hallo dames.. vanaf het eind van de middag zijn hier eindelijk de weeen begonnen, vanaf 20:00uur heb ik maar even de tijden opgeschreven om te kijken om de hoeveel minuten ze komen... tot nu toe komen ze om de 8 á 9 minuten... maar dat duurt nu al 2 uur lang... vanaf wanneer komen ze vaker of is dat echt per persoon verschillend? en kunnen oefenweeen ook regelmatig zijn? liefs sanne
Oh meis wat spannend Bij mij was het ook rond 20 uur regelmatig en om 4:24 was ik mama. Waarschijnlijk heb je over een paar uur je kleintje vast Heel veel succes.
Ohhh ik ben jalours haha... wil ook dat het begint haha... Succes meid hoop voor je dat het doorzet...
was het bij jou ook eerst om 8 minuten dan ongeveer, of in ieder geval, te lang na mekaar om er wat mee te kunnen doen? en toen na het breken van de vliezen meteen om de 3 minuten?
oeh spannend voor je sanneT; bij mij begon het bij mijn eerste meteen om de 3 minuten en was hij er 4 en half uur later bij mijn 2e, om de 7 minuten heeft 2 a 3 uurtjes geduurd en toen volgden ze heeel snel (3 minuten) en werden ze ook heftig... dus vanacht of morgen heb je vast wel een kleintje in je armen...!succes...!heel spannend hoor!
Spannend spannend spannend!!! Zal mijn verhaal maar niet vertellen hoe mijn weeën verliepen hahahahahaahahahaha Doe rustig aan en probeer vooral van elk moment te genieten (hoe raar het ook klinkt nu)!
Bij mij kwamen de weeën na 2 uur zo ongeveer om de 3-4 min (dat was tegen 21.00). Om 2.00 's nachts kwamen ze zo om de 1-2 minuten en had ik 4 cm ontsluiting. Om 6.00 begon de persdrang en om 6.30 mocht ik gaan persen en om 8.19 is Jasmine geboren. Misschien ben je nu al wel moeder en anders wordt je het vast vandaag. Iig heel veel succes! En vooral genieten...van alles wat er gaat gebeuren
Misschien ben je intussen al bevallen maar bij mij kwamen ze ook een hele tijd lang om de 8 minuten. Meteen na het breken van de vliezen om de 2 a 3 minuten.
Ik wil ook weeen !!!!! @SanneT: Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent en dat het goed gaat met mama en kind!
Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je bevalling niet al te zwaar was. Hoe dan ook heb je nu een prachtig knulletje om in je armen te houden!
Gefeliciteerd!!!! Mijn weeen begonnen rond 11 uur, rond twee uur zaten ze 3 minuten van elkaar af en rond drie uur kwamen ze continu.. ben om 4:40 begonnen met persen en om 5:09 kwamen ze.. Weet het nog precies, mijn meis is nu een weekje oud x
Gefeliciteerd met jullie zoon Finn! hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker van elkaar aan het genieten zijn!
Hier ging het niet zo vlot, ik heb lang weeën gehad om de 4 a 5 minuten die ook wel lang genoeg aanhielden, maar de ontsluiting schoot niet op. Maar van harte met de geboorte van Finn!