Yvonne blij dat het je toch gelukt is uiteindelijk En inderdaad woorden komen soms verkeerd over als ze geschreven zijn... knap van je dat je uitleg geeft hier over het hoe en waarom waar het mis gegaan is in je tekst
@manoush...nou hè, ik word er ook blij van! Super al die verhalen van meiden bij wie het uiteindelijk toch gelukt is. Nu wij nog hihi
Hier nog een positief verhaal.Wij hebben in feb 2007 de eerste terugplaatsing gehad van 2 embryo's.In sep 2007 ben ik bevallen van 2 kerngezonde dochters.Eerste poging trouwens.Never give up!
Je hebt succes verhalen nodig toch?? Ik heb er zelf ook nog een: http://i251.photobucket.com/albums/gg316/sloppyslayer/P1020304.jpg
Ook hier een positief verhaal. Nadat bij mij endometriose is ontdekt dmv 2 flinke cysten op een echo zijn we na 1 mislukte IUI overgestapt naar een ander ziekenhuis. Hier werd ik al snel geopereerd en daarna 4 maanden in de overgang gehouden om de endo rustig te houden om vervolgend met IVF te starten. Helaas was er bij de 1e IVF niet veel reactie van de hormonen en had ik maar 1 goed groeiende follikel en werd het een escape IUI die mislukt is. Gelijk de maand erna voor de 2e IVF poging, hierbij 10 eiblaasjes met 10 eitjes en 8 bevruchtingen, hiervaan is er 1 teruggeplaatst en de overige 7 zijn helaas niet geod genoeg ontwikkeld om in te vriezen dus we moesten het echt alleen met deze Spruit doen en zie hier het resultaat:
zo hier worden gewoon even wat zwnagerschapppen bekend gemaakt.. geweldig.. super meiden.. en topic starter voor jou een knuffel.. en ook hier een positief verhaal.. na 3,5 jaar nu zwanger van een 2ling via een icsi.. het was de 2e poging.. en we hadden geen cryo's.
hih la femme.. gaat hart he.. gisteren dcht ik ineens met 3 maanden ben ik moeder.. het gaat hier goed.. kan niet alles meer maar datgeeft niet.. wil graag dingen laten.. voor deze wonders. liefs yippie
hier ook positief na 5 jaar ziekenhuis in en uit 2 x icsi/pgd bij de 1e x waren er maar 2 bevrucht dus 2 tp maar niet gelukt bij de 2e 5 bevrucht tp van 2 maar niet gelukt de rest werden cryootjes waarvan er in dec.2009 2 zijn teruggeplaatst en zie mijn onderschrift. hou hoop.
Zie mijn onderschrift. We zijn gelukspiepers! Dit gun je iedereen, nou ja niet de behandelingen natuurlijk. Alle testen, wachten en uitslagen voor het uiteindelijke starten 3 jaar geleden duurden natuurlijk wel een eeuw-ig-heid..