Joehoeee zwanger van de eerste!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lillyfee, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lillyfee

Lillyfee Lid

11 mrt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeee eindelijk we zijn zwanger!

Maar oww wat ben ik onzeker!!

Hebben jullie dat ook?

alleen is het zo moeilijk om te schatten hoeveel weken ik nu ben heb namelijk een cyclus gehad van 28-28-28-37-zwanger!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk dat de meeste wel last hebben (gehad) van zenuwen. Komt goed en geniet lekker!

3. Sam1

Sam1 Lid

15 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeej
    Ook ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben van de eerste! jeej
    Na 11 maanden proberen. Ma zit met hetzelfde probleem als jij altijd een heel onregelmatige cyclus gehad.
    Heb wel zo'n test van clearblue gedaan.. die aangeeft hoe ver je al bent. En volgens dat ding ben ik al meer dan 5 weken maar ja.. ben niet zo zeker of je daar wel echt op voort kan gaan... =)

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

5. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Ha Lillyfee,

Van harte met jullie zwangerschap!!
    Ik heb onderstaand gereageerd bij forum zwanger na mk. Kopieer reactie even;).
    Net twee knaltesten gehad!!
    Ben helemaal blij. Bij de vorige zwangerschap kwamen we er bij 9 weken achter dat 'het' een leeg vruchtzakje was. Heel verdrietig; curretage gehad en nu dus weer zwanger...
    Ben enorm blij en ook een beetje bang. Stel dat het weer mis is/gaat... Hebben jullie dit ook?
    Ik heb deze cyclus temp gemeten elke morgen. Ik kon daardoor goed zien dat 15 april mijn eisprong was en dan zou ik dus morgen 4 weken zijn ;); gek idee dat er al van alles bezig is in mijn buik.
    Hebben jullie klachtjes? Ik had het stille vermoeden; met vlagen misselijk; wat moe en af toe last van 'gevoel van flauwvallen'.
    Liefs
    Sinaasappeltje!!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gefeliciteerd allemaal!!

Ook wij weten sinds zaterdag 23.04.2011 dat ons 1e kindje eraan komt! We verwachten het op 01.01.2012 :D

Woensdag 25.05.2011 1e echo, spannend!!

7. loes80

loes80 Lid

29 apr 2011
    92
    0
    6
    Allemaal gefeliciteerd!

Mijn vriend en ik verwachten ook ons eerste kindje. We hebben woensdag een test gedaan die erg vaag was, maar gelukkig was de test van donderdag overduidelijk. Als alles goed gaat zal ons kindje begin januari geboren worden.

8. Sinaasappeltje

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Loes en Norii; jullie ook van harte!! We zijn allemaal zo rond dezelfde tijd uitgerekend. Ik op 6 januari (als ik het goed heb dan ;) )

9. ano niempje

13 feb 2011
    12
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaa ik ook zwanger !!

Vanavond is de moeders voor moeders vrouw bij me geweest, Zw-testje gedaan voor te kijken of i genoeg hcg heb, en de kratjes met flessen afgeleverd, een mooie ketting gekregen, en een leuk tijdschrift...

Dat word piesen geblazen!

Heb het bij de zwangerschap van mijn eerste ook gedaan, gelukkig stinken de flessen niet meer net zoals 7 jaar geleden!

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Vandaag heb ik ook ondekt dat ik zwanger ben, zo onwerkelijk. Wat een geweldig gevoel!!!!

Ik heb sinds woensdag buikpijn dus dacht dat ik ongi zou worden.

Jullie ook heel erg gefeleiciteerd met jullie zwangerschap.

11. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    gefeliciteerd

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat leuk zeg allemaal :D

Hoe voelen jullie je? Al last van kwaaltjes of valt het nog mee?

@Hier: ik voel me prima, mag echt nog niet klagen. Op veel dorst na en af en toe wat licht buikkrampjes na merk ik er nog weinig van :D

13. Sinaasappeltje

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Anoniempjes en Albamba; jullie ook van harte! Super zeg!

