joehoee heb ze binnen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Echt heel leuk zeg! Lekker stoer zo voor een jongen!
     
  2. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    thnxx lidnaa
     
  3. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik heb vandaag gemaild naar de borduurderie voor informatie.

    Wil er graag 4 lakentjes laten maken.
     
  4. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    heb je niet genoeg aan 2 :p ?
     
  5. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Super leuk! Vind die dekentjes van koeka ook erg mooi.
     
  6. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ja he ik ook :D dit is de dubbel deken, je kan er zo 1 afhalen als het te warm is
     
  7. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ben in verwachting van een tweeling hihi. Daarom voor ieder kindje 2 hihi
     
  8. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ohhww zoo sorry ik las je onderschrift niet nu heb ik het gezien hihi
     
  9. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Geeft niets hihi, maar daarom dus 4 lakentjes hihi
     
  10. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    leuk zeg een tweeling :)
     
  11. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Super mooi :D
    van de week kwam ik per ongeluk de dekens en lakens van koeka tegen...ik schrok van de prijs.....maar ga ze lekker ook bestellen :D:D:D
    Heb ze gisteren aan mn vriend laten zien en die was ook meteen verkocht :D
     
  12. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hamis...jij hebt dus de dubbele deken???? ik ben namelijk erg aan het twijfelen welke ik het beste kan pakken....dubbel of enkel met flanel, of enkel met teddy....
    wij zijn tegelijk uitgerekend :D:D:D denk jij dat met teddy in augustus / september te warm is?
     
  13. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Hoi pandora,

    Hey ja we zijn tegelijk uitgerekend :D Weetje ook wat het wordt jonge/meisje ?? :)

    Ja de teddy lijkt me te warm voor de zomer, maar of dat ook echt zo is dat weet ik niet :D Ik heb de dubbele deken daarvan kun je zo 1 laag eraf halen dus je hebt eigenlijk 2 dekens en de prijs valt wel mee want als je bijv. 2 dekens van jolein koopt zit je al op 40 euro ongeveer en de koeka kost 67 ach die paar euros extra maakt ook niet veel uit toch :D ik vind hem mooi en kwaliteit is ook beter. Dus zou gewoon lekker voor de koeka gaan :d .
     
  14. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik moet nog 2 weekjes wachten tot ik weet wat het geslacht is :D ( wachten duurt laaaaaaaaaaaaaaang :x:D )

    Ik had al een deken gekocht voor het ledikantje, maar toen kwam ik op internet die van Koeka tegen...was meteen helemaal vlieft :D
    ik wil de kleur stone bestellen...met bijpassende ruitjes en sterretjes lakentjes:D
    ze zijn idd duur....daarom twijfel ik welke ik het beste kan pakken...ik denk de dubbele dan...want dan kan idd als het te warm is gewoon 1 deken er onderuit ;)
    als die met teddy te warm is, moet ie helemaal van het bedje af...dan heb ik nog niks aan mn deken :D
     
  15. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    haha ja idd dat wachten duurt lang he :D
    Misschien kun je ff googlen wat het verschil is tussen de teddy en dubbel deken , en dan pas beslissen?? kijk maar ff :p ik weet het ook niet het leek me alleen handig omdat je zo 1 eraf kunt halen bij de dubbel deken.
     
  16. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #56 Pandora, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
    bij bordurderie kun je daar ook andere kleurtjes stof kiezen?
    die lakentjes zijn daar wel veel goedkoper als die van Koeka en ik vind ze minstens zo mooi ;)
    wil dezelfde als jij hebt bestellen en 1 met sterren zonder tekst
     
  17. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    pandora haha dat had ik dusook he , ik vond die van koeka erg mooi maar wel prijzig en toen zag ik die van borduurderie en die vond ik ook errug leuk :D toen was de keus snel gemaakt.
    Ja je mag zelf kiezen welk kleur/welk stof je wilt en bijv hoeveel sterren je wilt en wat voor tekst je wilt, met naam is ook ergg mooi, maar we weten nu nog steeds niet welk naam onze zoontje krijgt anders had ik ook 1 met naam laten maken.
     
  18. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb een mailtje gestuurd of ze voor mij een voorbeeld heeft voor de kleur stof die ik in gedachten heb
    dan bestel ik eerst het lakentje en kijk ik daarna of ik van de koeka deken stone kleur of wit bestel
    ik vind de lakentjes daar erg mooi....jij hebt ze nu in huis...is de kwaliteit ook goed en mooi?
     
  19. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    die van de borduurderie bedoel je ? ja ik vind ze wel mooi, het ziet er niet goedkoop uit in ieder geval maar over de kwaliteit durf ik niks te zeggen want heb ze nog niet gewassen,maar het ziet er wel keurig uit, dus zal wel goed zijn denkik
     
  20. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik had een mailtje gestuurd naar borduurderie....ze kan de lakentjes niet maken, ze heeft de kleur en stof die ik wil niet meer genoeg en komt ook niet meer binnen :(
     

Deel Deze Pagina