Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    nog nix hier.. ook geen gevoel van gerommel.. gewoona fwachten helaas......

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jammer Emily maar het zal nu wel niet meer zo lang duren!! Spannend hoor!

Succes alvast,

Charlie

3. Alita

Alita Niet meer actief

aah emily balen.....maar heeel lang duurt het ook niet meer!!

Succes meid!

4. Amle

Amle Niet meer actief

HAPPY NEWYEAR!

En Emily: nog een 2010 kindje???

5. Charlie007

Gelukkig Nieuw Jaar allemaal!!

Hier alles leuk geweest de laatste weken. Manlief veel vrij dus ook lekker. Nu nog 1 dagje en dan weer terug naar normaal, kerstboom weghalen etc. en voorbereiden op de kleine...leuk allemaal.

Woensdag weer naar de verlos om te kijken of meneer te hard groeit....ben benieuwd.

Goede week meiden en ik ben ook benieuwd naar Emily!!

Charlie

6. Alita

Alita Niet meer actief

meiden de beste wensen!!!

7. Charlie007

Meiden, we staan op pagina 6 :$..ha ha...zeker omdat ik nog ongeveer de enige ben hier die nog moet...nog twee maandjes joe hoe!!

Hoe gaat het met Emily?? Je kindje is vast onderhand geboren. En hoe is het met alle andere moeders?

Hier alles ok. Nu bijna 32 weken en lekker druk met opruimen in huis. Babykamer is af en leuk geworden, nu ben ik bezig met alle speelgoed uitzoeken van ons meisje, jeetje wat een zooi zeg, playmobiel, lego, barbies alles door elkaar heen. Lekker alles uitzoeken, daarna kleertjes voor de baby wassen deze maand en alles klaarmaken. Leuk om mee bezig te zijn.

De babe groeit volgens de verlos een beetje snel dus mogen we volgende week nog voor een groeiecho. Hopelijk zijn het gewoon lange benen ;). Zelf voel ik me ok maar heb af en toe een soort hartkloppingen of vlaag van lage bloeddruk en wordt dan tijdelijk kortademig. Herkent iemand dit?? De verlos zegt er niet veel over. Vind het wel vervelend net of je gaat flauwvallen.

Nou ik ga gauw verder met de klussen nu dochterlief bij opa en oma is.

Bye meiden, laat gauw wat van je horen.

Liefs Charlie

8. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    joehoe onze zoon is geboren, 30-12-2010 om 21:47u, het was een super snelle maar heftige bevalling van 3,5uur. Hij heet Elano, hij weegt 4690 en is 56,5 cm lang! hij doet het echt super, de borstvoeding loopt geweldig, ook ik heb een geweldige kraamtijd gehad, heerlijk hoor!!! dus helemaal trots hier!! hij is in het ziekenhuis geboren, ivm gepoept in het vruchtwater!!

9. Charlie007

Wat fijn Emily, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je lekker aan het genieten bent! Wat een lang jongetje hè? en fijn dat de bv zo goed loopt. Hoop bij mij ook straks!

Liefs C.

10. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeeh emily!!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

kom nog terug voor jou charlie nu geen tijd helaas...sorry
    maar dat hartkloppen en last van adem is wel nromaal volgems jij...ik had het ook we eens!

12. Amle

Amle Niet meer actief

Emily: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie (flinke :)) zoon. Geniet ervan!!

Charlie: schiet lekker op nu. Nog 5 weken tot verlof?

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha erg he!!:D
    Hier zou ze ook wat groter zijn en het viel echt wel mee....hoor ik toch vaker dat ze het verkeerd hebben en daarbij is het ook niet meer zo makkelijk meten natuurlijk;)

Bijna op het einde....spannend he!! En weer bevat je het nog niet he dat er straks weer een baby is...maar het wordt zoooooveel gemakkelijker bij je tweede;) echt waar! Het si veel fijner je bent veel zekerder enz....

Ik ben eens benieuwd met hoeveel weken jij gaat bevallen.....hoe ver was je bij de eerste?

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Amle hoe is het bij jou?

Hier gaat alles prima!! De bv gaat super alleen heeft ze wat last van spugen, maar we zijn het gewend van de oudtse. Hier krijgt ze nu ook nutriton voor! Laatste keer was ze niet zo goed aangekomen op het cb nu ben ik dus benieuwd of het wel goed is....ze eet maar 4 bv per dag...tja meer krijg ik er niet in! Daarbij was haar zus precies hetzelfde....grappig he hoe ze alles hetzelfde doen! Zelfde bevalling, sterrekijker....groeien hetzelfde hebben dezelfde "problemen" ... het zijn echt zusjes!

15. Charlie007

Aan mijn buik te zien zal het wel meevallen, denk dat de verlos schrok van de groei tussen 23 en 28 weken, de bm groeide toen 8 cm in plaats van de normale 1 cm per week, maar nu is de lengte van schaambot tot boven 27 cm dus als je er 4 bij optelt komt je gewoon op 31 weken zwanger. Dus hopelijk valt het mee.

