Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja leuke naam Lad! mooi hoor. Ben blij dat jullie allemaal zeggen dat het heerlijk is en als nooit tevoren. Kan ook niet wachten. Verder alles ok hier, behalve veel huilen en hoofdpijn....kennelijk nu al kraamtranen ;).

Charlie

2. Alita

Alita Niet meer actief

en charly wat is er dan?

3. Charlie007

Gewoon benauwd van die dikke buik. Volgens mij gaat het te hard of zo, echt iets van de laatste 10 dagen. Het zit nu al niet lekker... Misschien moet ik niet zo veel snoepen. Ook vreselijke hoofdpijn gister en vannacht....

Zo schattig als ons meisje me komt troosten met haar dokterskoffer...:)

C.

4. Alita

Alita Niet meer actief

aaah lief he:)
    Een groeispurt misschien? Gewoon weer even gas terugnemen...at je veel chocolade want daar krijg je dan ook hoofdpijn van...

5. Charlie007

Ik moet zeggen dat ik nog steeds doe wat ik altijd deed zonder veel na te denken over de buik, dus misschien toch inderdaad meer rust nemen...maar ja, er is wel veel te doen nu er een knul komt ;)...alles moet echt veranderen hier qua kleurstelling etc...maar ik ben al een heel eind dus dat scheelt.

Chocola heb ik gek genoeg niet zo'n trek in, wel van die fruitgum snoepjes van Redband enzo....echt snoep trek dus wat ik normaal nooit heb, juist altijd alleen chocola. Nou ja, nu gaat het beter en heb leuke kleding voor mezelf gekocht vandaag voor de laatste maanden :D.

Fijne Sinterklaas allemaal, hier vieren we het zondag.

C.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ik weet het ik was ook zo...en je hebt nog een kindje erbij he...;)
    Maar op een gegeven moment zegt je lichaam stop;)
    Lekker he nieuwe kleertjes kopen:D is de beste therapie!!!

Fijne sinterklaas!!!

7. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey lad, gefeliciteerd, wat een super gave naam zeg!!
    vernoemd naar de voetballer of ?????

hier gaat t redelijk, heelrijk met verlof, doe ook niet zoveel, maar heb erg last van een plekje op mijn rug, spieren, pffff... en kortademigheid, vreselijk naar! ach jah, niet klagen, nog maar een paar weekjes, maandaag weer controle bij de vk, kindje was de vorige keer nog niet helemaal ingedaald, ben benieuwd! wel hebben we weer het idee dat dit kindje ook eerder komt!

fijne sitnerklaasweekend allemaal!

8. Charlie007

Succes Emily met de laatste loodjes!

Liefs Charlie

9. Alita

Alita Niet meer actief

zou fijn zijn voor je maar dat gevoel had ik ook maar kwam niet uit hahahaha...ze kwam later dan de eerste;)

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He meiden,
    Met elijah gaat alles goed nu gelukkig! Welke voetballer heet zo? heb hem dus niet naar hem vernoemd :)
    Charlie dat heb ik ook gehad het is toch ook weer allemaal verandering in je lichaam enz. Ik verheugde me echt op dat de buik weg was enz, maar nu voel ik me af en toe echt 'leeg' en besef ik dat het bijzondere wat je hebt als je zwanger bent ook weer weg is.
    Succes emily de laatste weken, nu is het jou beurt he!!

11. Charlie007

#1891 Charlie007, 5 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2010
    Ken ook geen voetballer die Elijah heet, maar wel een mooie naam. Onze naam is heel gewoontjes eigenlijk....ha ha.

Ja Lad met die buik, het kan ook niet anders, had tot 24 weken gewoon echt niet een buikje of zo. En eens moet het komen natuurlijk. Maar soms heb ik er dan even moeite mee dat je er op eens zo anders uit ziet en dat je er dan geen controle over hebt. En laatst moest ik niezen en pieste in mijn broek....krijg je dat soort dingen ;). Nou ja, mag niet klagen heb verder nergens last van. Ga morgen weer eens sporten.

