Hai allemaal Ik heb 27 april een positieve test gehad,en ik mag 14 mei voor de eerste echo bij de fertiliteitsarts en dan word ik doorgestuurd naar de gyn............als alles goed is,ik ben wel erg onzeker want ik heb helemaal geen last van kwaaltjes,nu is het voor mij bijna 3.5 jaar geleden dat ik zwanger was en toen had ik ook nergens last van maar die zw daarvoor was ik dood en doos ziek...en die zw daarvoor had ik ook nergens last van maar toen was het een missed abortion dus dat maakt me wel bang,en die 2 weken lijken dan wel 2 jaar te duren Hebben jullie last van kwaaltjes zo in het begin? Ik merk dat ik nog niet heel erg blij durf te zijn
GEFELICITEERD met je zwangerschap en geniet er lekker van! Dat je geen kwaaltjes hebt, wil niet zeggen dat het mis gaat! Ik geloof dat iedereen onzeker is in het begin, maar probeer het van je af te zetten! Ik heb ook niet echt kwaaltjes waar ik last van heb, wel obstipatie sinds een dag of drie en ik had wat last van mijn baarmoeder, maar daar voel ik nu ook niets meer van! Gewoon lekker genieten
Hoi Gefeliciteerd! Ik heb eigenlijk ook nergens last van, moet alleen wat regelmatig eten.. maar goed ik denk maar zo.. beter dit dan hartstikke ziek! Ga er lekker van genieten!
Bij mijn allereerste zwangerschap was ik elke woensdag misselijk onder de douche verder niets. Tweede zwangerschap helemaal niets alleen pijnlijke borsten (daarna wist ik dat ik zwanger was voor ik de test had gedaan) Derde zwangerschap (nu) voel ik ook weer niets. af en toe misselijk maar niet noemenswaardig. Dus geniet er lekker van dat je nu nog niets voel, klinkt vervelend, maar het komt vanzelf.
hai meiden Bedankt voor jullie felicitaties en jullie antwoorden,eerst wil ik jullie allemaal terug feliciteren Hai Yvette fijn om dat toch ook te lezen bij een ander...........dat geeft toch wat rust,in zoverre het kan dan Ik had bij mijn eerste zw ook helemaal nergens last van en dat was mis gegaan bij 9 weken,en bij Zoë* was ik echt 7 maanden dood en dood ziek,en bij Noël ook nergens last van wel veel buikpijn daarom was ik toen ook wel bang,ik heb wat dingen terig zitten lezen in mijn babydagboeken,om toch wat te kunnen vergelijken maar ik lees eigenlijk bij de meeste dat het wel mee valt bij de 2de of 3de zw dus daar haal ik mijn hoop wel uit............het duurt wel lang voordat het 14 mei is hahahahahha. Hai inge dat ben ik met je eens hoor,ik riep bij mijn zw van Zoë* ook altijd nooit meer,en als Zoë* was blijven leven was dat waarschijnlijk ook alleen bij haar zw gebleven,maar goed zij overleed en ik bleef toch een erge kinderwens houden,toen ik eindelijk zw was van Noël was ik zo bang dat ik weer zo ziek zou zijn maar helemaal niet,daarom durfde ik ook weer een zw aan,tenminste naar zijn gen onderzoek,datw e te horen kregen dat het pech was en geen afwijking anders had ik niet meer gedurft maar als je vaak eet meid is het te doen Hai cindy Bedankt meid,ja ik heb helemaal nergens last van ook niet meer van mijn borsten,maar goed ik moet het maar zien als een meevallertje in ieder geval proberen dan bedankt voor je antwoord...... Hai sarai Nou ik zal me proberen er bij neer te leggen dan dat het gewoon zo kan zijn
Hoi, Gefeliciteerd! Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel ook niet veel. Soms wat last van mijn tepels. En af en toe een steekje in mijn buik. Sinds gisteren ben ik wel ineens snel misselijk. Ik vind het ook wel eng. Nog geen echo gehad, dat maakt het minder "echt". Ik mag 20 mei naar de vk. Hopelijk snel een echo daarna. Komt goed voor allebei! Groetjes Ingrid (ps. 1x miskraam gehad, rond deze tijd. Daarna zwanger van Kim, ook bloedingen gehad, maar ging dus goed)
