Hi, ik ben nieuw hier In juni 2016 hebben mijn vriend en ik onze kinderwens uitgesproken naar mijn gynaecoloog. Daar kom ik sinds 2006 sowieso regelmatig over de vloer, omdat ik een aangeboren afwijking aan mijn hersenen heb waardoor mijn hypofyse geen geslachtshormonen produceert. Ik ben daardoor bijvoorbeeld nooit in de puberteit geweest en heb daar veel gynaecologische (als wel psychologische) ondersteuning bij nodig (gehad). Afgelopen september heb ik op 30-jarige leeftijd mijn allereerste eisprong en menstruatie ooit gehad! Ik had stiekem gehoopt dat het meteen raak zou zijn, maar helaas, de illusie dat je met een prachtige eisprong meteen zwanger bent, ben ik inmiddels armer. Wist ik veel Sinds een tijdje lees (en leef) ik mee op dit forum, maar ik voelde steeds vaker de behoefte om ook op anderen te reageren én om van me af te schrijven, dus daarom heb ik toch maar een echt account aangemaakt. Ik hoop dat het voor alle vrouwen die aan het proberen heel snel raak mag zijn ♡
Welkom! Ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn en jullie snel een mooi wondertje in je armen mogen sluiten!
Welkom!! en ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn en dat jullie samen kunnen genieten van de zwangerschap.. fingers crossed..
Welkom. Misschien zijn er leden die hetzelfde als jou hebben hier? Waarmee je kunt praten & ervaringen delen. Ik hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn van een mooi lief kindje.