Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    het is weer rustig hier! Alles goed met iedereen?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je bedoelt Grace? Het lukte bij hun gewoon echt niet met alle behandelingen van dien en ze werdt er zo beroerd van van de hormonen en alle teleurstellingen dat ze een pauze ingelast heeft geloof ik. Lijkt me ook vreselijk en je doet haar dan ook geen plezier met je eigen (ik ben) zwangerschapsverhalen dus ik denk dat dat topic ver verdwenen is helaas. Misschien meldt ze zich nog eens in de toekomst.

Hier alles goed. Morgen komt de stukadoor voor Fleur's kamer, die gaat 1 muur sauzen. Volgend weekend gaan we verven in haar kamer en een week later komt er nieuw tapijt. Dan nog een Ikea kast en dan kan ze tussen sint en kerst naar boven met gordijnen en al (kamer is precies dezelfde afmeting, wel handig) en begint al het leuke in de babykamer. Babykamer krijg alleen een nieuw behangetje over het huidige roze en heb neutrale gordijnen besteld bij de HEMA. Die hadden afgelopen week fijn 20% korting.

Verder gaat alles goed. Merk niet dat ik zwanger ben en voel me dus goed. Wel maagzuur in de namiddag en 's avonds maar dat stopt me van snoepen dus dat is niet erg ;). Woensdag weer naar de verloskundige. Buik is heel erg gegroeid dus ben benieuwd. De bovenbenen en billen moet ik me maar niks van aan trekken....ben 4 kilo aangekomen dus toch netjes. Hopelijk blijft het vocht me bespaart deze keer.

Ja leuk hè een jongetje Lad? Ik ben er nu ook aan gewend en zie er naar uit. Kan meer genieten van deze zwangerschap en voel me stukken rustiger onder alles wat er komen gaat. Hoop alleen dat ie straks snel doorslaapt! heb je al een leuke naam? wij wel...soms moeten we het dan even noemen en vragen we elkaar of we het nog leuk vinden ;). Maar ik denk wel dat het hem gaat worden.

Nou daar was ik weer met mijn verhaal. Het is hier inderdaad vaak rustig maar ik weet ook niet wie hier nog meer waren. Emily en een paar anderen?

Gusam hopelijk gaat het snel beter met je oudste. Fleur al de hele week koorts en erge hoest maar vandaag lijkt het beter te gaan. Nu krijg ik het ;).

Liefs

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ja Grace bedoel ik! Oh ja snap het wel dat ze even een pauze inlast, hoop voor hun dat het toch nog (snel) gaat lukken.
    Leuk he om de kamertjes te doen! Bij ons heeft de nieuwe kamer van onze dochter echt veel tijd in beslag genomen, maar dat kwam omdat we er nog niks aan hadden gedaan sinds we het huis gekocht hebben. Alles moest opnieuw, stuccen (of hoe schrijf je dat), verven, behang. Er zit een hoog plafon in met balken die geschuurd en geverfd moesten worden, nieuwe vloer. Mijn vriend heeft alles zelf gedaan behalve de vloer, maar het resultaat mag er zijn! Geweldige kamer. Baby kamer was zo gedaan, die is een stuk kleiner en moest alleen over geverfd worden en een nieuw behangetje. Vloer ook laten doen. Zo fijn dat het allemaal klaar is!
    Ja gelukkig hebben we de naam, ik heb er lang over getwijfeld omdat ik deze naam ook met mijn vorige vriend had, maar we vinden het beide een mooie naam en toch besloten deze te nemen.
    nou fijn weekend!!

4. Charlie007

@Lad, hier hetzelfde met de kamertjes. Jullie plafond met balken klinkt wel heel gaaf. Kan ik me wel wat bij voorstellen.

Muur is gestuukt, en moet nu uitharden. Als het goed is is haar kamer over 2 weken klaar en kan ze snel naar boven.

Ben zoooo verkouden, echt een knalrode neus, wat balen zeg en voel me super belabberd. :x

Liefs

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ooh dat is minder Charlie!! hoop dat je snel beter bent.
    2 weekjes is nog te overzien he! gelukkig.
    hier mijn ziekenhuistasje voor de zekerheid klaargezet, de laatste spulletjes in huis gehaald. Het begint nu wel spannend te worden. Af en toe heb ik al van die ongesteldheidskrampjes, En de moodswings die erbij horen. Afwachten maar!

6. Alita

Alita Niet meer actief

lad spannend!!!!!! alvast heel veel succes meid!!

Hier gaat alles prima, alleen is het een spugertje..maar ja was zus ook!! Lastig af en toe maar goed.
    Bv gaat super ze lacht naar mama dus wat wil ik nog meer!!

7. Charlie007

Leuk Cindy dat ze al naar je lacht :).

@Lad, ben je van plan thuis te bevallen?
    Ik weet nog dat ik op het einde van die hele felle steken in mijn fluff (mijn woordje) had, echt dat je niet wist hoe je het had zeg maar. Ze zat zoooo te duwen met haar hoofd naar beneden. Nou die avond kwam ze :).

Ben zooo benieuwd of ik weer hoge bloeddruk krijg deze keer. Hopelijk niet. Maar wil wel liever in het ziekenhuis bevallen.

Ga zo tukken, dag meiden!

Charlie

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie ja echt leuk!!
    Nou ik had wel wat last van hogere bloeddruk maar niet zo erg al bij de eerste keer....alles ging gewoon goed!!

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik had bij mijn dochter ook een hoge bloeddruk op het eind en moest daarom ingeleid worden met 41+2. Ik ben van plan om thuis te gaan bevallen als het zo mag zijn. Als het ziekenhuis word vind ik het ook niet erg, als de baby maar gezond te wereld te komt!

