Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he meiden!
    Fijn te lezen dat het goed gaat met de al geboren 2de wondertjes! Wel vervelend dat je zoontje wakker is snachts amle maar dat gaat ook wel weer over.
    Ben benieuwd of Charlie idd wil weten wat het gaat worden!
    Ja de nesteldrang begint een beetje terug te komen, alleen kan ik het niet alleen, wil namelijk de hele kelder opruimen maar dat is me toch wat te moeilijk met buik dus heb me vriend lief gevraagd of we dit het weekend kunnen doen!
    Verder doe ik nog niet veel thuis! haha

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai, we hadden 3 weken geleden een pretecho en weten dus al en tijdje dat het een jongetje is, en vandaag werd dat nogmaals luid en duidelijk bevestigd. Nu lekker met lichtblauw aan de slag voor de babykamer en vandaag leuke kleertjes gekocht :).

Alles is goed met de baby, de hersentjes mooi gezien en het hartje met de 4 kamers en kleppen. Hij lag alleen redelijk moeilijk en kon ze de wervelkolom niet goed beoordelen. Dus ik moet vrijdag even terug. Maar in ieder geval tot nu toe geen indicatie van afwijkingen dus we waren erg blij. Leuk om de kleine weer te zien.

Liefs

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo dames,

na een snelle bevalling en toch uiteindelijk in het zh (omdat madame zich weer omhoog had geduwt na breken van de vliezen) is mijn dochtertje en het zusje van Riley (Chanelly) op 18 okt om 00.56 geboren.
    Ze weegt 2890 gram en doet het super, Riley is een super trotse zus.
    Hierbij een foto van de nieuw telg.

XXX Gusam

4. Charlie007

Gefeliciteerd Gusam! Wat een prachtig meid en een mooie naam! Geniet er van :).

Liefs Charlie

5. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    gusam: van harte gefeliciteerd met je dochter! wauw, mooi meisje hoor!!

hier verder niet zo veel nieuws: alleen opgezette voeten en ik draag sinds gister een buikband, dat helpt toch echt wel! nu heerlijk vakantie, daarna nog maar 2 weken tot mijn verlof!

6. Amle

Amle Niet meer actief

Gusam: jippie meid! van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter en zusje voor Riley; Chanelly! Geniet lekker van elkaar.

7. Alita

Alita Niet meer actief

jeeh gusam gefeliciteerd!!

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank je dames.

XXX gusam

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Gefeliciteerd Gusem!! je nieuwe meisje ziet er goed uit! Geniet lekker met zijn 3tjes!!

O leuk Charlie een jongetje! Fijn dat alles er goed uitziet!!

10. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Proficiat, wat een lief meisje!

11. Alita

Alita Niet meer actief

hoe is het met de rest???

Hier gaat alles zijn gangetje...ze slaapt goed s`nachts..ze komt maar een keer voor bv....
    Super dus!!

12. Charlie007

Ja meiden kom op en schrijf je verhaal. Leuk Cindy dat ik verderop las over hoe het is met twee kindjes. is het makkelijker in het begin?? I hope so....Hoe gaat hij bij jullie Gusam? hoe maakt de kleine meid het nu?

Hier alles ok, buik begint nu echt. Heb foto van vorige week in album maar nu is hij opeens een stuk groter. Heb savonds regelmatig harde buiken maar maak me maar geen zorgen. Ga maandag even laten checken voor blaasontsteking, heb steken onderin.

Komende weekenden gaan we aan de slag met kinderkamers. Heb behang gekocht voor baby and hema heeft korting op gordijnen.

Lad, jij ook niet lang meer he? voel je je ok en is alles een beetje klaar?
    Doen jullie je bed op klossen? die van ons heeft 14 pootjes, drama, denk dat ik extra matras onder die van mij doe.

Liefs C

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ja nog even Charlie, mijn nesteldrang is enorm teruggekomen en word helemaal gek hier in huis van alles wat ik zie wat nog volgens mijn nesteldrang gedaan moet worden. Gisteren lag ik in bed en dacht misschien kan ik vragen of mijn vriend samen met mijn dochter en de dieren tijdelijk ergens anders gaan wonen zodat ik het huis schoon kan maken en het dan blijft. Ze kunnen dan terug komen als de baby er is, vond het wel een goed idee maar een paar seconde later besefte ik dat dat toch echt te ver gaat! haha.
    Alles is zover klaar, moet alleen de kleertjes nog wassen. Ik kijk ook wel naar de bevalling uit, ben het zwanger zijn een beetje beu en ben blij als ik weer langzaam mezelf word! Maar ik klaag niet en geniet er ook nog wel van!

