Help me a.u.b

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Andrea Soraia, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea Soraia

Andrea Soraia Nieuw lid

24 jun 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    aangenaam mijn naam is Andrea,
    ik heb een belangrijke vraag en ik heb echt heel veel twijfels, ik ben er achter gekomen dat ik dus zwanger ben, ik heb laatst een test gedaan en het is positief, ik werd onregelmaatig ongesteld want ik slikte de pil natuurlijk niet goed:s dom dus :(.. Sinds januari a februari werd ik nii ongesteld en 10 april 2011 precies heb ik onveilig sex gehad met mijn ex dat was de enigste dag dat ik sex heb gehad .. Kunnen jullie mij vertellen hoelang ik al precies zwanger ben aub?? :( ik las ook ergens dat je twee weken bij moet tellen altijd?? ik begrijp helemaal niets meer van,, Help me aub,, groetjes Andrea

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dan zul je al zo'n 10 à 11 weken zwanger zijn.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd@
    De vragen die je hebt zou je even moeten stellen in een ander deel!
    Hier kunnen wij meiden je alleen feliciteren.

Ik denk bij het deel zwangerschappen! kijk daar maar even.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Je zou er idd ongeveer 2 weken bij op moeten tellen. Volgens mij zit je dan zelfs al op 12 weken zwanger.
    Het is niet gepland, dat is wel duidelijk. Als het ook niet gewenst is, zou ik direct naar je huisarts gaan.
    Als het wel gewenst is, maak je het best nu een afspraak met een verloskundige. Met een echo kan er vervolgens worden bepaald hoe lang je werkelijk zwanger bent.
    Sterkte ermee!

5. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat je zo onregelmatig bent heb je echt een echo nodig voor een inschatting.

6. Andrea Soraia

Andrea Soraia Nieuw lid

24 jun 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie reacties :)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou dan denken 12.5 week, maar ik zou gewoon even en verloskundige bellen voor een afspraak. als je het haar uitlegd zul je wel snel terecht kunnen voor een echo. succes

Deel Deze Pagina