Hoi allemaal, Iedereen gefeliciteerd en ik herken me zo in alle reacties. Uiteraard hoop ik dat het bij ons allemaal goed zit en goed blijft gaan! Na mijn mk in januari mag ik nu gelijk een afspraak maken bij de gyn en ik krijg ook al veel eerder een echo, maar toch ... als je dan nog niet kunt zien of het goed zit, schiet je er ook niet veel mee op. Spannend ! Ik heb trouwens ook nergens last van, ben wel moeier en soms wat gerommel en opgeblazen gevoel in mijn buik, maar ik ben ook bang dat ik gewoon vanalles wil voelen! Fijn weekend allemaal en ik duim dat het bij ons allemaal goed gaat! Liefs, Dyaan
Hia Ingrid bedankt meid ,jij ook We zitten allemaal heel erg dicht bijelkaar dat is wel erg leuk vind ik Ik ga voor jou ook duimen meid..............en dat je dan ook snel een echo krijgt,het is altijd erg spannend vind ik tot die eerste echo vind je niet? Ik ben nu wel verschrikkelijk moe,mijn moeder heeft vakantie en die is vandaag dingen met Noël gaan doen,ik heb denk ik wel vanacht en vandaag bijna 18 uur geslapen ik heb dat bij al mijn zw pen nog niet gehad..........maar ja ik wilde graag tekentjes he Voor jou erg spannend meid,ook ene mk gehad en je 2de zw eel bloedingen dat moet ook erg eng geweest zijn........kan je wel wat genieten van deze zw meid? Hai Dyaan Bedankt meid en jij ook ik hoop en duim met je mee meid,het blijft toch allemaal zo erg spannend een zw................voor jou is het nog kort geleden dat je een mk hebt gehad,hoe gaat het met je meid? Ja dat heb ik dus ook,ik kan wel eerder komen als ik wil,maar de arts zei ook al dan heb je daalijk hetzelfde als met Noël dat je 3 weken in spanning zit met mijn zw pen zag je pas rond de 7 weken of verder een kloppend hartje dus nu wacht ik maar even af dan................al moet ik zeggen dat ik soms wel twijfel omd e foon te pakken en te vragen of ik nu mag komen,maar daar heb ik alleen mijzelf mee,dus ja er is al een weekje voorbij dus die andere week zal ook wel voorbij gaan wanneer kan jij naar de gyn meid? Ja ik snaphet heel goed meid,ik heb dat ook,ik wil het liefst kotsend boven de wc hangen,maar ja eigenlijk mag je in je handen klappen als je weinig ergens last van hebt Ik ben bij Zoë* zo ziek geweest en daar baald eik ook van dus ja dat was ook niet erg leuk,bij Noël had ik nergens last van maar daardoor was ik zo bang en dat heb ik ook nu weer,al moet ik zeggen door die moeheid dat het wat beter gerust steld Ik hoop dat je ook een leuk weekend hebt gehad meid.....
Hoi Patries, Thanks voor je reactie. Met mij gaat het op zich goed, maar zaterdag ineens bloedverlies ! Gisteren ook nog hele dag, begin van de avond stopte het en ook hele nacht niks. Vanochtend toen ik de deur uit ging, begon het weer ... niet heel erg, maar ik heb toch het gevoel dat het mis is. Gewoon, ook omdat ik geen kwaaltjes heb en 1 dag wat bloedverlies zal niet zo erg zijn, maar 3? Ik ging bellen naar gyn., maar guess what ... 5 mei: is de afd dicht ! Ook de poli hier vlakbij dicht. Toen heb ik echocentrum gebeld waar ik in jan. ben geweest en daar mag ik morgen om 13.20 uur terecht ... eigenlijk heb ik mijn hoop al laten varen, is het morgen alleen een bevestiging. Ik geloof nooit dat het goed kan zitten nog ... maar ja, dat weten we morgen pas echt helemaal zeker! Ik hou je op de hoogte! Liefs Dyaan
Lieve meiden, Als je wilt praten over je zwangerschap, dan kan je dit in het bevallingstopic doen (onder de maand waarin je uitgerekende datum valt). Dit topic is alleen om felicitaties in ontvangst te nemen. groetjes prinses
Hai grace Bedankt voor je felicitatie meid Hai Dyaan Lieverd jeetje wat een schrik meid...............ik schrik er ook van,je hoort wel vaker dat mama's bloeden en dat er dan verder niets aan de hand is,dus dat hoop ik ook bij jou lieverd,ik zal heel hard voor je gaan duimen meid...................laat je me wat weten meid? ik steek hier een kaarsje voor je aan meid............en ga echt aan je denken en voor je duimen........ Hai princes Bedankt voor de tip dan ga ik daar mijn maand even kijken