Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

lad banner veranderen hahahaha

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Denk dat niemand zijn banner zo vaak aanpast als jij Cindy...

Lad, vind ik ook mooier op zijn engels.

Hier bijkomen van de buikgriep. Wat kut zeg dit....ohhh...morgen het laatste trimester in. Cannot wait...

C.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha:D maar uhm ze is nog altijd overtijd:(

Dat is idd kut zwanger zijn en buikgriep....

oeeeh laatste trimester:$

4. Charlie007

Ja ze is wel heel lang overtijd ;)..

Bijna laatste trimester...wie had dat ooit gedacht een jaar geleden toen we wel even dachten dat het in 3 rondes raak was...

C.

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja zo zie je maar weer....het is en blijft een wonder meid!!

6. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hier nog geen nieuws hoor!
    het gerommel is zelfs gestopt, heerlijk ff rust in de buik!!

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    jaja moet hem gaan aanpassen!:)
    gaat snel zeg charlie!! ongelofelijk he.
    buikje was aan het voorbereiden Emily!

8. Charlie007

Hallo, hoe gaat het hier? Is er al nieuws Emily? en hoe is het met de rest? begrijp dat jullie druk zijn met de baby's...wat een heerlijkheid.....ik wil ook. Ik heb vannacht al gedroomd over de bevalling, lag me daar een partij te draaien....de laatste maanden zijn echt aangebroken. MOEST vanochtend ineens de bedden uit elkaar en eronder stofzuigen....dat soort aanvallen dus.

De baby groeit goed en zelfs een week te hard....nou ja het zal wel meevallen. Mag na 3 weken weer komen om de groei in de gaten te houden. Heb geen suiker of zo. Ben 6 kilo aangekomen. Het zal gewoon een grote jongen zijn denk ik. Merk het ook wel. Het wordt opeens toch zwaar, maar de meeste dagen gaat het nog prima en heb ik veel energie. Moet wel op gaan passen, soms veel harde buiken.

Gaan hier rustig de kerst in, eerste dagen lekker samen vieren en tweede kerstdag naar de schoonouders.

Wat doen jullie allemaal?

Liefs Charlie

9. Alita

Alita Niet meer actief

Hey Charlie,

Hier zou ze ook zo groot zijn...nou was 3550....viel wel mee tenminste voor een meid genoeg gewicht dat wel hahaha..

Oh je krijg je van die aanvallen...had ik dus ook, en nu nog wel eens!!

Wij gaan alleen tweede kerstdag bij broer en schoonzus eten en 1e kerstdag komen vrienden hier eten...
    Mijn ouders heb ik geen contact meer mee en schoonouders vieren geen kerst, geloofsovertuiging;)

Wij hebben het dus altijd lekker rustig .....

Doe maar lekker rustig aan meid...en idd emily al bevallen?

10. Charlie007

Ik vind 3550 ook prima hoor. Fleur werd met 38 weken geboren en woog 3090 dus...we zullen zien. Mijn gewicht is nu een week hetzelfde.

Mijn buik voelt opeens zo zwaar joh, dat je huid helemaal straks staat en het gevoel dat je alleen maar wil zitten. Had jij dat ook. Is natuurlijk ook logisch en normaal bij deze termijn maar goed.....

Nou ga eens even de kerstboodschappen halen.

Fijne dagen! Charlie

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ja op een gegeven moment is het klaar dan merk je toch dat je ECHT zwanger bent he hahahaha.....

Ben net terug met de kinderwagen nou nooit meer!!!:x

12. Alita

Alita Niet meer actief

Idd allemaal....... Fijne feestdagen!!

13. Charlie007

Ging het niet goed met de kinderwagen? het is ook semi aan het dooien hier in Amersfoort dus enorme blubber overal...

C.

14. Alita

Alita Niet meer actief

pff nee want bijna niemand haalt de sneeuw weg...sommige nooit volgens mij:x

15. Amle

Amle Niet meer actief

Fijne feestdagen ladies!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Jij ook Amle!!:D

17. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey ladies,

nee ik loop er nog helaas!! vrijdagavond wel ff de vk op bezoek gehad, ik voelde me zo raar, kon het niet omschrijven, maar ze heeft me gelijk gestript, wat helaas nix heeft opgeleverd. Ons kindje wordt ook een groot kindje, zou ook voorlopen op de groei zeiden ze, maar ja zegt nix blijkbaar!! zwaarder dan onze zoon gokken ze, die was 3970 met de geboorte, morgen weer naar controle, gaan ze geloof ik (weet het wel bijna 100%) zeker weer strippen, kindje heeft nix geen ruimte meer in de buik gaven ze al, dus ik moest sowieso niet tot op t laatst doorlopne, ook nu vreselijk zere ribben, pffff, ben het echt zo zat! slaapt snachts slecht! Maar wat doet strippen pijn zeg, iemand ervaring mee????

oja ik moet zeggen dat ik het nog wel fijn vindt dat er wat sneeuw ligt, want dat loopt voor mij nog wat stevigere, dan de stoepen die zo spekglad zijn door het ijs, maar ik zeg het liefst weg met die sneeuw en gladdigheid, gewoon alleen maar lekker koud met schone wegen, want het blijft natuurlijk winter!

ik houd jullie op de hoogte!

hoop zo dat het strippen morgen gaat helpen!! ik las op internet dat er na 6u dan in ieder geval iets moet gaan gebeuren...
    maar mijn baarmoedermond stond ook nog niet goed toen ze hier was vrijdagavond, die stond nog naar achteren, wel had ik 1 a 2 cm ontsluiting, maar ja, daar kun je lang mee lopen!

18. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    en voor jullie allemaal nog fijne feestdagen??

gezellig gehad? wij wel, altijd dat lekkere eten met die feestdagen, mmmmm, dat ga ik missen!!

19. Amle

Amle Niet meer actief

Succes Emily!!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

emily en???

Deel Deze Pagina