Ja precies, het is gewoon afwachten tot het echt begint. Ik ga er nu vanuit dat deze ook later gaat komen, dan kan het alleen maar meevallen!
Lad: succes met de laatste loodjes! Ik lees nog steeds wel mee hoor dames (voor zover er dan weer geschreven wordt ), maar ben momenteel erg druk en heb niet veel tijd om dan ook (netjes) te reageren.
Dank jullie! Ja de dames met babietjes zullen hier niet meer zoveel zijn, maar dat is wel logisch hoor! Maakt niet uit!
Mijn vliezen zijn gebroken! ik verlies iedere keer scheutjes vruchtwater, de verloskundige komt vanmiddag kijken... ooh spannend.. kan me niet voorstellen dat ik morgen een baby in mijn handen heb!
aaahhhhhhhhhhh jeetje lad!!! Nou het kan nu ook nog even duren meid...hoop dat je weeën nu spontaan beginnen!! Idg heel veel succes!!!
Ahh spannend Lad! ..bij mij had ik 9 uur later de baby in mijn armen! Hopelijk is je kleine man er al! Liefs,
Lad is waarschijnlijk aan het bijkomen en genieten . Ben erg benieuwd. Bij mij alles goed. Net terug van weekendje weg in Dusseldorf met manlief alleen. Dochter bij opa en oma. Was leuk op de kerstmarktjes, lekker gluhwein (ik niet) en warme chocolademelk. Mooie winkelstraten daar. Buik groeit enorm maar is nog niet echt zwaar. De bewegingen worden nu sterker en hij gaat altijd onwijs hard trappen als ik net gegeten heb, zo schattig.... Hoe gaat het bij jou thuis Cindy? moet je er vaak uit 's nachts? Moet daar echt nog eventjes niet aan denken maar je weet dat het (hopelijk) tijdelijk is die nachtvoedingen . Charlie
Lekker die trapjes he......mis ik wel al hahaha..Lekker een weekendje weg Hier gaat alles prima en eruit s`nachts? Ik mag tegenwoordig tot 6uur blijven liggen na de bv van 22uur....goed he!! Deze tweede keer heb ik overal veeeel minder moeite mee, je hebt nu een bepaalde rust! Heerlijk!! Zo had je het bij je eerste ook moeten hebben hoor!
Denk dat ik hier ook even niet ben hoor na de bevalling, toch weer even errug druk dan lijkt me...maar ben ook wel erg benieuwd naar de verhalen. C.
hoi meiden wat een heerlijke zoon hebben we gekregen!!! de weeen waren snachts begonnen om half 2 en ben uiteindelijk om 5 voor half 11 smorgens bevallen. als ik 5 minuten later was bevallen dan hadden we 2 dagen in het ziekenhuis moeten blijven ivm langdurig gebroken vliezen. Gisteren is hij een dag opgenomen in het ziekenhuis omdat hij zijn temp niet goed kon regelen, ze hebben alles gecontroleerd maar zag er gelukkig goed uit maar voor de zekerheidmoesten we blijven, ik ben nu aan heht wachten op de arts en mogen we hopelijk zo naar huis. wel zielig als ze zo naalden zitten te prikken enz. had het wel effe moeilijk gisteren. Echt een heerlijk kereltje, hoofd vol met pik zwart haar!
Gefeliciteerd Lad, wat fijn dat het goed gaat. Kan me voorstellen dat hij zijn temp met dit weer niet goed kan regelen...ik ook niet . Hopelijk gaat het nu beter, lekker onder de wol met kruikjes. Ja hoe heet je wondertje?? Geniet er van! Liefs,
Dankjewel! Ja hij ligt nu lekker in zijn bedje en het lijkt allemaal goed te gaan nu, gelukkig, beetje opstart probleempjes Onze mooie zoon heet : Elijah Hoe is het met jullie allemaal?
Gefeliciteerd Lad met je zoontje!!! Jammer dat hij even is opgenomen maar elukkig gaat alles weer goed!!! "Charly en Emily nu jullie nog!! Hier gaat alles prima! Het is alsof het nooit anders is geweest...in het begin is het even wat pittig en vooral met een tweejarige erbij....maar alles went hahahahaha
Hier ook alles goed. Eigenlijk net wat Cindy zegt: alsof het nooit anders is geweest.... Lad: super mooie naam voor jullie kereltje en wat fijn dat het nu weer goed gaat! Lekker genieten. Andere ladies: succes nog!!