt allemaal wel heel dichtbij nu he! Ze zeggen dat de 2e meestal groter/zwaarder is als de eerste Geen idee of het ook echt zo is Vind het altijd wel fijn als ze al met een beetje reserve worden geboren
ja ach eruit komt ze wel he Bij topic september mama`s zijn er al zoveel geboren!!! Nu wil ik ook...we zullen zien. Heb veel harde buiken en krijg steeds erger slijmverlies...
Veel succes Cindy, kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten. Was toen zoooo blij dat onze dochter met 38 weken kwam. Niemand die nog vroeg of ik al wat voelde, ideaal!! Hopelijk ben je snel aan de beurt. Hier vandaag de uitslag van de combinatietest en die was heel goed dus helemaal blij. Ook vandaag voor het eerst het hartje gehoord bij de VK, heel duidelijk dus een mooie dag . @Lad, bedankt voor de felicitaties, begin er nu een beetje van te genieten allemaal, zeker na vandaag. Over een paar weken de pretecho en dan weten we hopelijk wat het gaat worden en kan ik lekker aan de slag met de kinderkamers. Heb weer een projectje nodig aangezien ik niet werk . @Gusam, hoe gaat het met je meisje? heeft ze nog vlekjes? was het een kinderziekte? hopelijk zijn jullie snel weer beter en is je hoofdpijn ook over. Nou ga eens even naar bed, veel te moe zo 's avonds. Liefs C.
@charlie waarschijnlijk was het de 5e of 6e ziekte, maar ze is nog niet opgeknapt, ikzelf heb AB gekregen omdat de verkoudheid niet weg wil gaan. en verder gaat het wel ok hier. XXX Gusam
@Charlie ja ik ben benieuwd wanneer ze komt...... Vandaag 38 weken aaahhhhh @Gusam ach germ...beterschap...
@cindy mooi buikje meid, volgens mij is je buik wel meer naar beneden gezakt vergeleken met de vorige keer of lijkt dat maar? XXX Gusam
Mooie buik hoor, leuk behang hebben jullie . Ben benieuwd naar welke naam jullie hebben voor je kleintje! C.
Charlie: wat fijn dat de uitslag van de combitest goed was. En ook heerlijk het hartje gehoord; snap je blijheid Gusam: beterschap!! Cindy: mooie buik meid. En wat is het spannend nu hé?! Hier: vandaag kraambed binnen gekomen, wordt weer een stukje 'echter'. Teveel gelopen vandaag, zere bekken, dus nu lekker op de bank hangen. Mijn man was vorige week en deze week weg, dus zal blij zijn als die morgenavond weer thuis komt! Verder kan ik wel duidelijk merken dat de kleine man is ingedaald, flinke druk op de bekken/schaambeen.... hopen dat hij niet nog 5 weken op zich laat wachten....
@Amle thanks..ja spannend he?! Ik ben ook echt aan het wachten op de kleine meid hoor.....tja wanneer zal ze komen???
@Amle beterschap meid. @charlie super dat de uitslag goed was meid, dat zal ook een opluchting geven. XXX Gusam