Trnd community - Duracell mobiele oplader testen

Discussion in 'De lounge' started by Boomie2012, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

Jan 3, 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de Duracell Mobiele oplader. Deze mag je dan gratis testen voor een aantal weken en krijg je thuis opgestuurd.

De oplader kan je dan gebruiken wanneer je smartphone op is en je bent niet thuis om het ding op te laden. Je kan dan de mobiele oplader gebruiken om je telefoon alsnog op te laden.

Mij lijkt het wel wat, ik heb met net ingeschreven. Maar ik ben eigenlijk benieuwd wie er nu gekozen wordt. In Nederland mogen 500 deelnemers meedoen.

Ik heb met Trnd al heel veel 'wombats' maar ik wordt vaak niet uitgekozen en daar baal ik soms van.

www.trnd.com/nl

Producten testen

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb me ook ingeschreven, ik hoop ook dat ik uitgekozen word! :)

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

Aug 27, 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mij ook ingeschreven. Ik ben benieuwd! Ik heb met Trnd best wel wat mogen uittesten. Altijd leuk natuurlijk! En altijd een feestje hahah

4. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

Jan 3, 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens het EK kroketten en loempia's mogen testen. Moest ik wel eerst zelf kopen, want bevroren kroketten stuurden ze natuurlijk niet op. Maar ik kreeg netjes alles terug gestort.

Vond het wel geinig om mijn mening te geven over kroketten. En je proeft dan echt anders dan anders.

Voor de rest ben ik nooit uitgekozen bij Trnd. Slankie kaas ook niet, had ik wel verwacht eigenlijk.

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    heb me ook ingeschreven, ik ben benieuwd of ik uitgekozen wordt.
    slankie heb ik wel mee gedaan.

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Hier ook ingeschreven! Hoop dat ik gekozen word. Word gek van die lege batterij.

7. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ik heb me ook ingeschreven ben benieuwd idd

8. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

Jan 3, 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Trouwens,Ik had mij laatst bij Opinionbar aangemeld voor de Zwitsal community. Zonder dat ik het wist was ik blijkbaar geselecteerd en stond de postbode opeens met een grote doos voor de deur. Daar zaten allemaal Zwitsal producten in. Olie, shampoo, creme, wascreme en gel. En allemaal van die hele grote flessen. Vond het echt helemaal geweldig, echt een kadootje. Nu heb ik al twee keer een vragenlijst moeten invullen, maar dat heb ik er graag voor over gehad.

Share This Page