Hoi allemaal, Ik ben vannacht bevallen van onze super mooie zoon Niek. Hij is geboren met 30 weken + 1 dag zwangerschap. Tot nu toe doet hij het heel goed. Het is een sterk mannetje! Niek is ongeveer 44 cm groot en weegt 1730 gram. Een stevig mannetje voor zijn leeftijd!! Het is even afwachten hoe alles zich ontwikkeld maar alles is tot nu toe erg positief.
Gefeliciteerd met Niek! Wat een sterk ventje! En heel veel sterkte voor jullie, de komende tijd zal heftig zijn... GRTZ.
Mag ik even zeggen dat hij er echt heel goed uitziet voor 30 weken? Met die haartjes, lekker ding al! Ik hoop enorm dat het goed gaat komen met 'm en dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen. Sterkte inderdaad de komende tijd en... Geniet ervan, toch, ook wel een beetje. (Vind het altijd moeilijk wat ik moet zeggen hoor, ben altijd bang dat alles ongepast is!)
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat een prachtig kereltje en wat een superrrrr mooie naam!!!
Wat een sterke prachtzoon, jullie Niek!! Geniet van hem en sterkte de komende ziekenhuis periode! Maar duimen dat jullie mannetje snel lekker naar huis mag. Gefeliciteerd!
Hihi hij ziet er inderdaad super uit voor zijn leeftijd!!! Inderdaad behoorlijk wat haartjes, en ook zijn gewicht heeft hij mee. Hij weegt een pond meer dan gemiddeld!! Echt super! Hij is 44 cm, dus da's ook perfect. Over een paar dagen mag ie al naar de gewone couveuse afdeling!! Hij doet het super en we zijn erg blij!
ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige sterke jongen!! ben zo blij dat hij het zo goed doet
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een mooie lengte voor die zwangerschapsduur! Ik hoop dat jullie snel thuis van je mannetje mogen genieten .
OOOh wat een prachtig klein kereltje!! gefeliciteerd met jullie zoontje NIEK!!!!! Heel veel geluk de komende weken,maanden,en jaren. Ik hoop dat hij snel wat sterker wordt,zodat hij lekker met jullie mee naar huis mag! Groetjes Petra
Gefeliciteerd met jullie zoon Niek Wat fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk sterkt hij goed aan en mag hij over een tijdje mee naar huis.
gefeliciteerd met jullie zoon hij ziet er super goed uit hoor hopelijk blijft hij het super goed doen ik zal zo vaak als ik kan een kaarsje aan doen
Ook hierzo nog maar een keertje de felicitaties van mij! Jullie hebben een erg nieuwsgierig, sterk en dapper mannetje!
gefeliciteerd! En wow wat een sterk mannetje zeg. Die zal jullie nog verbaasd doen staan later. En hij heeft nu al meer haar dan die van mij en die kwam met 41+3 haha