Joehoeeee ben blij

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Na een vervelende kraamperiode waarin ik twijfelde of ik wel een gelukkig kindje had/heb is mijn zoontje gister en vandaag 2x vanzelf zonder te huilen in de box in slaap gevallen dus na de fles ook niet gehuild en ik heb hem 30 min geleden in bed gelegd en hij is nu nog steeds stil! Voor het eerst sinds zijn geboorte en in zijn eigen kamer! Zie weer beetje licht aan het einde van de tunnel!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jeej!! *doet een rondedansje voor je*

Wat kan het heerlijk zijn als het voor je gevoel eindelijk de juiste kant op gaat he? Geniet ervan meid!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    You go girl!!!! Gaat helemaal de goede kant op!!! En zelfvertrouwen houden he, baby's blijven baby's... lekker onvoorspelbaar hahaha

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Goed zo kleintje!!! En volhouden hoor !! hihi

Ik herken je gevoel Isis. Mijn zoontje valt sinds 2 of 3 weken zonder te huilen in slaap. Al die maanden heeft hij gehuild voordat hij ging slapen en had hij steeds mij nodig om in slaap te vallen (ik ging elke 10min troosten). Dus ik ben ook helemaal blij dat hij zo tevreden en lekker gaat slapen nu!

xxx

5. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    jippie, wat fijn voor jullie!! Lekker van genieten nu!

6. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
  7. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Heey meid,

Wat heerlijk voor jou en je kindje!! Ik ken het gevoel dat je kunt hebben als je kindje huilt om in slaap te vallen. Dan kun je des te meer genieten als ie dat nu niet meer doet en heerlijk tevreden in slaap valt!!

geniet ervan!!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hartstikke fijn!

9. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Te vroeg blij geweest want hij heeft een hele nacht lopen huilen en als ik dan een fles aanbied drinkt hij net aan 40 cc!! Heb echt lopend huilen vannacht van wanhoop, wat doe ik verkeerd?!! Ben over gegaan op Friso pep vandaag maar wil niet weer hoop hebben dat iets werkt... Hopend op een normale nacht

Deel Deze Pagina