Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He Cindy! goed om te lezen dat alles goed gaat!
    Elijah krijgt 20 mei zijn helmpje totdat hij ongeveer 1 jaar is, zo 6 maanden dus. Ach wat is dat op een mensenleven!! Ben blij dat we de keuze hebben gemaakt er viel gisterne echt een last van me af! Voelde me al schuldig dat het onze schuld was dat hij zo plat hoofd heeft nu. Het worden mss moeilijke maanden maar dat hebben we ervoor over!!
    Mijn baan is super!! Ik werk bij reclassering nu en vind hetecht heel leuk. Lekker ambulant, eigen tijd indelen veel afwisseling! En hele leuke organisatie stukken beter als waar ik eerst werkte!
    Nu is het mooi weer, ben ik hartstikke ziek.. bah..

2. Alita

Alita Niet meer actief

Balen dat je ziek bent!! Is absoluut niet leuk met zo`n weer...
    En wat fijn dat je het zo fijn hebt op je werk...ja nu zelf je tijd indelen is heerlijk he.

Ja ach idd wat is het nu een paar maanden een helmpje...in een ander topic waar ik schrijf zijn er een paar met helm...gaat bij hun prima!
    Ja waar krijg je een afgeplat hoofdje van dan..is het puur van de voorkeurshouding van je kindje? Want dan kun je er weinig aan doen natuurlijk.

Ja gelukkig is alles goed met mijn meisje...zat even goed in de stress!! Maar volgende week weer naat het cb kijken of ze nu genoeg weegt, ze is altijd wat licht..maar is de oudste ook dus ja..

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ja ik weet niet, hij is een rustige baby en kon de eerste paar maanden gefacineerd naar dingen kijken en dan bleef die gwoon stil op zijn rug liggen. Plus dat de baby tegenwoordig op de rug moet ivm wiegendood.Gelukkig is die nu bewegelijk en ligt hij niet meer stil op zijn rug.
    Was ze erg licht dan? zolang ze goed groeit en zo is dat toch niet zo erg of wel?

4. Alita

Alita Niet meer actief

MM ja hier ook veel op de rug gelegen...
    Als baby`s niet genoeg bijkomen is dat natuurlijk niet goed...er was een dalende lijn;) dat is nooit goed..maar ach nu is ze weer wat ouder en dan maak ik me minder zorgen;)

Deel Deze Pagina