Thanks meiden Na een goede echo zal het vast wel doordringen denk ik. Een 4e wondertje.. Hadden we echt nooit meer verwacht. Marije: Nee ik was Berdje Heb Lotte al gevraagd om het account weer te verwijderen.
Whaa dan heb ik jouw vraag over die hcg-tabel proberen te beantwoorden. Grappig, ik had wel het plan om Berdje even te volgen, omdat 'ze' nog een echo moest krijgen met 6 weken (en 4 dagen)?, dus ik duimde mee voor hartactie. Nou dan weet ik voor wie ik nu echt duim haha. Een hele goede zwangerschap gewenst!
Wat ontzettend goed nieuws......kan je het wel geloven haha. Geniet ervan het is jullie meer dan gegund. Op naar een goede echo en zwangerschap.
Wat super!!! Gefeliciteerd!! Geniet maar goed van de zwangerschap! De wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit!
Wouw wat een geweldig nieuws meis!!! Tijdje terug heb ik het al eens aan je gevraagd maar toen had ik het verkeerd gelezen hihi.....maar nu dus wel echt wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd meis ga er heerlijk van genieten!!