Hallo Dames, ik zou eigenlijk deze ronde iui krijgen maar had eerder mijn eisprong. moest toen als nog de ovitrelle spuiten en zelf aan de klus. nu hoorde ik dat de ovitrelle een positieve zwangerschaps test opleverd. idd dat was bij mij ook zo. maar nu is mijn vraag hoelang blijf je positief testen door de ovitrelle. heb 6500ie gespoten.
Ik heb zelf geen ervaring met Ovitrelle, wel met Pregnyl. Ovitrelle is een vergelijkbaar middel. Bij Pregnyl duurt het 10-12 dagen voordat het uit je lichaam is, als je 10.000 IE gespoten hebt. Jij hebt minder eenheden gebruikt, maar het is een ander middel. Dus je kunt het qua afbreken niet helemaal vergelijken. Heb je geen testdatum gekregen? Ik zou in elk geval minimaal 12 dagen wachten met testen, anders heb je kans op een vals-positieve test. Succes!
Nee heb geen test datum gekregen omdat de iui niet doorging. Maar dan ga ik ook uit van 12 dagen. Verder dames hier ervaring mee
Ik heb zelf ovitrelle gebruikt in deze ICSI poging. Ik wist niet dat je er een positieve test van kon krijgen. Er zit namelijk geen HSG in zoals bij pregnyl, maar een chemisch goedje wat qua werking hetzelfde is. Heeft het ziekenhuis gezegd dat je hierdoor positief kan testen?
Heb even gegoogeld en je kunt er inderdaad positief door testen. 10 dagen na de ovitrelle is het uit je lichaam.
Nee ik had verkeerde testje. Ik dacht dat ik een ovulatietest had en zag toen dat het een zwangerschapstestje was. En zag 2 strepen. En had 2 dagen daarvoor ovitrelle gespoten. Dus vandaar dat ik het vraag. Oké dan wacht ik nog geduldig af