Hebben jullie trouwens nog tips mbt borstvoeding geven? Want ik wil het wel proberen en las bijv. dat het een goed idee is om zeker in het begin op verzoek te voeden dat het goed op gang komt? hoe doen jullie dat? Cindy, jij weet dat zeker allemaal wel goed. Ik moest met Fleur elke 3 uur voeden en elke 2/3 uur kolven of zo want er kwam niet veel op gang, duurde hier echt 6 weken voor er echt iets gebeurde. Hoe gaat dat bij jou?? gebruik je een kolf. Wil dat deze keer eigenijk niet, tepels gingen ook kapot van kolf want ik had geen geduld en zetten dat ding op de hoogste stand.

Nieuwe (buik) foto's in album trouwens.

Liefs en goede week meiden, Charlie

12. Alita

Alita Niet meer actief

He Charly,

Ik heb gewoon gelijk na de bevalling allebei de dochters aangelegd, dat is erg belangrijk!
    Verder gewoon volledig op verzoek voeden in het begin. Ik kolf nooit maar ik werk ook niet dus hoef geen voorraadjes op te bouwen.
    Maar eigenlijk is het vraag-aanbod dus het wordt volledig afgestemd op de behoefte van je kindje...

Gewoon rustig beginnen met goede moed, zorgen dat je goed eet en drinkt ontspannen bent....dat is al een boel wat ervoor zorgt dat het goedgaat!

Wat vreemd dan dat het niet goed op gang kwam? Had je goede kraamhulp dan? Goede begleiding?

Ik ga eens naar je foto`s kijken!!

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

Lad van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en wat draagt hij een mooie naam. geniet ervan meid.

XXX Gusam

14. Charlie007

@Cindy, had wel goede begeleiding maar Fleur hapte meteen na de geboorte al niet goed toe (was vroeg geboren en misschien niet sterk genoeg), toen moest ik gelijk aan de dubbele borstkolf in het ziekenhuis nog. Maar ik denk dat ik veel stress had in het begin. Wil altijd alles perfect doen en vond het heel heftig. Had ook geen moment rust omdat ik ook nog eens al die uren per dag moest kolven. Tijd om te douchen was er nauwelijks. Denk dus ook dat het aan andere factoren ligt, wanneer je kindje wordt geboren, is hij sterk genoeg om al meteen goed te drinken etc. Maar hopelijk gaat het deze keer beter en ga ik niet te snel aan de kolf apparaten hangen. Ik werk ook niet. Denk ook dat ik bij voorbaat tepelhoedjes in huis haal voor die eerste weken.

Maar hoe vaak voed je nu dan? is het vaak sowieso 1 x meer dan een flesvoeding kindjes omdat BV lichter verteerbaar is?

C.

15. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja dat is weer iets heel anders he dat ze te vroeg is geboren;)
    Maar die tepelhoedjes zou ik gewoon mee wachten, heb ik nooit gebruikt! Als ze niet nodig zijn....
    Ik voed nu 5 bv per dag en tja in het begin natuurlijk om de 2/3 uur en nu 4uur:D

16. Charlie007

Ok thanks, dan weet ik dat het ook gewoon goed kan gaan. Maar ik heb niet van de fijne borsten of zo met van die tuten van tepels die de meesten krijgen van het voeden. Hier lelijkerts met vlakke tepels. Nou wie weet krijg ik een sterke knul die er wat van maakt ;).

C.

17. Alita

Alita Niet meer actief

Nou als je kindje goed hapt en dan zuigt dan komt dat we goed met die tepels:p
    Een goede instelling en vertrouwen scheelt al de helft meid...komt goed!!:D

18. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey dames,

bedankt voor de succesjes! helaas rommelt hier al wel een tijdje elke keer weer opnieuw, maar het zet niet door!! we wachten t gewoon af!

@lad: die voetballer heet elia (is trouwens zijn achternaam) maar hij speelde mee met nederlands elftal! maar toen ik de naam van julie zoon las, dacht ik gelijk, hey van elia van de voetbal, was gelijk ff mijn eerste reactie! maar vindt de naam echt super gaaf!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

succes emily voor als het gaat doorzetten meid...helaas kan het nu ook nog we even duren idd....maar hoop dat je snel je kindje in je armen hebt!!

Trouwens heb al heel lang niks meer van Manny gehoord????

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He Emily
    oh je bedoelt elia haha maar dat spreek je heel anders uit!
    Dat is eeelia en onze zoon spreek je op zijn engels uit eliajdja zoiets haha. En hoe is het met je buikje? Heeft het al doorgezet?

Deel Deze Pagina