Afgelopen vrijdag hebben we positief getest. Ondanks dat ik pas maandag mijn nod was kreeg ik toch een dikke vette plus!! Ik hoop dat het deze keer wel goed mag gaan. Volgende week maandag moeten we naar de fertiliteitafdeling om de afspraak te maken ivm de operatie voor de endometriose. Alleen nu ben ik dus weer zwanger!!!! Hopelijk doet moeder natuur haar best dit keer. Ik durf het nog niet te geloven, maar ik probeer toch al wel te genieten. Voor alle andere zwangeren gefeliciteerd, en voor de rest veel klussucces.
Zo he wat reageren jullie snel. Liggen jullie op de loer ofzo? hihihi dank je wel, dat doet me goed. Ik wou nog even zeggen dat ons paaseitje als kerstkindje geboren zal worden als alles goed gaat. Kus
gefeliciteerd!! Een paasei en een kerstkind dat zou welhaast goed moeten gaan. Veel sterkte de komende tijd, ik kan me voorstellen dat het voor jou voorlopig heel spannend blijft!!! Wie weet kunnen ze volgende week in het ziekenhuis al wat extra ondersteuning bieden hoewel een echo misschien nog wel heel vroeg is!!! Karin
hihihi ja zelfs de paashaas en de kerstman zijn bevriend. Ik ga morgen bellen en kijken of ik de afspraak een week ofzo kan verzetten, dan kunnen ze wat meer zien op een echo. Hopelijk willen ze eraan meewerken. Bah bah bah het is weer avond en ik ben weer kotsmisselijk, ach ja. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, stiekem begin ik te glunderen ervan. Ik word gewoon helemaal warm van binnen, hopelijk is het nu niet te warm daarbinnen hihihihi .