gefeliciteerd met je zwangerschap fijn dat je nu zekerheid hebt. Ik kwam er met de eerste pas bij 2.5maand achter dus had echt een super duidelijke echo al en bij de 2de met 2maanden dus ook al een super duidelijke echo. Nu zijn we er net pas achter gekomen dus nu 4weken en 2dagen denk ik. We wachten nog even 2weken af tot we naar de gyn gaan maar hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan. Geniet lekker van je zwangerschap.
Dankjewel allemaal. Ik ben nu 8wkn en voel mij nog steeds prima!! 14 juli voor de 12wkn echo..spannend!! Kappiegirl wanneer heb jij de echo??
Gefeliciteerd! Ja zo gaat dat het...ik dacht het ook hoor, maar was meteen zwanger nadat ik met de pil gestopt was! Geniet ervan
Helaas...bijna had ik de 12 wkn echo...maar gisteravond had ik wat bloedverlies.Ik belde de nightcare en ze vertelden dat het misschien met de innestelling te maken zou hebben..ik dacht dat kan niet want ik ben al 11wkn... Daarom vandaag naar ziekenhuis gebeld en ik kon vandaag komen voor een echo..daar bleek dat het hartje niet meer klopte..echt klote..het mupje is niet meer gegroeid sinds 7wkn en 2dgn....Pffff het was ook te mooi om waar te zijn! Nu maar wachten totdat het afkomt..
Hallo Dieni! Proficiat! Ik ben zelf eind maart gestopt en ook nog eens 33jaar en afgelopen zondag positief getest! Het kan allemaal wel! Geniet ervan en ben benieuwd hoe ver je bent