Nee ik geloof het nog niet dat er straks weer een baby is, en dan ook nog een knul!! ha ha, maar voel me wel al zekerder enzo, en probeer terug te denken aan de tijd met Fleur en hoe het was. Denk dat ik er meer van kan genieten deze keer, omdat je al zo veel weet. Fleur is met 38 weken geboren, gebroken vliezen....maar ik had toen meer stress vanwege een verhuizing en zo en continue een gespannen buik. Dat is nu anders.....ben ook erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren deze keer, ik hoop eerder maar verwacht gewoon rond 40 weken...

@Amle, ik werk niet....en heb dus al sinds 2007 verlof ;). Ben thuisblijf mama omdat ik in 2005 een enorme burnout heb ervaren en vast ben gelopen qua werk. Het paste niet bij me, en ik weet nog steeds niet wat ik wil (ben ook nog steeds snel moe). Iets secretarieels waarschijnlijk, maar ga er over een jaar of twee weer aan denken. Misschien ook bij studeren of zo en dan weer pt aan de slag...voor nu ben ik blij thuis en geniet ik van de mogelijkheid om lekker bij de kindjes te zijn. Ik werkte voorheen in de hotel industrie in London, en in Den Haag in Sales en Marketing bij een mooi hotel, daarna een tijdje bij Madurodam in Event organisatie.

Goed weekend nog iedereen..en geven jullie allemaal borstvoeding en gaat dat goed?? Dat is mijn enige angst...dat dat straks weer niet loopt...zou wel jammer zijn maar zal het zeker proberen..

Foto's babykamer in mijn album..

Liefs C.

16. Alita

Alita Niet meer actief

komt goed charlie met de bv meid...positief zijn he!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

leuk kamertje!!

18. Amle

Amle Niet meer actief

@Charlie: dat heb ik vast geweten...maar weer vergeten. Lekker dat je thuisblijfmama kan zijn. Hoop voor je dat je over een jaartje of wat weet wat je wilt en er ook iets in kan vinden, maar tot die tijd lekker van de kids genieten! Zelf ben ik ook directiesecretaresse op een school. Voordeel hiervan is dat ik alle schoolvakanties vrij ben; heerlijk met kids! Nu werk ik 2 dagen (1 dag ouderschapsverlof) en vanaf oktober weer 3 dagen.

Borstvoeding heb ik bij de eerste 3 weken gegeven, toen kreeg ik in beide borsten een fikse borstontsteking en ben ik ermee gestopt. Nu bij de 2e had ik geen voeding en hij wilde ook niet goed aanhappen. Ik heb het 3 dagen geprobeerd met veel geklooi en moeite en hij kreeg niets binnen en viel iets teveel af en zijn toen gewoon over gegaan op de fles. Heb hier zelf nooit problemen mee gehad, was niet dat ik perse bv wilde geven. Hoop voor jou, als je het graag wilt, dat het wel lukt. Positief blijven denken!

Cindy: hier gaat alles ook goed. Mooi om te zien hé, hoe de kinderen op elkaar kunnen lijken. Hier net zo. Weer zo'n makkelijk jochie die veel slaapt en die je alleen hoort als er ook echt wat is. Ben vorige week net weer begonnen met werken dus moet weer ff in dat ritme zien te komen, maar dat gaat goed komen. Hij is super goed gegroeid, ruim een kilo is een kleine 6 weken tijd en is nu 6140gr. en 63.5 cm. Maatje 62 in kleding, 5x180+6 en 's avonds nutrix erdoor. Volgende week fruithapje proberen en dan gaan we ook de laatste fles van 22.30 uur afbouwen naar 20.30 uur. Al met al mogen we zeker niet klagen!

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hallo meiden!

Emily gefeliciteerd met jullie zoon! Nog het op het einde van het jaar. En wat is hij lang zeg! :) Fijn dat alles goed is gegaan, alhoewel binnen 3.5 uur me ook heftig lijkt!

20. Charlie007

@Amle, leuk werken op school. Zoiets lijkt me dus ook wel wat in de toekomst, en niet alleen vanwege de vakantie dagen ;).

Hier gister een groeiecho gehad. Alles opgemeten en alles ok behalve dus het hoofd, die lag wel 3 weken voor op groei en dus buiten de gehele curve....FIJN. Zat er natuurlijk meteen over in ook al zeggen ze dan geen zorgen te maken, maar dat doe je natuurlijk wel een beetje.

De verlos belde vandaag en zei dat we over 2 weken de echo mogen herhalen in het ziekenhuis bij de gyn deze keer. Nu was het in zo'n ecocentrum. Deze keer kan de gyn dan meekijken en zien of er wat aan de hand zou zijn. Het gaat niet om een waterhoofd of zo, want dat zou dan al gezien zijn tijdens de 20 weken echo.

Nou ja we moeten maar afwachten. Sommige jongetjes hebben natuurlijk een wat groter hoofd dus het zal wel meevallen. Wil alleen liever niet een hoofd van 43 weken baren met 40 weken....:$

Dag meiden, xx

Deel Deze Pagina