Ik vind het een supernaam meid,wat is de betekenis en waar stamt de naam van af? De naam is kort en krachtig en komt niet vaak voor daarom vind ik hem ook zo mooi. groetjes Bianca
Het betekend meerdere dingen volgens internet. Zee, helder en stralend. Wij hebben hem al een hele tijd van ncis, daar is ziva een stoere chick met ballen en daar houden wij wel van. En de namen van onze andere kids zijn ook niet echt hollands En ziva is kort en krachtig en mooi. Ik was wel benieuwd wat andere mensen ervan zouden vinden. Maar het belangrijkste is dat wij hem wel gaaf vinden en bij de andere kids vinden passen..
Voor diegene die Ziva willen zien, ik heb een fotoalbum hier aangemaakt. Via foon en ipad krijg ik helaas geen foto's direct op het forum geplaatst.
caruli gefeliciteerd met jullie 4e grote wonder... Heb jij de artsen even een bewezen dat ze het mis hadden
gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje!! en ik sluit me aan bij de andere meiden, Ziva is een leuke naam!!
Oooh mies ik zie het nu pas! Wat geweldig!!!! En wat een geweldig mooi poppetje! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie lekker kunnen genieten. Ik vind haar naam ook prachtig!