iemand ervaring met Stokke newbornset??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sproettie, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,

    Wij krijgen van mijn schoonouders de stokke trip trap voor de geboorte. Nu wilde ze het complete set wel geven met steuntje enz.
    Wij zitten er nu ook aan te denken om het newbornset aan te schaffen. Dan kan de kleine ook direct bij ons zitten en gemakkelijk overal in huis bij zijn.

    Onze vraag is hoe handig is het set? het lijkt op de maxicosi alleen dan kleiner en op je stoel te klikken.. Is het dan niet ook logisch gewoon je wipstoeltje of je maxicosi te pakken?
    Kan het kindje er een beetje lang in? Het stoeltje ziet er zooo klein uit..
     
  2. Meis85

    Meis85 Fanatiek lid

    27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wij hebben een Bloom stoel.
    en die kan je ook kiepen en zo als ze nog niet goed kunnen zitten ze toch een fruithapje kunnen eten. ideaal.
    en ze kunnen er tot wel 3,5 jaar in zitten.
     
  3. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    ik heb de newbornset en ik ben er zo blij mee. Hier was (inmiddels eet hij ook gewoon mee) de kleine altijd wakker tijdens het eten en zat er dan lekker bij. Op de grond vond hij helemaal niet leuk, want dan zag hij niets en op tafel is en onhandig en gevaarlijk als je een grote zus hebt ;)!

    Zoonlief is nu 7 mnd en zit er nog steeds in, hij zou ook wel in de babyset kunnen, want hij kan al zitten. Maar in de newbornset zit hij ook nog heel lekker.

    Ander voordeel is dat je kindje op de goede hoogte zit met eten geven, in de wipstoel moet je zelf op de grond gaan zitten of je moet bukken.
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik wilde eerst voor onze 2de erg graag de newborn set.
    Nog niet eens zozeer om op de stoel te zetten.
    Maar meer voor op het aanrecht als ik aan het koken ben, of op de tafel als we aan het eten zijn.
    Afgelopen weekend heb ik de set gezien bij de prenatal.
    Hij leek ideaal, alleen als je hem ergens neerzet dan staat ie niet helemaal recht.
    Het hoofdeind is dan een beetje naar achteren gekanteld.
    Niet praktisch voor ons dus!

    Dus ik doe nu maar gewoon de maxicosi of wipstoel op het aanrecht.
     
  5. wannaBmum

    wannaBmum Fanatiek lid

    17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmm, wij zaten er ook over te denken voor onze tweede, maar vind hem wel behoorlijk aan de prijs als je hem maar een paar maandjes gebruikt.
     
  6. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan hem zeker weten kopen! Het lijkt mij geweldig en zeker met de eerste hapjes kan je gewoon normaal geven. Dat vond ik echt drama in het wippertje.
    En je kan hem ook los gebruiken dat vind ik ook erg prettig.
     
  7. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ik vind um prachtig, maar zo duuuuur! Vraag me af of het z'n geld oplevert als je het maar een half jaartje gebruikt...
     
  8. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik heb hem ook en vind hem super. En Julie ook, als wij aan het eten zijn kan zij er lekker bij zitten.
     

Deel Deze Pagina