Ohhh wat is dat mooi om te zien zeg! Ik heb vanmiddag mijn 1e echo gehad! En de beeb was erg druk . Zo klein en dan al zo op en neer kunnen gaan... Mijn eigen berekening was 11 weken. Maar volgens de echober. ben ik 10 wk en 3 dagen. Dus dat valt mee. Ik ben echt helemaal trots...Wat is dat een aardigheid om te zien. En je dan voor te stellen dat die kleine dreumes in je buik leeft. Ik was zo onder de indruk dat ik helemaal vergeten ben om te bloedprikken . Ik kwam er thuis pas achter dat ik ook zou te bloedprikken. Nou goed vd week er maar weer even heen.
ja dat zeker weten! Eerst besef je het nog niet zo.. En ik zei steeds eerst de echo en dan g aik pas om kleertjes ed. .Maar voor mijn vriend is het natuurlijk ook echt heel erg leuk om te zien. Want ja als vrouw zijnde voel je dat je lichaam verandert. Maar als man zijnde verandert er eerst niet zo veel!
Ik had ook dinsdag de termijnecho, was precies op schema van wat ik zelf had uitgerekend. Had het goed uitgerekend.. En ik vond het echt zo bijzonder om te zien, het lag al lekker te draaien, en met armpjes en beentjes te bewegen, hartje klopte goed. Echt heel leuk om te zien. Ik kon me niet beseffen dat, dat zo in je groeit. Voor me man is het nu ook helemaal echt, hij had steeds zoiets van: jij veranderd wel maar ik heb er nog geen beeld bij. Nu wel, hij zit steeds naar de foto's te kijken, helemaal trots! Nu lekker genieten , en kijken naar kamertjes etc. Lekker shoppen dus! Fijne zwangerschap jullie!
ja leuk he die echo's ik ben zelf 8 weken en heb al paar keer een echo gehad omdat ze dachte dat ik verder was 2 weken terug ook echo gehad waarop het kloppend hartje erg goed te zien was. was erg emotioneel morgen krijgen we weer een echo in de hoop dat we nu iets meer gaan zien liefs
diaantje1984: Gefeliciteerd! Dat is super dat je berekening klopt! Ik zat er niet heel ver naast dus het viel mee !Ja voor de mannen is het helemaaaal leuk. Die zijn helemaal trots... De kleine was erg druk en hij verteld iedereen hoe druk de kleine is haha zo lief! Ik vind het zelf ook een hele gek idee dat dat kleine wezentje in je buik zit en groeit. Gister sprong ik even en toen zei ik nou stuitert ie vast weer heen en weer.. Jaa babykamer heb ik al gekocht en de kinderwagen is ook al besteld , krijgen we van schoonpaps en mams .. Haha was aanbieding bij babydump dat konden we niet laten schieten 8) . antmon05: Ohhh erg spannend morgen! Veel succes! En gefeliciteerd! ja we genieten er zeker van!
Horselover: Dat is handig he zulke ouders, wij krijgen ook veel van onze ouders. Maar ik wilde per se wachten tot na de echo. Heb wel al veel leuke dingen gezien.. antmom05: Spannend.. Veel succes en geniet ervan!
Jaaa zeker hadnig zulke ouders! Dat zei ik dus ook steeds dat ik wou wachten na de echo.Maar goed ik had vorige week woensdag het hartje gehoord dus dat was al wel een geruststelling Maar goed schoonmams vond het nou toch echt wel tijd worden en er was een leuke aanbieding. Bij de babykamer mocht ik een box uitzoeken twv 99,-.Maar ik heb een duurdere uitgezocht maar dat was geen probleem werd gewoon verrekend. En bij de kinderwagen mochten we een gratis autostoel uitzoeken ook twv 99,- maar ik wou graag de maxicosi en dat was ook oke werd ook verrekend.En ik kreeg een volle tank terug twv 50,- dus die kon ik mooi van de babykamer aftrekken. dus al met al zeker goed geslaagd!
Klinkt goed allemaal die aanbiedingen! Ik heb ook al wat dingetjes in me hoofd voor het kamertje, maar je ziet zoveel leuke dingen. Vind het nog een soort van lastig.. Nou het weekend maar lekker shoppen dan!