@ Norri; ik merk dat ik zwanger ben maar wil het geen klachten noemen want ik ervaar het niet als klachten ;)
    Ik heb al een aantal dagen wat last van flauwtes (voor bij het overeind komen) dan moet ik mezelf echt even vasthouden; ben iets moe en moet veeeelll plassen. Verder heb ik wat gespannen (.)(.). Maar verder voel ik me dus helemaal prima!!
    En jullie?
    Ik merk dat ik heel veel bezig ben met de zwangerschap; hebben jullie dit ook? De vorige keer had ik dit ook en toen bleek het om een leeg vruchtzakje te gaan, toen veel heel mijn babywereld in duigen :(. Ben bang dat ik er nu ook weer teveel mee bezig ben dus ik probeer me er niet al te veel op te focussen; maar onbewust doe je het toch ;) ;). Gelukkig mag ik bij ongeveer 6 weken al voor de 1e echo omdat het de vorige keer fout ging. Bij 6 weken zou je al een hartje moeten horen!
    Fijn weekend allemaal!!

14. Assen89

Assen89 Lid

7 apr 2011
    43
    0
    0
    Assen
    heeej allemaal.!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.!
    Ik heb mijn vriend op zijn verjaardag de mooiste cadeau kunnen geven want op 29 april 2011 hebben we positief getest.!:D
    Volgens hem was het ook zijn beste verjaardag ooit hahaha,

En ook wij vinden het super spannend hoor, zijn vast gezonde spanningen, wij mogen op 30 mei onze intakegesprek bij de VK hebben dus van mij mag de tijd omvliegen :)

liefs

15. Sinaasappeltje

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Hoi Assen!
    Jij ook van harte! Wat een bijzondere verjaardag van je lief dan zeg!
    Ik mag 10 mei al voor m'n eerste echo en vanaf dan elke week (!!!) dit omdat het de vorige keer is misgegaan. Hoop zoooo dat het goed is en gaat!
    Hoe voel je je Assen?

Knuffel!

16. loes80

loes80 Lid

29 apr 2011
    92
    0
    6
    Ook ik merk dat ik zwanger ben door pijnlijke borsten,misselijkheid bij vlagen, veel plassen en behoorlijk rommelende darmen. Klachten vind ik een te groot woord. Juist wel prettig dat het lichaam laat merken dat het echt zo is, want ik vind het nog maar moeilijk te bevatten.
    Hebben jullie het in je omgeving al verteld? Eigenlijk wilde we voorlopig nog even wachten, maar we kunnen het toch niet weerstaand om het onze ouders op moederdag te vertellen. We willen dan wel wachten met het de rest te vertellen in de hoop dat de aanstaande opa's en oma's dan ook hun mond kunnen houden.

17. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Allereerst van harte!!!
    Wij wilde het voorlopig nog verborgen houden maar ik heb het vorige week verteld. Mijn buik begint nu aardig te groeien al dus was het moeilijk niks te zeggen.

18. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    Belgiƫ
    hej

gefeliciteerd allemaal !!!

ik deed 1 mei 2011 een test en ja hoor hij was positief :)
    Omdat ik zo bang dat de test fout zat deed ik de volgende dag nog een test, ik kon het echt niet geloven dat waren spannende minuten in de badkamer maar ja hoor na een minuut kwam er al een duidelijk plusje te staan :)

Wat hebben jullie gedaan na de positieve test? want door alles weet ik niet meer wat ik eerst moet doen :)

groetjes

19. Sinaasappeltje

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Ha Zoetje,
    Van harte! Gaaf zeg.
    Ik wist niet wat ik moest doen na de positieve test. Heb gehuild, gelachen, gegild, door het huis gesprongen en gejuigd ;). Dus alles bij elkaar. En dan daarna komt het besef; er groeit weer iets in mijn buik en de angst; zou het wel goed gaan?
    Ik mag volgende week voor 1e echo! Spannend; hoop dat het hartje dan al klopt... (5weken 4 dagen dan)
    Groetjes!!

20. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ook hier een positieve test dinsdag! Echt superblij, maar ook wel onzeker of alles goed zal gaan.

Dan zijn jullie ook in januari 2012 uitgerekend. Ik zal op dit forum bij zwangerclubjes een onderwerp aanmaken januari 2012. Misschien dan we daar gezellig verder kunnen kletsen over alles.

Groetjes Caroline

Deel Deze Pagina