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Lad ik zou zelf nooit thuis durven, maar met mijn bevallingen gaat dat ook niet hahaha....

En voel je al van alles of niet?

11. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey meiden,

ja ik ben er nog wel, heb ff rustig aan gedaan, ik weet nie of ik het al verteld had, maar had onverwacht in het ziekenhuis gelegen, een daggie en een nachtje maar, maar goed! ben echt zwanger, dus weet niet of ik het nu al wel of niet vertelt heb! erg he!!
    maar goed, ik voelde me niet zo goed, ging voor extra controle naar de vk toe, die had zoiets stuur je toch ff door voor controle naar het ziekenhuis, maar je mag dan zo weer naar huis, dus ik in mijn uppie naar het ziekenhuis toe, allerlei testen gedaan, omdat ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging, maar alle testen waren goed, dus niets aan de hand zou je denken, maar omdat de artsen mijn klachten niet vertrouwden, moest ik blijven ter observatie, nou het is dan net of de wereld ff instort, mijn mannetje wist van nix, die moest gebeld worden op zijn werk, mijn zoon was natuurlijk thuis, ik had niets bij mij, dus zus lief moest wat spullen bij elkaar zoeken! pffff... gelukkig viel het achteraf allemaal mee en was het een storm in een glas water, wel is mijn hb weer laag, dus weer aan de floradix, hielp dat niet, dan mocht ik na een weekje aan de staal, ik zit nu eindelijk aan de staal, mijn lichaam kan ik echt niet tegen een lage hb, zo verschikkelijk moe.. pff maar langzaam gaat t nu de betere kant op en voel ik me iets fitter, nog maar een paar daagjes werken en dan verlof, hiep hoi!!!!

ga nu ff gauw jullie verhaaltjes lezen!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje Emily....gelukkig viel het wel mee dan....
    Goed dat ze jou daar hebben gehouden hoor...

Je hoeft ook nog maar even nu he??

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He emily gelukkig viel het allemaal mee, maar het zal inderdaad even schrikken zijn geweest he! Fijn dat je binnenkort verlof hebt scheelt weer een hoop!
    Hier gaat het wel goed, heb af en toe een harde buik en voel licht wat gerommel maar dat is het. De baby is nog niet ingedaald en als hij komende week nog niet is ingedaald krijg ik nog een echo om te kijken waarom hij nog niet gedaald is.Dus als de vliezen nu breken moet ik gelijk gaan liggen.
    spannend allemaal!
    Hoe is het voor de rest met iedreen?

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    rustig!

15. Charlie007

@Lad, hoe voel je je? merk je al iets?

Hier alles ok, nog steeds in rustig vaarwater en klein buikje. Vandaag komt de nieuwe vloerbedekking voor Fleur's kamer en de muren zijn geverfd. Komend weekend met de babykamer aan de slag.

Volgende week donderdag lekker even met z'n tweetjes 3 nachtjes weg naar Dusseldorf. Even er tussen uit samen en naar de kerstmarkten. Zal de laatste keer weg zijn samen voor de baby komt dus even lekker genieten.

Verder geen nieuws. Zijn niet meer verkouden of zo. Maandag mag de kleine haar schoen zetten op de speelzaal, wel leuk dat ze dat nu allemaal bewuster meemaakt op deze leeftijd.

Liefs, C

16. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He Charlie!
    Goed te lezen dat alles goed gaat! En lekker weekendje weg heerlijk!! Hebben wij ook nog gedaan laatst.
    Baby is afgelopen zondag ingedaald, dat voelde ik behoorlijk en heeft uren geduurd, ik dacht echt ooh nu gaat het beginnen. Maar uiteindelijk is het gestopt en was ik wel teleurgesteld.
    Ik ben er helemaal klaar voor ook mentaal, dus hij mag van mij komen! Maar ik ben me er al op in aan het stellen dat hij ook te laat gaat komen net als mijn dochter. Zij is met 41.2 weken gekomen met inleiding. Het is afwachten he! haha

17. Charlie007

Wat merk je dan met indalen? veel harde buiken en krampen? Spannend joh, kan me voorstellen dat het nu wel mag gebeuren. Fleur kwam met 38 weken, 8 uur nadat mijn vliezen braken, was ongeveer het enige stukje 'voorteken' wat je dan hebt...ik was zoooooo blij ;). Dan weet je tenminste dat het niet lang meer gaat duren. Hopelijk voor jou deze keer zonder inleiden en binnen de komende 2 dagen ;) hi hi.

Veel sterkte en succes alvast tijdens de bevalling. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

C.

18. Alita

Alita Niet meer actief

oeeeh meiden het gaat erop aan he...

@Lad spannende tijd nu he...alvast heel veel succes hoor!!
    En hier kwam ze zelfs later dan de eerste...pffff....

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hallo!
    Met het indalen voelde ik krampen zoals lichte ongesteldheids krampen, de baby was uren achter elkaar aan het bewegen, en op een gegeven moment kreeg ik een enorme steek van onder. Het gerommel ging hierna door nog aantale uren en daarna was het afgelopen. Ook voel ik nu een andere druk op mijn blaas enzo. Soms voel ik dat hij zijn hoofdje draait, voelt echt heel apart! Nu voel ik niks aankomen en verwacht hem ook gewoon later net als mijn dochter!

20. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dat ook gehad en ook 2 weken voor de bevalling al last van krampjes enz....ach het zegt allemaal niks!!
    Hier ben ik s`morgens nog naar de gyn geweest was geen ontlsuiting niks en s`avonds begon het terwijl ik het echt niet meer verwachtte hahaha...

Deel Deze Pagina