14. Alita

Alita Niet meer actief

Het is echt zoveel makkelijker dan bij je eerste:$ tenminste dat vindt ik!! Je bent helemaal niet meer onzeker je voelt je gewoon super relex......wel is het soms pittig met zus...maar ja die is ook 2 en dat is een lastige leeftijd he;)

Ga zo eens kijken naar je foto`s...leuk dat je nu een buikje ziet!! Geniet er maar weer van:D

@Lad hahaha ja erg he die nesteldrang......maar goed is normaal natuurlijk....jeetje nog maar even meid!!

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Jaa nog eventjes!
    Mooi klein buikje Charlie!

16. Charlie007

Nou die buikfoto is van bijna 2 weken geleden en ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kan opeens niet meer eten, heb maagzuur en een ENORME buik :$. Snap er niets van. Ik denk dat hij opeens hoger ligt en/of een enorme groeispurt meemaakt want zoals ik al zei, die buik is sinds 4 dagen zo groot....ben er een beetje van geschrokken eigenlijk :(.

Maar ja het kan ook niet anders natuurlijk ;).

17. Charlie007

Ik heb altijd nesteldrang..;) hi hi. Hebben nu het nieuwe kamertje voor Fleur leeggehaald omdat we een muur gaan sauzen en er nwe vloerbedekking in komt eind van de maand dus alle bende die daar stond, klein tv-tje, oude pc, rek met jurken van jaren terug...staat nu in mijn washok die al zo groot is NOT :$. En toen keek ik naar de planken erboven met 9 dozen meidenkleding waar ik niets aan ga hebben met onze lieve knul in de buik en ik werd al helemaal niet goed. Ben gauw naar beneden gelopen en dacht: ik zie het allemaal wel....

Zo erg, kan echt niet tegen dingen die niet op orde zijn....ha ha.

Nou gelukkig hebben we nog even en staat mijn buik minder op springen dan gister...hoera! maar keek naar beneden tijdens en douchen en dacht: JEMIG :$ waarom moeten er nou ZO VEEL extra vetkwabben op mijn dijen verschijnen als je zwanger bent?? zo niet leuk...en die extra rand bips....ben niet dik of zo maar toch...'t is niets voor mij dit.. but all for a good cause...:)

Lad jij krijg toch ook een jongen nu? en je had al een meisje?? weet het niet meer.

Liefs

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hier gaat alles goed met de 2 meiden.
    Ze doen het super, vandaag is mijn oudste niet lekker, er zit maar weinig leven in en ze wil veel slapen, maar ze werd wakker toen ik ook even wilde gaan liggen, hier houd ik nog steeds even de rusttijd aan van 12 tot 3 want dat is voor ons 3e toch nog even belangrijk, maar helaas is mijn dutje weer niet mogelijk.

XXX Gusam

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he charlie!
    O verschrikkelijk is dat he al die spullen die je dan ziet liggen. Ik heb gewoon al heel veel weggegooid, en de zolder volgestopt, omdat het me nu gewoon niet lukt om alles uit te zoeken.
    Ja ik heb een dochter en krijgen nu een jongetje, ik vind het super leuk en kan niet wachten op mijn prinsje! Dacht altijd dat ik een meisjesmoeder zou worden. Gisteren hebben we de laatste echo gehad. Baby lag goed en balzakje en piemeltje was erg goed te zien,er ging echt een super warm gevoel door me heen kan het niet omschrijven!

@gusem neem maar lekker de tijd voor jullie 3 hoor!! Dat is nu het belangrijkste! hoop dat je grote meid snel wat opgeknapt is.

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Trouwens weet iemand hoe het gaat met ... ben haar naar even kwijt het begon met een G een belgische die ook op het topic: joehoe we gaan voor een 2de actief was. Het zwanger worden ging bij haar wat moeilijk.

Deel Deze Pagina