Thanks meiden. Het is nog steeds onwerkelijk. Wou dat het nou eens door zou dringen. Maar ben zo bang dat het mis gaat. Misschien zelfbescherming.. Op naar vrijdag, dan hopelijk weer een goede echo. dan zijn we weer een stap dichterbij dat het goed blijft gaan
Caruli@ Idd op naar een mooie echo ! duim duim. Kleintje groei maar goed bij mama ! Anders moet tante marnat jou nog even toe spreken hoor. Tante marnat gaat ook voor een wonder , samen met jou mama . knuf
Wauw wat een super nieuws voor je Caruli. Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent. Gefeliciteerd en geniet er vooral van
Hoi Caruli, Ik wist niet wat ik zag, je onderschrift!!! Super zeg! Van harte gefeliciteerd, spontaan zwanger! Heerlijk voor jullie, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten!
Thanks meiden Ik wil ook dolgraag ervan genieten, maar op de een of andere manier kan ik dat nog niet.... Het is allemaal zo dubbel. De angst van de vorige keer zit er nog zo in, ondanks dat Mitchell wel goed gekomen is. Ik wou dat ik een knop had om het om te zetten. Maar het dringt ook nog niet zo door dat het weer raak is, misschien toch zelf bescherming..
Waauw Caruli, ik ken je naam nog van het andere forum, de vruchtbaarheidsbehandelingen, waar ik ook jaren zat.... en nu mag jij hetzelfde wonder ervaren als ik (zie mijn banner!) Ik kon het ook heel lang niet geloven, maar ben inmiddels toch echt 38wk en 1 dag zwanger! Heel erg van harte gefeliciteerd en probeer te gaan geloven en genieten, het zit er echt! Eef