Ik wil graag de meisjesnaam Bodil, mijn man kan er niet aan wennen. Nu kwam ik de naam Bodée tegen, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, wel leuk denk ik. Wat vinden jullie van deze naam? En misschien andere suggesties?
Bodil: mooi, Bodee: nee. Bodine, vind ik dan wel weer leuk (iets vrouwelijker), maar Bodil toch veel mooier! Andere iets bekendere, maar volgens mij toch vrij unieke, -ee opties: Aimee Danae Estee Niké Rodhé Romee
Bodil; wat leuk...en ik heb de naam nog nooit gehoord!! Ik hoop dat je man er nog aan gaat wennen, ik vind het echt leuk!
Ik ken een Bodil. Ze werd vaak gepest met Bordeel.... Nu kun je op alle namen wel iets rijmen natuurlijk, maar ik wil het even meegeven alleen.
Persoonlijk zou ik Bodee daar gevoeliger voor vinden. Bodil klinkt toch helemaal niet als bordeel (oo en o, ie en ee). Maar is wel handig om mee te nemen natuurlijk, al heb je gelijk: je kunt overal wel wat op bedenken
Je spreekt het uit als Boo-diel toch? Hele mooie naam! Stond op mijn lijstje als ik zonder mijn man kon kiezen.. Bodée ook leuk maar niet fantastisch. Dan vind ik Bodine (Boo-dien) of Bowien mooier. Ik vind de afkorting van deze namen, Bo, ook leuk
Bodil vind ik heel erg mooi. Jammer dat je man het niks vindt, toch nog maar even verder zoeken? Misschien iets van Rodhé of Rune?
Ik zou eruit zijn als mijn man eraan kon wennen, helaas denk ik niet dat het zal gebeuren, heb de naam al enkele maanden geleden voorgesteld maar hij blijft hem afwijzen helaas.
Heb al eerder een topic geopend met de vraag of het een pestnaam is, ik ben zelf eerder bang voor Bodil debiel dan bordeel, toen kreeg ik reacties dat het wel mee zal vallen al weet je dat natuurlijk nooit van te voren.